Hoezo, is het geen legitieme vraag?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
En daarom stop ik weer met hier posten. Ik doe hier niet aan mee.
Ik gun iedereen zijn onnozele geklets. Maar ik heb net als iedereen hier les in gehad. En het spijt me om het je te moeten zeggen. Maar het was zowat mijn beste vak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat je nooit een boek hebt gelezen over de Jodenvervolging in Nederland onder de nazi's. Je kakelt de gebruikelijke mythes na.
Hopen dat het allemaal Hamas-vestingen warenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:19 schreef ExTec het volgende:
Het aanleggen van de nieuwe gaza parkeerplaats vordert gestaag.
[ twitter ]
Nee, dat wordt geroepen door de tegenstanders van Ajax. Bij Ajax gebruiken de supporters Joden als geuzennaam, als een provocatie naar de tegenstanders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Pro israel? Je hoort altijd hamas hamas joden aan het gas....
Ik probeer gewoon de redenatie van de mensen hier te begrijpen die volken over een kam proberen te scheren. En met dit voorbeeld hoop ik aan te tonen dat hun logica niet klopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Hetzelfde niveau als...
"wat Israel is de schuld van alle joden"
"alle moslims zijn schuldig aan IS"
Les in onnozel gezwets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn onnozele geklets. Maar ik heb net als iedereen hier les in gehad. En het spijt me om het je te moeten zeggen. Maar het was zowat mijn beste vak.
ah zo jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt geroepen door de tegenstanders van Ajax. Bij Ajax gebruiken de supporters Joden als geuzennaam, als een provocatie naar de tegenstanders.
Treurig allemaal
Als je de holocaust in Nederland terugbrengt tot het verraden van Joden voor hyacintenbollen of een zaklamp, dan snap je er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn onnozele geklets. Maar ik heb net als iedereen hier les in gehad. En het spijt me om het je te moeten zeggen. Maar het was zowat mijn beste vak.
Ga je schamen, het is van Rossem en die heeft vaak een goede neutrale kijk op oorlogen, zijn lezingen over oorlogen zijn fantastisch en soms worden mensen wat emotioneel en boos tijdens zijn lezingen en dan voegt hij er aan toe dat hij er ook niets aan kan doen dat dat nu eenmaal de waarheid is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat Van RossemGOD nu ook gecanceld worden?
Als je feestend de straat op trekt met Palestijnse vlaggen nadat Hamas 1000 mensen op beestachtige wijze afmaakt kan je je niet verschuilen achter "we steunen gewoon de onschuldige Palestijnen die nu slachtoffer worden van Isralische agressie".quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon de redenatie van de mensen hier te begrijpen die volken over een kam proberen te scheren. En met dit voorbeeld hoop ik aan te tonen dat hun logica niet klopt.
Overal behalve in westbank, waar het gewoon rustig is lol.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Vrijdag autobranden in Parijs, Brussel en andere grote steden
Ik weet dat het een niet welgevallig element is. Maar we moeten de facts facen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als je de holocaust in Nederland terugbrengt tot het verraden van Joden voor hyacintenbollen of een zaklamp, dan snap je er helemaal niets van.
Tot nu toequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Overal behalve in westbank, waar het gewoon rustig is lol.
Reddit is dan ook infested door naeve linkiewinkies, ben je verbaasdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:25 schreef Zoddie het volgende:
Hamas propaganda machines draaien weer volle toeren en het werkt ook weer goed net als voor de aanslagen.
Op Reddit bv is het merendeel weer flink tegen Israel en voor Palestijnen.
Iran heeft nog nooit iets gedaan, behalve via proxies. Dat is altijd hun modus operandi geweest. Meest veilige. Daarom dat al direct duidelijk was dat in deze vergelding van Hamas en hoe ze te werk gingen overduidelijk het DNA van het Iraanse regime schuilt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:13 schreef ludovico het volgende:
Mocht Iran wat doen heeft de VS een excuus om die dictators weg te schoppen.
En de Palestijnse vlaggenzwaaiers slikken dit als zoete koekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:27 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
"We have not killed any civilians"
Hamasi al-Sahhaf
Eh? neutraal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ga je schamen, het is van Rossem en die heeft vaak een goede neutrale kijk op oorlogen, zijn lezingen over oorlogen zijn fantastisch en soms worden mensen wat emotioneel en boos tijdens zijn lezingen en dan voegt hij er aan toe dat hij er ook niets aan kan doen dat dat nu eenmaal de waarheid is.
Ik wens niet met deze gasten te worden geassocieerd. Maar hier hebben ze gewoon goed afgekeken. De zionisten hebben propaganda zowat uitgevonden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:25 schreef Zoddie het volgende:
Hamas propaganda machines draaien weer volle toeren en het werkt ook weer goed net als voor de aanslagen.
Op Reddit bv is het merendeel weer flink tegen Israel en voor Palestijnen.
Als je facts wil facen, raad ik je dit boek aan:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet dat het een niet welgevallig element is. Maar we moeten de facts facen.
Snoep en gebak uitdelend in Berlijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als je feestend de straat op trekt met Palestijnse vlaggen nadat Hamas 1000 mensen op beestachtige wijze afmaakt kan je je niet verschuilen achter "we steunen gewoon de onschuldige Palestijnen die nu slachtoffer worden van Isralische agressie".
Als er een slecht moment is om een Palestijnse vlag boven te halen, is het wel nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |