VBL / Tong's voetbalverhalen deeltje heel veel.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste kan ik niet duidelijker en uitgebreider een klacht formuleren. Ten tweede geef eens voorbeelden van dit soort "verhaaltjes" die DAGELIJKS in VBL verschijnen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:08 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
VBL / Tong's voetbalverhalen deeltje heel veel.....
Je hebt een heel topic met voetbalverhaaltjes.
Je hoeft niet alles te slotten wat je persoonlijk niet aanstaatquote:
10 topics is grappig 100 topics niet meer. Stop met janken je topic gaat toch niet meer openquote:Op zondag 10 maart 2024 18:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te slotten wat je persoonlijk niet aanstaat
Je collega mod en FA heeft deelgenomen aan de conversatie en vond het geen probleem en een prima topic om open te laten. Waarom dan het slotje als het blijkbaar volgens een collega gewoon prima was?
Jij bepaald voor jezelf dat er blijkbaar een nieuwe regel is? Zonder te communiceren en zonder dat andere collega’s deze regel steunen en/of overnemenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
10 topics is grappig 100 topics niet meer. Stop met janken je topic gaat toch niet meer open
Er hoeft niet voor elk nieuw ding een aparte regel te komen. Dit kan prima onder het kopje bagger waarbij als het teveel hetzelfde is er gewoon gemod wordt. Dat kan elke mod individueel bepalen waar dan de balans moet komen.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Jij bepaald voor jezelf dat er blijkbaar een nieuwe regel is? Zonder te communiceren en zonder dat andere collega’s deze regel steunen en/of overnemen
Speciale vorm van communicatie hoor
Bedankt voor de steun, collegaquote:Op zondag 10 maart 2024 20:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er hoeft niet voor elk nieuw ding een aparte regel te komen. Dit kan prima onder het kopje bagger waarbij als het teveel hetzelfde is er gewoon gemod wordt. Dat kan elke mod individueel bepalen waar dan de balans moet komen.
Prima gehandeld dus van @:capuchon_jongen
Geen probleem kameraad!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun, collega
zit je weer aan de drank?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:52 schreef Zoon_John het volgende:
Gewoon allemaal bekhouden en @:capuchon_jongen in ere houden.
Gewoon goeie stabiele mod.
Zo doorzichtig ditquote:Op zondag 10 maart 2024 20:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er hoeft niet voor elk nieuw ding een aparte regel te komen. Dit kan prima onder het kopje bagger waarbij als het teveel hetzelfde is er gewoon gemod wordt. Dat kan elke mod individueel bepalen waar dan de balans moet komen.
Prima gehandeld dus van @:capuchon_jongen
Pharkus is een forum-admin, die doet heel veel dingen aan de bovenkant vermoed ik. Capuch_Jongen is van de grondtroepen samen met Plompzakker.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zo doorzichtig ditik ben de reactie van Pharkus in dat betreffende topic niet vergeten
Verder is het natuurlijk nooit goed om met modder te gooien, ik ga daar dan ook geen woorden aan vuil maken, behalve dat Capuchon het gewoon goed doet en dit geen SC is. Als je problemen hebt kun je het in FB proberen, maar ga mensen niet beledigen.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]
Het is belangrijk om elkaar met respect en vriendelijkheid te behandelen in onze online interacties. Ik wil iedereen eraan herinneren om geen reacties uit te lokken die kwetsend, respectloos of ongepast zijn. (Geen HB richting Naserbar)
Berichten die in strijd zijn met deze normen zullen worden verwijderd en genote. Herhaalde overtredingen kunnen leiden tot een klb ban. Laten we samenwerken om een positieve en ondersteunende omgeving te creëren voor alle leden.
Dank voor jullie begrip en medewerking.
Met vriendelijke groet,
capuchon_jongen[/modbreak]
Hopelijk duidelijke communicatie nu.
quote:
quote:
Het wordt behandeld.quote:
Als vd zich aangevallen voelt dan kan hij een TR.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom mag vogelendans geen HB!zeggen tegen nazenbar maar nasenbar mag hem wel aanvallen
Lmao
Prima slotje. Alleen een link posten zonder tekst erbij is een linkdump. Plompzakker heeft prima gehandeldquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / ONGELOOFLIJK
Wat een ontiegelijk laffe actie van deze 'mod'.
Dat heet nu 'beleid'.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom mag vogelendans geen HB!zeggen tegen nazenbar maar nasenbar mag hem wel aanvallen
Lmao
Als je je aangevallen voelt door nazenbar mag je altijd op die tr rammen of mij dmen of hier melden,quote:
Ik jank niet over een mening van een willekeurige debiel op internet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je je aangevallen voelt door nazenbar mag je altijd op die tr rammen of mij dmen of hier melden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |