Ah, duidelijk. Weggetrokkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er word (dat zie je niet op Tv) iemand weggetrokken met een excuus en degene die weggetrokken word moet zo een filmpje maken in de WC of whatnot, en toen kwam de ober langs met een praatje en ik bestelde een "chardonnay" maar niks voor haar en toen ze terug kwam kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niks voor haar had besteld, het liep al niet lekker en dit was denk ik wel de nagel in de koffer.
Ik dacht er ook niet aan, ik dacht bestel een drankje voor mijzelf want ik heb geen idee wat zij wouquote:
wellicht zien we ze een keer terug in de herhallingquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende keer sushi eten. Is dat een relatie?
Voelt erg leuk. Is dat een relatie?
We blijven achter met vragen.
Dus je dacht eraan maar wist haar voorkeur nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik dacht er ook niet aan, ik dacht bestel een drankje voor mijzelf want ik heb geen idee wat zij wou
Die opmerking kwam van haar? Opzich ook een betje gek toch, ik zou ook niet willekeurig voor iemand alcohol gaan bestellen. Straks heeft ze helemaal geen zin in nog een drankje en voelt ze zich onder druk gezet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er word (dat zie je niet op Tv) iemand weggetrokken met een excuus en degene die weggetrokken word moet zo een filmpje maken in de WC of whatnot, en toen kwam de ober langs met een praatje en ik bestelde een "chardonnay" maar niks voor haar en toen ze terug kwam kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niks voor haar had besteld, het liep al niet lekker en dit was denk ik wel de nagel in de koffer.
En ik zei dat ook niet aangezien ik al gelijk geen discussie wou aangezien ik dacht dat zij het echt erg vond dus "nam" ik hem maar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je dacht eraan maar wist haar voorkeur niet
Dan wilde ze gewoon boos doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik dacht er ook niet aan, ik dacht bestel een drankje voor mijzelf want ik heb geen idee wat zij wou
Als iemand attent aan je denkt en iets gokt of je drankje herhaalt, is toch prima.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Voor iemand anders bestellen die je niet kent is ook raar. Dat doe je hooguit bij een vriendin of je beste vriend die altijd hetzelfde drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |