Vanaf 1933 was het direct een totalitair bewind. Jij denkt echt dat het na 1945 opeens anders was geworden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:53 schreef wuuht het volgende:
[..]
Nee, dat ik dan nu onder een verschrikkelijk totalitair bewind zou leven is maar een aanname. Zo gek is gedachte 'maar ik ben geen jood' gewoon niet.
Boeien. Hij is geen jood hequote:Op maandag 9 oktober 2023 00:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf 1933 was het direct een totalitair bewind. Jij denkt echt dat het na 1945 opeens anders was geworden?
Vergeet niet, in de periode van 1933 tot 1939 was er niet eens oorlog. Als je ook maar iets anders dacht dan dat de nazi's wilden dat je dacht, had je een vet probleem.
Dit lijkt me een discussie voor een apart topic in F&L of C&H.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf 1933 was het direct een totalitair bewind. Jij denkt echt dat het na 1945 opeens anders was geworden?
Vergeet niet, in de periode van 1933 tot 1939 was er niet eens oorlog. Als je ook maar iets anders dacht dan dat de nazi's wilden dat je dacht, had je een vet probleem.
Eens, ik hou er verder over opquote:Op maandag 9 oktober 2023 00:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit lijkt me een discussie voor een apart topic in F&L of C&H.
Niet nodig, is ook niet echt een discussie over te voeren, we zullen het nooit wetenquote:Op maandag 9 oktober 2023 00:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit lijkt me een discussie voor een apart topic in F&L of C&H.
Hopelijk een stevige. Sowieso moet er een keer ingegrepen worden voordat Iran een kernwapen heeft ontwikkeld. Nu is het momentum daar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de reactie gaat zijn.
Ik heb toch maar even de auto vol getankt.. 1,99 per liter voor E10quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waren 2 oktober 92 dollar voor brent, vrijdag 85, nu 87. Niet heel bijzonder dus.
Hij zet hem heerlijk op zijn plek!quote:
Ja, nu is het moment en als ze er één hebben zijn we te laat. Iran kan worden aangepakt omdat ze Rusland bewapenen en vanwege deze aanval. Maar ja, laat het bij de militaire infrastructuur en de nucleaire faciliteiten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hopelijk een stevige. Sowieso moet er een keer ingegrepen worden voordat Iran een kernwapen heeft ontwikkeld. Nu is het momentum daar.
Volgens Hamas, niet de meest betrouwbare bron.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de reactie gaat zijn.
Banana republic USAquote:Op maandag 9 oktober 2023 01:17 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Jammer maar helaas voor de GOP waarschijnlijk. Die zullen wel balen als ze de boel niet verder kunnen traineren.
Mooie manier om sjiiten aan te pakken zonder het zelf te doen toch?quote:
Ook weer iemand die de verantwoordelijkheid van eigen mensen buiten zichzelf legt. Palestijnen lijken aan 1 groot minderwaardheidscomplex te lijden.quote:
Hier een artikel van de WSJ, het is via Iran gegaan. Maar veel is mij ook nog onduidelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:38 schreef LXIV het volgende:
1) Ik geloof niet dat Israël met al zijn infiltranten en technische systemen dit echt niet heeft zien aankomen, dat is haast onmogelijk. Vooral gezien de schaal van deze operatie.
2) Dat impliceert dat ze er dus bewust voor gekozen hebben om niet meteen in te grijpen.
3) De enige reden die ik me kan bedenken is om een casus belli te hebben, mogelijk tegen Iran.
De sympathie in het Westen staat nu aan hun zijde, dus als mijn redenatie klopt zullen we dit snel merken. Dus beschuldigingen aan Iran dat ze er aanzet hebben gegeven, bewijs zus etc…
Hoop het niet btw
Hopelijk kan Israël zich beheersen. Dat ze alle Hamas-locaties aanvallen is logisch. Maar als ze omwille van de schaal ook civiele locaties gaan aanvallen om maar een evenredig aantal doden ‘aan de andere kant’ te maken vind ik dat ook gewoon een oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:39 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af hoe Gaza er over 1 of 2 weken uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |