Zonder die tieten was het niks gewordenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Helené heeft ook geprofiteerd van die NAC-TV presentator.
'Pieter zat te raaskallen'quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Derksen is altijd goed in payback time als de betreffende gast niet meer aanwezig is.
Niet gezien gisteren, maar het viel me al op dat hij Pieter geen weerwoord gaf laatst. Wel wat miezerig om dat dan te doen als Cobelens er niet bij is. Ik begin af en toe wel wat Derksen moe te worden verneem ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
'Pieter zat te raaskallen'
Johan gaf nul weerwoord gisteren
Kut ai spam, kutkrantquote:Op donderdag 12 oktober 2023 04:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
AI gaat los op![]()
https://www.ad.nl/tech/ve(...)-het-begin~a8a100a0/
Die reacties!quote:
Derksen zegt wat ie wil, en hij zal er geen kwade bedoelingen mee hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Kort gezegd, Derksen zegt wat hij wil, dat weet iedereen. Soms komt het er onbeholpen uit, maar volgens mij is zijn bedoeling nooit zo slecht als sommige mensen denken. Of willen denken. Natuurlijk staan er direct mensen klaar om er met gestrekt been in te gaan. Zoals altijd als het om Derksen gaat.
Ik vind het een vermakelijk programma, maar over dit soort toestanden in de wereld mogen ze wel wat minder lang doorgaan.
Zijn mening, hoewel onpopulair, mag hij natuurlijk gewoon hebben. Maar hoe hij Cobelens te kakken zet als die niet meer aanwezig is, is toch wel vrij treurig. En dat is ook niet voor het eerst. Het gebeurt vaker dat hij slecht uit een discussie komt en vervolgens een dag later revanche probeert te nemen als er geen tegenspraak meer mogelijk is (Schimmelpenninck, Angela de Jong, enz). Naar trekje wel...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Kort gezegd, Derksen zegt wat hij wil, dat weet iedereen. Soms komt het er onbeholpen uit, maar volgens mij is zijn bedoeling nooit zo slecht als sommige mensen denken. Of willen denken. Natuurlijk staan er direct mensen klaar om er met gestrekt been in te gaan. Zoals altijd als het om Derksen gaat.
Ik vind het een vermakelijk programma, maar over dit soort toestanden in de wereld mogen ze wel wat minder lang doorgaan.
Wat betreft Gijp heb je een punt, die krijgt alles mee van feesboek, joetjoep en zijn zoon's TikTok.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar Dersken (en Gijp) weten vrijwel nooit waar ze over praten, ze zijn niet deskundig, hebben zich niet verdiept verder dan wat ze in de krant hebben gelezen of een Youtube filmpje.
Waarom de mening van deze heren dan zo relevant is ontgaat mij volledig.
Johan is een baas. Hij heeft echt enorm veel kennis. Mooie vent!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat betreft Gijp heb je een punt, die krijgt alles mee van feesboek, joetjoep en zijn zoon's TikTok.
Maar Johan vind ik wel een interessante in deze discussie. Want Nederlandse kranten zullen niet snel afgeven op Israël na zo'n aanval. En YouTube gebruikt hij niet.
Daarom vind ik het juist interessant waarom hij Israël bekritiseert. Dat is vrij uniek, voor een persoon geboren in Nederland in 1949.
Kennelijk heeft hij dan iets meer meegekregen door al die jaren heen dan wat de gemiddelde kijker over hem denkt te weten.
Daar ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:10 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zijn mening, hoewel onpopulair, mag hij natuurlijk gewoon hebben. Maar hoe hij Cobelens te kakken zet als die niet meer aanwezig is, is toch wel vrij treurig. En dat is ook niet voor het eerst. Het gebeurt vaker dat hij slecht uit een discussie komt en vervolgens een dag later revanche probeert te nemen als er geen tegenspraak meer mogelijk is (Schimmelpenninck, Angela de Jong, enz). Naar trekje wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |