Het wordt eens tijd voor een nieuwe invalshoek, bijvoorbeeld of hij in '88 achter het doel heeft gezeten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:43 schreef Remco het volgende:
Tong je valt wel wat te veel in herhaling, we zijn wel wat van je gewend maar het aantal posts dat jij aan VI, Roxanne Knetemann, Helene, Noa Vahle of Derksen slaat echt nergens meer op ik denk dat we jouw mening ondertussen wel weten.
In een stadion bij een voetbalwedstrijd zou ik het nog net kunnen tolereren, de voetballers wensen elkaar niet dood, hooguit het spel winnen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdens alle foute spreekkoren zat men net op de wc.
Ik dacht niet dat ik het ooit nog eens met jou eens zou zijnquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
CIDI: ’Nu geen aangifte tegen Johan Derksen, wegens drukte’![]()
![]()
![]()
![]()
Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) doet op dit moment geen aangifte tegen Johan Derksen vanwege zijn uitlatingen over de situatie in Israël in het programma Vandaag Inside. Dat heeft directeur Naomi Mestrum zondag desgevraagd laten weten.
„We zijn ervan overtuigd dat Johan Derksen zich met zijn generaliserende opmerkingen schuldig gemaakt heeft aan groepsbelediging en het aanzetten tot haat en discriminatie”, aldus Mestrum. „Maar we hebben onze handen op dit moment vol aan de schrikbarende stijging van het aantal antisemitische incidenten in Nederland de afgelopen week en de grote angst binnen de joodse gemeenschap.”
[..]![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)erksen-wegens-drukte.
Ze zijn te druk![]()
want andere zijn belangrijker die niet op tv gedaan zijn
![]()
Ze zijn te laf en hebben geen vertrouwen in justitie dat er iets uitkomt en dus back fire
Als alleen het ziekenhuis is geraakt dan is het dus een precieze bombardementquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Dutch_view het volgende:
Een ziekenhuis in Gaza-stad is geraakt met vele doden tot gevolg.
Ik vermoed dat Johan zijn gelijk claimt en dat Pieter weer uit de zak krijgt van hem
Dat gaan we straks vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als alleen het ziekenhuis is geraakt dan is het dus een precieze bombardement![]()
Als er geschoten wordt vanuit een ziekenhuis is het een oorlogsgebied en mag je dus schieten
Wat is het probleem nu eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |