een eckte GOAT, net als Max trouwens geen track limits waarschuwingen gehad Zondagquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
Russell ziet er behoorlijk gesloopt uit, zijn teamgenoot totaal niet
Er was nog een coureur die zondag geen tracklimits hadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
een eckte GOAT, net als Max trouwens geen track limits waarschuwingen gehad Zondag
ik dacht dat Max de enige was met Sainz en Lulu die niks hadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
een eckte GOAT, net als Max trouwens geen track limits waarschuwingen gehad Zondag
Zaten ook track limits in de eerste bocht, dus foutquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Laat de track limits waarschuwing van HAM maar eens zien danquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaten ook track limits in de eerste bocht, dus fout
Lap time deleted is een beetje lastig als er geen lap time is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:00 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Laat de track limits waarschuwing van HAM maar eens zien dan
Klopt. Sainz ook nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Max de enige was met Sainz en Lulu die niks had
Mooiste vindt ik nog dat hij zegt, "It wasn't your fault"quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen oorlog binnen Mercedes
Pffff serieus weer op die tour?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooiste vindt ik nog dat hij zegt, "It wasn't your fault"
Blijft ook gewoon iemand die niet zijn eigen fouten kan toegeven he.
Die interviews van afgelopen weekend konden echt niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:27 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Strolliebollie moet op het matje komen
Aantoonbaar onjuist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat hij dit alleen deed om straf te voorkomen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aantoonbaar onjuist.
[ twitter ]
Het was gewoon een lap 1 incident volgens de stewards.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:29 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat hij dit alleen deed om straf te voorkomen?
En dat is 'm gelukt ook, hij is alleen bestraft voor het op het circuit wandelen, maar niet voor de crash.
Toen waren ze allemaal slecht getraind.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er wordt steeds gezegd dat dit de zwaarste race ooit was, maar was dat niet Dallas 1984?
Nah, in dit geval heeft Lewis achteraf gewoon gezegd dat het 100% zijn fout is,dus gewoon netjes van Lewis zelf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig ook maar over goats geluld dat deden ze in 1984 gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er wordt steeds gezegd dat dit de zwaarste race ooit was, maar was dat niet Dallas 1984?
maar heel weinig coureurs die toen op hun fysiek letten, dus dat kan ik me voorstellen. Kéké Rosberg had bv een dieet van marsrepen en zware shagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ligt eraan wat je zwaar noemt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit is het "vroeger waren er nog echte mannen"-topic.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef DjVero het volgende:
Hey, is dit het nabeschouwingstopic van Qatar 2023 of het nabeschouwingstopic van Dallas 1984?
Ik zoek me rot naar dat topic van toen, maar kan het niet vinden. De search is weer kapot zeker?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef DjVero het volgende:
Hey, is dit het nabeschouwingstopic van Qatar 2023 of het nabeschouwingstopic van Dallas 1984?
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1711107823726145827quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aantoonbaar onjuist.
[ twitter ]
Ja en waarom zou die dat nu zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1711107823726145827
It wasn't your fault
quote:MercedesAMG Petronas F1 team you don’t deserve Hamilton at all, and the driver that you’re babying is a disaster and costing everyone points. I don’t know why Hamilton renewed his contract with you.
quote:Lewis taking responsibility and being the leader that we all know he is.
The whole episode was, let's say "unfortunate". If the situation was discussed in advance, which it was, there are no circumstances in which contact should have happened. That's not all on Lewis.
quote:I swear Lewis Hamilton is a class's act and is better than me. There's no way I'm letting George off the hook that easily because it's definitely gonna happen again and it might cost the team titles in the future
quote:It's just so tiring, let's be real this is not going to stop 🛑 we all say George will do better next time and he triumphs himself every time, pray tell me who does that, only Jerkyll and Hyde
Zelfs als Lewis gewoon juist weet te handelen heb je deze droeftoeters die nog zeuren en Mercedes en Russell als schuldige aanwijzenquote:Correct. But a "best driver lineup" is not so difficult either. In addition to talent, Character, Integrity + Fairplay is all that is needed. One Merc driver + the team management are lacking those qualities. Russell needs to be given an ultimatum. He is destroying his teammate.
Gemiddelde leeftijd van 15 vermoed ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties van #TeamLH onder die post zijn wel echt hilarisch trouwens.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelfs als Lewis gewoon juist weet te handelen heb je deze droeftoeters die nog zeuren en Mercedes en Russell als schuldige aanwijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |