Maar het is al bijnaquote:
Hopen dat ik deze keer niet te laat ben met de lijst invullenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ik deze keer niet te laat ben met de lijst invullen
Die waren toch al gescheiden omdat die zijn handjes niet van andere dames af kon houden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is nu iemand heel erg gepiqueerd
Daarom is ie gepiqueerd omdat hij dat niet meer magquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die waren toch al gescheiden omdat die zijn handjes niet van andere dames af kon houden?
Had die zijn piquehouweel maar in zijn broek moeten houdenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom is ie gepiqueerd omdat hij dat niet meer mag
Jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Moet ik dit woordgrapje ook uitleggen aan de anderen??
Er is een voetballer genaamd Pique en die was getrouwd met Shakiraquote:
Ohhhhquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is een voetballer genaamd Pique en die was getrouwd met Shakira
Het is nog best lastig om een foto op Google te vinden die niet ordinair of naakt of waardeloos is. Dus hier een neutraal plaatje uit een tutorial.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om een foto op Google te vinden die niet ordinair of naakt of waardeloos is. Dus hier een neutraal plaatje uit een tutorial.
Verkeerde account dimmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ah. Oké.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is een voetballer genaamd Pique en die was getrouwd met Shakira
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om een foto op Google te vinden die niet ordinair of naakt of waardeloos is. Dus hier een neutraal plaatje uit een tutorial.
In mijn herinnering ziet Shakira er heel anders uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar hoef je geen foto's bij te gaan zoeken hoorquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn herinnering ziet Shakira er heel anders uitGeen zorgen. Het is mijn superkracht om alles waar ik in geïnteresseerd ben op zo'n awkward manier te presenteren dat iedereen meteen afhaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Jammerquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoef je geen foto's bij te gaan zoeken hoor
Hmm, dat zou je moeten gebruiken. Vapen aan jongeren presenteren als iets cools oidquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Het is mijn superkracht om alles waar ik in geïnteresseerd ben op zo'n awkward manier te presenteren dat iedereen meteen afhaakt.
Dus als je over lekker eten gaat beginnen schiet iedereen hier in een hongerstaking?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Het is mijn superkracht om alles waar ik in geïnteresseerd ben op zo'n awkward manier te presenteren dat iedereen meteen afhaakt.
Hmm, goede dieettechniek wel?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als je over lekker eten gaat beginnen schiet iedereen hier in een hongerstaking?
Is Foqueville straks zo'n Afrikaans dorp waar ze een noodfonds voor gaan oprichtenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, goede dieettechniek wel?
Ik zie mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |