abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210920317
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
BBC aan de haak geslagen. Lekker man.
pi_210920372
Wat is dit voor item joh
pi_210920393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hapje op tafel hihaho
Moeten zij weten
  woensdag 11 oktober 2023 @ 22:11:17 #129
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210920432
Helené heeft ook geprofiteerd van die NAC-TV presentator.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210920488
Mislukte transformer in het blauw links achter Gijp als ze hem close up in beeld nemen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 22:16:38 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210920490
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Helené heeft ook geprofiteerd van die NAC-TV presentator.
Zonder die tieten was het niks geworden |:)
pi_210920534
Van onthoofde baby's naar baby-apps
pi_210920677
Albert top gast!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 11 oktober 2023 @ 22:36:54 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210920680
Daar weet jij altijd wel een gaatje voor te vinden |:) _O- _O- _O-
pi_210920693
Dat is niet helemaal wat Benjamin zei :')
pi_210920814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:44 schreef Dutch_view het volgende:
Pieter krijgt er van langs.
Derksen is altijd goed in payback time als de betreffende gast niet meer aanwezig is. :')
pi_210920866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 22:53 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Derksen is altijd goed in payback time als de betreffende gast niet meer aanwezig is. :')
'Pieter zat te raaskallen'

Johan gaf nul weerwoord gisteren
Moeten zij weten
pi_210921489
twitter
  donderdag 12 oktober 2023 @ 04:18:54 #139
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_210921908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:01 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]
'Pieter zat te raaskallen'

Johan gaf nul weerwoord gisteren
Niet gezien gisteren, maar het viel me al op dat hij Pieter geen weerwoord gaf laatst. Wel wat miezerig om dat dan te doen als Cobelens er niet bij is. Ik begin af en toe wel wat Derksen moe te worden verneem ik.
pi_210922040
quote:
Kut ai spam, kutkrant
pi_210922599
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:34 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Die reacties! :D _O-

Er is altijd ophef met Derksen, dat is geen nieuws. Maar dat zijn dan altijd mensen die VI niet eens kijken: Akwasi-gate bijvoorbeeld.

Nu zijn het voor het eerst mensen die wél VI kijken die pissed zijn. Die geen VI meer gaan kijken. En wat was daar voor nodig? Kritiek op Israël. :'( Zo typisch weer. Ben benieuwd of het veel kijkcijfers gaat kosten.

Zelfs nadat hij zelf aangaf dat hij niet joden bedoelde te zeggen, maar Israël, wat ieder eencellige zelf ook wel kan bedenken, blijft de media daarop hameren: "Jij zei jood! JIJ ZEI JOOD!1einzeinz!!"

Trouwens, maandag zei Johan heel vluchtig dat zijn vrouw ervaring had met hoe slecht Palestijnen werden behandeld in Israël, in kibboetsen? Daar had ik wel meer over willen horen. Dat zou veel meer achtergrondscontext geven dan wat een miitaire generaal van een Israelgezint land te vertellen heeft. Weten we misschien ook meteen waarom Johan zo pissed is, want dat heppie nie van feesboek.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 09:26:40 #143
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_210922820
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 00:34 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
:')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_210922973
Kort gezegd, Derksen zegt wat hij wil, dat weet iedereen. Soms komt het er onbeholpen uit, maar volgens mij is zijn bedoeling nooit zo slecht als sommige mensen denken. Of willen denken. Natuurlijk staan er direct mensen klaar om er met gestrekt been in te gaan. Zoals altijd als het om Derksen gaat.
Ik vind het een vermakelijk programma, maar over dit soort toestanden in de wereld mogen ze wel wat minder lang doorgaan.
pi_210923049
De mening van de voormalig linksback van Veendam over het Israel-Palestina conflict wordt toch wel serieus genomen in dit landje.
pi_210923084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Kort gezegd, Derksen zegt wat hij wil, dat weet iedereen. Soms komt het er onbeholpen uit, maar volgens mij is zijn bedoeling nooit zo slecht als sommige mensen denken. Of willen denken. Natuurlijk staan er direct mensen klaar om er met gestrekt been in te gaan. Zoals altijd als het om Derksen gaat.
Ik vind het een vermakelijk programma, maar over dit soort toestanden in de wereld mogen ze wel wat minder lang doorgaan.
Derksen zegt wat ie wil, en hij zal er geen kwade bedoelingen mee hebben.
Dat geloof ik allemaal.

Maar Dersken (en Gijp) weten vrijwel nooit waar ze over praten, ze zijn niet deskundig, hebben zich niet verdiept verder dan wat ze in de krant hebben gelezen of een Youtube filmpje.
Waarom de mening van deze heren dan zo relevant is ontgaat mij volledig.

Laat ze praten over zaken waar ze verstand van hebben (voetbal, obscure Amerikaanse Jaz), maar nodig voor de rest vooral deskundige of relevante gasten uit, en laat die hun verhaal vertellen. En ondervraag die vervolgens kritisch.
Maar hoe de mening van JD over het Israël/Palastine conflict of de oorlog in Oekraïne relevant is ontgaat me volledig.
De setting hoe het nu is ontstijgt (qua niveau) de gemiddelde verjaardag niet.
pi_210923110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Zijn mening, hoewel onpopulair, mag hij natuurlijk gewoon hebben. Maar hoe hij Cobelens te kakken zet als die niet meer aanwezig is, is toch wel vrij treurig. En dat is ook niet voor het eerst. Het gebeurt vaker dat hij slecht uit een discussie komt en vervolgens een dag later revanche probeert te nemen als er geen tegenspraak meer mogelijk is (Schimmelpenninck, Angela de Jong, enz). Naar trekje wel...
pi_210923154
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:06 schreef koemleit het volgende:

[..]
Maar Dersken (en Gijp) weten vrijwel nooit waar ze over praten, ze zijn niet deskundig, hebben zich niet verdiept verder dan wat ze in de krant hebben gelezen of een Youtube filmpje.
Waarom de mening van deze heren dan zo relevant is ontgaat mij volledig.
Wat betreft Gijp heb je een punt, die krijgt alles mee van feesboek, joetjoep en zijn zoon's TikTok.

Maar Johan vind ik wel een interessante in deze discussie. Want Nederlandse kranten zullen niet snel afgeven op Israël na zo'n aanval. En YouTube gebruikt hij niet.

Daarom vind ik het juist interessant waarom hij Israël bekritiseert. Dat is vrij uniek, voor een persoon geboren in Nederland in 1949.

Kennelijk heeft hij dan iets meer meegekregen door al die jaren heen dan wat de gemiddelde kijker over hem denkt te weten.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:24:17 #149
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210923677
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef Drxx het volgende:

[..]
Wat betreft Gijp heb je een punt, die krijgt alles mee van feesboek, joetjoep en zijn zoon's TikTok.

Maar Johan vind ik wel een interessante in deze discussie. Want Nederlandse kranten zullen niet snel afgeven op Israël na zo'n aanval. En YouTube gebruikt hij niet.

Daarom vind ik het juist interessant waarom hij Israël bekritiseert. Dat is vrij uniek, voor een persoon geboren in Nederland in 1949.

Kennelijk heeft hij dan iets meer meegekregen door al die jaren heen dan wat de gemiddelde kijker over hem denkt te weten.
Johan is een baas. Hij heeft echt enorm veel kennis. Mooie vent!
pi_210923747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:10 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Zijn mening, hoewel onpopulair, mag hij natuurlijk gewoon hebben. Maar hoe hij Cobelens te kakken zet als die niet meer aanwezig is, is toch wel vrij treurig. En dat is ook niet voor het eerst. Het gebeurt vaker dat hij slecht uit een discussie komt en vervolgens een dag later revanche probeert te nemen als er geen tegenspraak meer mogelijk is (Schimmelpenninck, Angela de Jong, enz). Naar trekje wel...
Daar ben ik het mee eens hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')