Die afvoer (inpandige regenpijp?) is bij 't plafond losgeschoten?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:40 schreef JurriaanK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier een potentieel probleempje. De kabels zijn het niet.....
uit https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis-42352746-theresiaweg-6/
Ik denk dat het geen water maar luchtafvoer is gezien de kapjes op het dakquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:10 schreef flipsen het volgende:
Een wat grotere foto is dan wel handig, goed gezien trouwens
[ afbeelding ]
Al denk ik niet dat die afvoer nog in gebruik is, zou wel heel dom zijn voor een huis van 2,5 miljoen (wel leuk huisje!
Hadden beter fakkels kunnen hangenquote:Op zondag 26 november 2023 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
Als je eens wat anders wil als badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindeloze mogelijkheden in de badkamer?quote:
Publiek badhuis zoals in vroegere tijden?quote:Op zondag 26 november 2023 15:21 schreef Zedi het volgende:
[..]
Eindeloze mogelijkheden in de badkamer?
Echt prachtig. Zowel de buitenkant als de binnenkant heeft een fijne uitstraling. Ik krijg hier gelijk een goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef Angelfrouk het volgende:
Kerkje iemand?
[ afbeelding ]
Ook een heel veilige woonkamer...
[ afbeelding ]
Dit idee heb ik ook. De indruk die ik krijg van de zaken die nog zichtbaar zijn is van iemand met een ontwikkelde smaak.quote:Op maandag 20 november 2023 22:30 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit huis volledig vol heeft gestaan en dat de familie begonnen is met leegruimen en dat deze meubels nu wat verloren staan.
Ligt naast een spoorlijn, zou daar dus niet moeite in willen steken er wat van te makenquote:Op woensdag 22 november 2023 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
Mancave met verzameldrang in ziggezagge-ziggezagge-Helliemond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt dan wel vrijstaand voor 350K https://www.funda.nl/koop(...)tse-parallelweg-119/
Aan stopcontacten geen gebrek.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dussssss........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Synergie tussen systeemplafond en tegelvloerquote:Op donderdag 30 november 2023 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dussssss........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een camera boven je douchequote:Op donderdag 30 november 2023 18:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Synergie tussen systeemplafond en tegelvloer
OMG! Dit wil ik!quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:19 schreef Angelfrouk het volgende:
Kerkje iemand?
[ afbeelding ]
Ook een heel veilige woonkamer...
[ afbeelding ]
Het is dan ook turn-key…quote:Op donderdag 30 november 2023 18:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Synergie tussen systeemplafond en tegelvloer
Ik vind het ergerlijk dat de tilde “verkochte huizen in (insert plaatsnaam)” niet meer te vinden is!quote:Op zondag 3 december 2023 15:03 schreef Leandra het volgende:
Even een off-topic vraag:
Vinden jullie Funda ook zo intens kut sinds de nieuwe versie die nu een paar maanden (half jaar?) draait, met al die huizen iedere keer geclusterd?
Vroeger keek ik nog wel voor de leuk op Funda, maar nu ga ik zelfs met tegenzin naar Funda als ik toch wel min of meer echt wil zoeken of dat ene buitenkansje er toevallig op staat
Kan je in de filters nog wel aanzettenquote:Op zondag 3 december 2023 17:00 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ik vind het ergerlijk dat de tilde “verkochte huizen in (insert plaatsnaam)” niet meer te vinden is!
Gronsveld = Limburg = katholiek dus ik dacht aan iets van een processie ofzo. En Jawel:quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
wat zijn dit nu voor een rare dingen links op deze foto?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/gronsveld/huis-42326099-holegracht-22/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |