En dat gaan zij doen door een grond invasie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:17 schreef ludovico het volgende:
De bevolking daar is ze spuugzat is mijn overtuiging. Daarom denk ik dat het voor Iran linke soep is om Israël lastig te vallen, want Amerika zal dat als reden kunnen zien om die dictators weg te slepen.
Koeweit heeft het zelfde meegemaakt en ze er ook uitgegooid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Even gelezen, dat hebben de Jordaniërs goed aangepakt, jammer dat de uittocht van palestijnen naar Libanon dat land compleet naar de kloten geholpen heeft.
Toen viel het gebied nog onder Ottomaans bestuur. Geen idee of ze daar naar terug willen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, je zei de situatie van voor 1945. Daarmee impliceer je dat er in 1945 een dusdanige verandering heeft plastsgevonden en de situatie van 1944 nog prima zou zijn. Ik waag te betwijfelen of ze onder Brits bestuur willen vallen.
Anders had je wel gezegd de situatie voor 1916.
Er zijn docu's te vinden waarin mensen door Iran trekken en verbaasd zijn dat er synagoges staan en er totaal geen probleem is tussen de Joden en Islamitische bevolking... (was wel ff geleden, dus huidige situatie is mogelijk anders..)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
De bevolking daar is ze spuugzat is mijn overtuiging. Daarom denk ik dat het voor Iran linke soep is om Israël lastig te vallen, want Amerika zal dat als reden kunnen zien om die dictators weg te slepen.
Tevens is Iran ook bepaald geen klein land met een kleine bevolking. Dus een invasie van Iran is een nogal groot risico inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
En dat gaan zij doen door een grond invasie?
Gaan de Amerikanen niet doen. Is geen 2003 meer. En met bombardementen krijg je het regime niet weg.
At the same time as extensive attacks in the Gaza Strip; This morning a combat helicopter attacked a terrorist squad that was identified near the fence in the Zikim area.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:36 schreef Anton91 het volgende:
Dit is wel wat anders als zo'n granaat wat Oekraïne regelmatig op de Russen gooit![]()
[ twitter ]
Veel mensen zouden hier voor tekenen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel ik woon in een krot. Jij breekt bij me in, speelt de baas en maakt er een villa en luxe bed and breakfast van, chaletje in de tuin met een sta douche en fontein. Italiaanse steenoven voor het afbakken van verse pistoletjes in de keuken. Lekker relevant.![]()
Relevant is dat je hebt ingebroken en ik je zo gauw mogelijk weer weg wil hebben.²
Veel mensen zouden hier voor tekenen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel ik woon in een krot. Jij breekt bij me in, speelt de baas en maakt er een villa en luxe bed and breakfast van, chaletje in de tuin met een sta douche en fontein. Italiaanse steenoven voor het afbakken van verse pistoletjes in de keuken. Lekker relevant.![]()
Relevant is dat je hebt ingebroken en ik je zo gauw mogelijk weer weg wil hebben.²
Niemand zit op die proxies van Iran te wachten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:11 schreef ExTec het volgende:
Staaltje arabisch broederschap in optima forma.
[ twitter ]
Doe maar niet. Rusland heeft nog heel wat kernwapens in te zetten anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom moet ukraine ook dit soort wapens hebben. Denk niet dat rusland het dan nog lang uit gaat houden.
Maarja he, het gescholz...
Dat weet ik ook niet, maar voor 1945 is een vreemd jaartal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen viel het gebied nog onder Ottomaans bestuur. Geen idee of ze daar naar terug willen.En als we toch terug in de tijd zouden kunnen reizen zou het leuk zijn om terug naar 1916 te gaan en wat invloed uit te oefenen op het Sykes–Picot verdrag.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Die poster en teksten ook echt, hoe haal je het in je hoofd? En dit kan dan ook gewoon op prestigieuze universiteiten.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze zullen steun hebben van de bevolking, Israël zullen ze zeker wel beschermen, allicht niet vanaf de grond maar als het nodig is ook dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
En dat gaan zij doen door een grond invasie?
Gaan de Amerikanen niet doen. Is geen 2003 meer. En met bombardementen krijg je het regime niet weg.
Wie zijn die vrijwilligers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israël gaat duizenden aanvalsgeweren uitdelen aan vrijwilligers in regio's die grenzen aan de Palestijnse gebieden en in gemengd Joods-Arabische plaatsen. Dat heeft minister Ben-Gvir van Nationale Veiligheid aangekondigd.
Hmm
Zeg scholz, dat gaan ze toch nooit doen. putler is dom maar net wel slim genoeg dat als er maar 1 kernbom op Kiev wordt afgevuurd, er 25 terug komen op het kremlin en omgeving. Hellfires zijn niet bepaald atoombommen, maar wel prima tegen pantsers, bunkers en legers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doe maar niet. Rusland heeft nog heel wat kernwapens in te zetten anders.
Dat verbaast me weinig. Ik vind het wel verstandig voor zelfverdediging. Ik gok zo maar dat de Arabische Israëliërs hier niet voor in aanmerking gaan komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israël gaat duizenden aanvalsgeweren uitdelen aan vrijwilligers in regio's die grenzen aan de Palestijnse gebieden en in gemengd Joods-Arabische plaatsen. Dat heeft minister Ben-Gvir van Nationale Veiligheid aangekondigd.
Hmm
Ja ook geen idee..quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie zijn die vrijwilligers?
Was het niet is die een 3 jarig kotertje een jordaanse vastgebonden piloot liet executeren?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:40 schreef PS. het volgende:
Ach in Palestina delen ze wapens uit aan kleine kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |