Hardop gelachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef Akathisia het volgende:
Mocht blijken dat Oekraïne betrokken is bij de aanslagen op de pijpleidingen, dan zou dat voor het Westen een zeer ongemakkelijke uitkomst zijn. "Elke opzettelijke verstoring van de Europese energie-infrastructuur is onacceptabel", verklaarde de Europese Commissie daags na de aanslag.
Het is nu Oekraïne in Rusland zit eigenlijk wel een ideaal moment om het land binnen te vallen.
Jammer dat wappies zo weinig gracieus zijn als ze een keer gelijk krijgen. Dit is een leugen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:59 schreef Tekaschi het volgende:
Dus waarschijnlijk toch Oekraïne die westerse infrastructuur vernietigd om Rusland een hak te zetten, leek mij al raar dat Rusland één van hun troeven zou vernietigen. Maar hier was je een pro Russische wappie als je niet meteen naar Rusland wees.
En wat maakt de speculatie dat Oekraïne er achter zit nu anders dan toendertijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:59 schreef Tekaschi het volgende:
Dus waarschijnlijk toch Oekraïne die westerse infrastructuur vernietigd om Rusland een hak te zetten, leek mij al raar dat Rusland één van hun troeven zou vernietigen. Maar hier was je een pro Russische wappie als je niet meteen naar Rusland wees.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jammer dat wappies zo weinig gracieus zijn als ze een keer gelijk krijgen. Dit is een leugen.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja het zullen vast de Amerikanen zijn geweest die alleen maar te verliezen hebben in de huidige situatie en niet de Russen die om de 2 uur met nukes dreigen.
Kusjes aan ome Vlad.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De politieke boodschap is simpel. Wij kunnen stiekem slopen onder de zee en je daarmee afsluiten van stroom en internet. Als doelwit hebben ze een nutteloze leiding gepakt waar niemand voor een oorlog gaat starten. Het verhaal dat de Amerikanen het waren is op zijn best lachwekkend. Ze verdienen namelijk geen cent meer aan lng en lopen wel het risico dat de komende 20 jaar niemand meer hun vriendje wil zijn. Maar dat zal de Rusland fans niet stoppen om hard Biden te roepen.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wel grappig dat de Russische trollen nu opeens weer tevoorschijn komen.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Complot wappies negeren liever de olifant in de kamer als ze ook een 4d schaak situatie met de VS erin kunnen verzinnen. Een einde van de NAVO en goede banden met bijvoorbeeld Japan riskeren voor wat LNG-contracten die ze toch al hadden en het afpakken van een economisch wapen die de Russen zelf al uit handen hadden gegeven.
Toch gaan we 5 topics net doen alsof de VS net zo'n grote verdachte is.
Er is een arrestatiebevel uitgevaardigd, dat is wel wat meer dan een "speculatie".quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
En wat maakt de speculatie dat Oekraïne er achter zit nu anders dan toendertijd.
Arrestatie wil niet meteen zeggen veroordeeld, en dat het Oekraïners betreft wil niet meteen zeggen dat Oekraïne er achter zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Er is een arrestatiebevel uitgevaardigd, dat is wel wat meer dan een "speculatie".
Ik begrijp de haat jegens Rusland, geef iedereen daar helemaal gelijk in. Maar mensen moeten dit eens even los zien van Rusland, hoe groot de haat ook is dat betekend niet dat andere landen onze infrastructuur maar mogen opblazen om naar de Russen te kunnen wijzen, dat vind ik een zeer ziekelijke gedachtegang als ik eerlijk ben.
Dit lijkt me wel een artikeltje 5 inderdaad. Tijd om Kiev in te nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef Akathisia het volgende:
Mocht blijken dat Oekraïne betrokken is bij de aanslagen op de pijpleidingen, dan zou dat voor het Westen een zeer ongemakkelijke uitkomst zijn. "Elke opzettelijke verstoring van de Europese energie-infrastructuur is onacceptabel", verklaarde de Europese Commissie daags na de aanslag.
Het is nu Oekraïne in Rusland zit eigenlijk wel een ideaal moment om het land binnen te vallen.
"Rusland verdedigen", iets anders kunnen de echte wappies niet roepen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Arrestatie wil niet meteen zeggen veroordeeld, en dat het Oekraïners betreft wil niet meteen zeggen dat Oekraïne er achter zit.
Verder bijzonder dat je Rusland aan het verdedigen bent.
Dan nog kan die oekrainer banden hebben met rusland. Alleen gehandeld hebben etc.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:26 schreef Akathisia het volgende:
Ja dit. Dit is een nogal schimmig verhaal, zie bijvoorbeeld ook post #70 van Achja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Arrestatie wil niet meteen zeggen veroordeeld, en dat het Oekraïners betreft wil niet meteen zeggen dat Oekraïne er achter zit.
Verder bijzonder dat je Rusland aan het verdedigen bent.
Hij kan ook banden met Amerika gehad hebben, maar ook die gaan we niet binnen kunnen vallen. Oekraine daarentegen...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:33 schreef Korenfok het volgende:
Dan nog kan die oekrainer banden hebben met rusland. Alleen gehandeld hebben etc.
Ik denk niet dat Kiev heel veel bezwaar heeft tegen miljoenen westerse troepen in zijn land.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een artikeltje 5 inderdaad. Tijd om Kiev in te nemen.
De VS heeft voldoende mogelijkheden om artikel 5 tegen de VS uit te voeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij kan ook banden met Amerika gehad hebben, maar ook die gaan we niet binnen kunnen vallen. Oekraine daarentegen...
Ja, de pijpleidingen worden toch niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef Hathor het volgende:
Maakt het nog wat uit wie het gedaan heeft? We moesten toch van het Russisch gas af? Nou...mission accomplished.
Mooi dat je nog eens laat zien dat ik niemand een wappie heb genoemd enkel omdat diegene dacht dat Oekraïne wellicht ook een verdachte was. Al snap ik niet waarom je al die moeite steekt in het onderuit halen van je eigen slachtofferschap.quote:
Dat vind ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef Hathor het volgende:
Maakt het nog wat uit wie het gedaan heeft?
Jij was er stellig van dat Rusland wel even zijn eigen pijpleiding ging opblazen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
De VS heeft voldoende mogelijkheden om artikel 5 tegen de VS uit te voeren.
Anyway, Rusland is in oorlog met Oekraïne, Nord Stream wordt gezien als Russisch bezit (argument voor Rusland was dat ze niet hun eigen infrastructuur gaan opblazen), dat maakt dat het een doelwit is voor Oekraïne.
Dus tja, hoe gaat Europa werkelijk reageren als Zelensky hier achter blijkt te zitten.
En als hij er achter zit, hoeveel weten de westerse inlichtingendiensten.
Het is gigantisch bizar, al het gevoel voor objectiviteit kwijt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel.
Overigens blijft het grappig de gretigheid waarmee mensen Rusland de schuld willen geven van een aanslag op iets wat voor hen zeer belangrijk is. Of rellen in het VK. Al zijn er natuurlijk ook mensen die Musk de schuld geven.
Bizar.
Nope, ik heb 3 scenarios gegeven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij was er stellig van dat Rusland wel even zijn eigen pijpleiding ging opblazen.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Rusland eigen pijpleidingen opblaast in een oorlog, en er zijn motieven gegeven voor Russische sabotagequote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel.
Overigens blijft het grappig de gretigheid waarmee mensen Rusland de schuld willen geven van een aanslag op iets wat voor hen zeer belangrijk is. Of rellen in het VK. Al zijn er natuurlijk ook mensen die Musk de schuld geven.
Bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |