Victor was zo blij toen ik een old fashioned bestelde, hij zij nog is dit je to go drankje, ik zei ja voor de zenuwen.quote:
Ach jeetje als dit al een probleem is dan is het gewoon geen matchquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het andersom door sommige ook niet gewaardeerd wordt daarentegen.
Whahahahaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Victor was zo blij toen ik een old fashioned bestelde, hij zij nog is dit je to go drankje, ik zei ja voor de zenuwen.
To go? Om mee te nemen? Of go to?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Victor was zo blij toen ik een old fashioned bestelde, hij zij nog is dit je to go drankje, ik zei ja voor de zenuwen.
Wanneer precies?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Hier heb ik dus de grote fout gemaakt, je word letterlijk weggetrokken om dit te doen he, en ik bestelde geen drankje voor haar alleen voor mijzelf, laten we zeggen dat ik daar geen punten mee heb gescoord.
Ik kom vanzelf aan de beurtquote:
Had je dan weg moeten lopen met je drankje of zo? Een old fashion to go?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Zou kunnen jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
ze mogen ook wel een paar kilo afvallen als ze zo met uiterlijk bezig zijn
We worden altijd besodemieterdquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu terugblikken in reguliere afleveringen?
Te weinig deelnemers?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu terugblikken in reguliere afleveringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |