enorm de focus leggen op geen foutjes maken. Lukt tot nu toe aardig. Maar sprankelend is het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:25 schreef Caland het volgende:
Het is qua niveau ook een echte degradatiekraker
De tering
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
enorm de focus leggen op geen foutjes maken. Lukt tot nu toe aardig. Maar sprankelend is het niet.
je krijgt de woorden Ajax en Amsterdam niet uit je toetsenbord?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben weer een 020 commentator die het spel van 020 gaat zitten verdedigen
ajax moet rustig aan doen hahahahahah
kut clown
Wat bedoel jij? 020 speelt toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je krijgt de woorden Ajax en Amsterdam niet uit je toetsenbord?
die hebben nu al 20x de bal naar elkaar gespeeld denk ik. Een echt goeie nr 6 zou daar al helpen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik worden
STEIJNED
Ik vind dat ventje van Roma niet eens zo matig eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die hebben nu al 20x de bal naar elkaar gespeeld denk ik. Een echt goeie nr 6 zou daar al helpen.
Kijk naar de ranglijst. Daar is je verklaring.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel heel matig van beide kanten tot nu toe.
Die kan echt wel wat, maar laat het nog te weinig zien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ventje van Roma niet eens zo matig eigenlijk.
Ja maar ze horen daar allebei niet toch? Dat is wat ik continu hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk naar de ranglijst. Daar is je verklaring.
Tactiek van Steijn, tegenstanders in slaap sussen en dan genadeloos toeslaanquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Regilio_ het volgende:
Dit doet pijn aan de ogen. Mijn god zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |