quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:43 schreef Remco het volgende:
Tong je valt wel wat te veel in herhaling, we zijn wel wat van je gewend maar het aantal posts dat jij aan VI, Roxanne Knetemann, Helene, Noa Vahle of Derksen slaat echt nergens meer op ik denk dat we jouw mening ondertussen wel weten.
Ach en Sjonnie is ook best leuk met mongolenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet hier eerlijk bekennen, vermoedelijk omdat ik ook aan de wijn zit, dat ik Linda de Mol ook altijd wel leuk vind in die programma's van haar.
We kijken hier met enige regelmaat miljoenenjacht
Zal ze gedacht hebben 'ik ga voor de transgenderlook'?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Haha die Monica Geuze. Heb helemaal niets tegen haar, maar ze sloeg de plank wel volledig mis (imo) als ik haar zo zag. Ze was compleet onherkenbaar! Dacht een transgender, had geen idee wie het was. Terwijl ik Monica doorgaans toch echt direct zou herkennen.
Thijs Romer hadden ze ook gevraagd maar die kon nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:41 schreef Nober het volgende:
Ik ken Jurre niet, heb Oogappels nog nooit gezien. En ook apart dat Gullit zo'n prijs uitreikte.
...
Dat was zij niet echt. Ze was niet aanwezigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
Haha die Monica Geuze. Heb helemaal niets tegen haar, maar ze sloeg de plank wel volledig mis (imo) als ik haar zo zag. Ze was compleet onherkenbaar! Dacht een transgender, had geen idee wie het was. Terwijl ik Monica doorgaans toch echt direct zou herkennen.
Dat was haar broer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef Battlecruiser het volgende:
Monica kon er niet bij zijn en heeft zich laten vertegenwoordigen door een drag-queen
Ik hoor het net idd. Gelukkig maar & tegelijkertijd waardeloos.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:37 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat was zij niet echt. Ze was niet aanwezig
Oogappels wint wel meer dan de terecht, dat mag je van mij aannemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:41 schreef Nober het volgende:
Ik ken Jurre niet, heb Oogappels nog nooit gezien. En ook apart dat Gullit zo'n prijs uitreikte.
[..]
Zal ze gedacht hebben 'ik ga voor de transgenderlook'?
quote:Het CIDI stelt wel met klem andere mogelijke aangiftes tegen Derksen om zijn uitlatingen „met veel interesse te volgen.”
Stout van Johan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
CIDI: ’Nu geen aangifte tegen Johan Derksen, wegens drukte’![]()
![]()
![]()
![]()
Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) doet op dit moment geen aangifte tegen Johan Derksen vanwege zijn uitlatingen over de situatie in Israël in het programma Vandaag Inside. Dat heeft directeur Naomi Mestrum zondag desgevraagd laten weten.
„We zijn ervan overtuigd dat Johan Derksen zich met zijn generaliserende opmerkingen schuldig gemaakt heeft aan groepsbelediging en het aanzetten tot haat en discriminatie”, aldus Mestrum. „Maar we hebben onze handen op dit moment vol aan de schrikbarende stijging van het aantal antisemitische incidenten in Nederland de afgelopen week en de grote angst binnen de joodse gemeenschap.”
[..]![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)erksen-wegens-drukte.
Ze zijn te druk![]()
want andere zijn belangrijker die niet op tv gedaan zijn
![]()
Ze zijn te laf en hebben geen vertrouwen in justitie dat er iets uitkomt en dus back fire
quote:
Denk niet dat Johan vervolgd gaat worden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]vrije meningsuiting dus
Over CIDI
CIDI komt op voor het recht van Israel en het Joodse volk (waar ook ter wereld) op een veilig bestaan. Wij bestrijden antisemitisme en zetten ons in voor eerlijke informatie over Israel
https://www.cidi.nl/over-cidi/
Lafbekken dus om teHou dan gewoon je bek
Dat denkt het CIDI ook, daarom druk drukquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Denk niet dat Johan vervolgd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |