Wat voor?quote:
Volkoren minipenne met een saus van puntpaprika, courgette, champignon, gekarameliseerde ui en kippedijfiletquote:
ohquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is geen band. Mijn garp wat doe je.
Interessantquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volkoren minipenne met een saus van puntpaprika, courgette, champignon, gekarameliseerde ui en kippedijfilet
Lekkerquote:
Kun je hem uitleggen want ik snap hem nietquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je hem uitleggen want ik snap hem niet
Kink is een radio zender. Kink is ook iets anders. Shibari is Japanse bondage met touwen. Vaak een beetje artsy. Ik vroeg op welke plek Shibari in de kink top zoveel stond.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je hem uitleggen want ik snap hem niet
Ja de zender Kink ken ik wel, maar geen flauw idee wat dat shibari isquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kink is een radio zender. Kink is ook iets anders. Shibari is Japanse bondage met touwen. Vaak een beetje artsy. Ik vroeg op welke plek Shibari in de kink top zoveel stond.
Je had beter de enter shibari grap kunnen maken. Die had ook niemand begrepen maar had je wel makkelijker uit kunnen leggen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kink is een radio zender. Kink is ook iets anders. Shibari is Japanse bondage met touwen. Vaak een beetje artsy. Ik vroeg op welke plek Shibari in de kink top zoveel stond.
Ik ken alleen Enter Sandmanquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had beter de enter shibari grap kunnen maken. Die had ook niemand begrepen maar had je wel makkelijker uit kunnen leggen.
Wie?quote:
Van Metallicaquote:
Maar dan had ik ook moeten uitleggen wat Enter Shikari is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had beter de enter shibari grap kunnen maken. Die had ook niemand begrepen maar had je wel makkelijker uit kunnen leggen.
quote:
Shakira ken ik welquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dan had ik ook moeten uitleggen wat Enter Shikari is.
T2000 duurt nog even hoorquote:
Enter Shakira huehuequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |