omdat het lokale KLB verkiezingen waren. Niet zo heel belangrijk.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:16 schreef Hogwarts het volgende:
Waarom krijgen die boelers die gewonnen hebben geen tagje, lekker zinloos
Meestal spreekt zo'n reden voor zichzelf, zeker wat KLB betreft. Daar heb ik net zo min een uitleg bij nodig als een gebruiksaanwijzing bij een aansteker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:55 schreef Oostblokkert het volgende:
@:netsplitter
Ik vind het zo arrogant als topics gesloten worden, je dan zo'n domme oneliner krijgt en niet de reden voor sluiten.
Misschien een link mee posten?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Waarom wordt mijn opmerking verwijderd, maar krijgt de reactie op een drie maand oude comment dan geen reactie?
Nee letterlijk hier in de FBquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien een link mee posten?
Sorry, dacht dat ik in SC was, excuus. Mijn posts kunnen verwijderd worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dit is Feedback. Geen normaal post hier van alles topic.
Ik relativeer mijn oordeel aan het niveau van de userquote:Op maandag 29 januari 2024 17:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Waarom iets met matig bestempelen wat ronduit kut is?
Matig impliceert dat het nog iets is
Tot u dienstquote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef tong80 het volgende:
Moet "Indiase" zijn.....
KLB / Walgelijke actie van Indiase aandachtshoer.........
Ten eerste heb je dat helemaal niet gezegd, en ten tweede moet die uitkeringstrekker gewoon stoppen met uitlokken in mijn topics.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Wat heb ik gezegd over HB ? Hb zeggen= topic dcht
Stop met je hem uit te dagen door hb te zeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee wat is dit voor gezeik?
[..]
Ten eerste heb je dat helemaal niet gezegd, en ten tweede moet die uitkeringstrekker gewoon stoppen met uitlokken in mijn topics.
Misschien moet hij stoppen met mij steeds in mijn topics uit te dagen. Tot dat moment kan hij overal dezelfde reactie krijgen, die werkloze uitkeringstrekker die zogenaamd 125,- per uur verdient.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met je hem uit te dagen door hb te zeggen.
Wat is hb ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien moet hij stoppen met mij steeds in mijn topics uit te dagen. Tot dat moment kan hij overal dezelfde reactie krijgen, die werkloze uitkeringstrekker die zogenaamd 125,- per uur verdient.
maar wat is de betekenis van HB dan wel? en ik neem aan vanaf nu dan wel HB=topic dicht?quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
HB is afkorting voor Happy Birthday. Maar dat is het niet.
die waarschuwing was duidelijk toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je nog een keer HB typt zorg ik ervoor dat ik al je topics sluit.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd over HB ?
Hb zeggen= topic dcht
onterechte klacht in FB dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic heropend na klacht in feedbacktopic
zie de post hier bovenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ten eerste heb je dat helemaal niet gezegd,
Het betekent: haha bazelnar. En is gericht op Nasenbar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:44 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
maar wat is de betekenis van HB dan wel? en ik neem aan vanaf nu dan wel HB=topic dicht?
Ik ga hier één post aan vuil maken:quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien moet hij stoppen met mij steeds in mijn topics uit te dagen. Tot dat moment kan hij overal dezelfde reactie krijgen, die werkloze uitkeringstrekker die zogenaamd 125,- per uur verdient.
Lol wat sneuquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:52 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het betekent: haha bazelnar. En is gericht op Nasenbar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |