Ik vind Plomp een ontzettend goede mod, net als Capuchon. Mods hebben ook hun ergernissen, net zoals ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is niet alleen tegen Vogeltjesdans. Plompzakker kikt er op om goede topics te verneuken of semi-grappig te reageren. Met kotssmiley's, VBLniet ter zaken doende namen, Ed de Goeij Etc. Het liefst de first post.
Nee hoor. Het was niet in mijn topic en niet aan mij gericht. Dat postte ik net al. Maar ga lekker zo door.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ed de goey zat je wel erg dwars he
Voor mensen/users/FOK!ers die FOK! een warm hart toe dragen i.d.d. Het frustreert me zelfs. En daar schaam ik me niet voor.quote:
*stilquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mensen/users/FOK!ers die FOK! een warm hart toe dragen i.d.d. Het frustreert me zelfs. En daar schaam ik me niet voor.
Deze week bestaat dit nummer 30 jaar. En ik ben er stil van..........!quote:
yvonne zit bij haar dochter en kleinzoon.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb daarom Yvonne op Facebook gemaild.
Is Jacky er ookquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvonne zit bij haar dochter en kleinzoon.
Oef, kom ik weer goed weg hierquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je gillend gek wordt van idioten die je op Feestboek lastigvallen met hun zielige forumproblemen terwijl jij tijd met je geliefden probeert door te brengen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je gillend gek wordt van idioten die je op Feestboek lastigvallen met hun zielige forumproblemen terwijl jij tijd met je geliefden probeert door te brengen.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:14 schreef Danny het volgende:
Discussie voeren
Discussies worden gevoerd op normale toon. Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden. Schelden met kanker staan we niet toe.
voorbeelden:
• 'Je bent overduidelijk gestoord'
• 'rot op met je wittemannentranen'
• 'Ah, daar hebben we weer een sjw '
• 'racist', 'fascist', 'seksist', 'pedo', 'nazi', 'bruinhemd', 'landverrader' enz. enz
Tenzij de emotie of het gevoel heel hoog oploopt dan mag het natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]alle gescheld met kanker, ook al is het niet persoonlijk worden in KLB genote en verwijderd.(ook KLB SC) En JA ik tref in het verleden HIER ook SCHULD aan.Waarvoor mijn diepste verontschuldigingen. [/modbreak]
Ik maak deze regel zelf niet. Staat gewoon in de policy:
[..]
Is goed capuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]alle gescheld met kanker, ook al is het niet persoonlijk worden in KLB genote en verwijderd.(ook KLB SC) En JA ik tref in het verleden HIER ook SCHULD aan.Waarvoor mijn diepste verontschuldigingen. [/modbreak]
Ik maak deze regel zelf niet. Staat gewoon in de policy:
[..]
We nemen het mee naar achter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is goed capu
Gaan we rekening mee houden
Naamtopics en Yvonne en plompzakker en ik vinden dat niet zo leukquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
KLB / Yvonne met enkele klb mods gespot bij fok verkiezingen
Graag wat tekst en uitleg. Omdat die ene pipo heeft zitten huilen?
Ik dacht dat jullie humor haddenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naamtopics en Yvonne en plompzakker en ik vinden dat niet zo leuk
Grappige dingen kunnen we ook zeker waarderenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie humor hadden
Sinds wanneerquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Grappige dingen kunnen we ook zeker waarderen
Daar heb ik geen actuele herinnering aan. Prettig weekend.quote:
Wie zijn er naast capu eigenlijk modquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:57 schreef Ama het volgende:
Hoezo zijn er nog maar twee actieve mods in KLB? En waarom voelt het alsof ze weinig zin hebben in topics sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |