quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over drie maanden zitten we alweer in januari en worden de dagen langer.
Die worden al eerder langer hoor, over een week of 10quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over drie maanden zitten we alweer in januari en worden de dagen langer.
Dit klinkt lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glenmorangie Nectar d'Or. Een Highland single malt van eiken Bourbon vaten met een Sauternes finish. 46 % alcohol. Erg lekker.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Sporten op amper slaap gaat vast fantastisch gaan.
Ik kom er NU aanquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Bohh ik heb kip gemaakt en die is zo mals dat ie van het bot valt
Leukste dagen van het jaarquote:
Niet als ik er zeker van wil zijn dat het niet uitverkocht is wat ik wil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Merch koop je toch pas na het concert?
Goed nieuws dit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die worden al eerder langer hoor, over een week of 10
Nice. In ieder geval iets.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha lollercopter
Woensdag tm vrijdag naar Bremen. Met zwembad. Gauw even treinkaartjes regelen.
Hoe hoog op de lijst staat shibari?quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben even bezig met het invullen voor mijn lijstje voor de KINK top zoveel, Man net zoveel werk als bij de top2000
doe ik niet meer aan mee, ik blijkbaar zo'n afwijkende smaak dat ze nooit in de lijst terecht komenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben even bezig met het invullen voor mijn lijstje voor de KINK top zoveel, Man net zoveel werk als bij de top2000
Lijst moet nog gemaakt worden, maar ik ken het niet, dus het komt niet op mijn stemlijst terechtquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe hoog op de lijst staat shibari?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 nachtjes hotel met ontbijt en zwembad 175
retourtje 1e klas met reserveringen 125
Nog 1 dagje om de was te doen en het weer te bekijken. Bremen here we come
Enter Shibariquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe hoog op de lijst staat shibari?
Het is geen band. Mijn garp wat doe je.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijst moet nog gemaakt worden, maar ik ken het niet, dus het komt niet op mijn stemlijst terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |