abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210888342
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:53 schreef marsan het volgende:

[..]
Makkelijke manier om een vraag te ontwijken.

Heb je Vis al antwoord gegeven dan?
Ja, waardoor zijn vraag automatisch niet meer van toepassing is op mij. Dus eerst naar je eigen kijken alvorens je met de vinger naar een ''buitenlander'' wijst.
pi_210888343
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:56 schreef hangtime het volgende:

[..]
Zonder Amerika had jij Duits moeten spreken...
Ja, misschien is dat op persoonlijk niveau helemaal niet erg. Ben geen jood tenslotte.
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:57:24 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210888344
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:52 schreef Ali_boo het volgende:
Naja dit dus :{

[ twitter ]
Livestream?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210888347
twitter
pi_210888348
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:54 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nou laten we hopen dat Amerika niet gaat bemoeien. Zijn aanwezigheid in het midden-oosten heeft al voor genoeg ellende gezorgd. Dit keer zal Amerika het midden-oosten niet 100 jaar maar 300 jaar terug de tijd in stampen.

Waar zijn ze eigenlijk goed voor? Overal in de wereld alleen maar ellende aan het creren.
Misschien moeten je vrienden zich niet in Amerikaanse toren vliegen of hier Amerikaanse toeristen afslachten. Maar vooral het excuus buiten jezelf zoeken.
pi_210888350
Allemaal leuk. Maar dat is allemaal niet zo relevant voor het grote plaatje. Uiteindelijk is Isral (met de VS op de achtergrond) militair veruit superieur aan al dat rakettuig.
D kwestie wordt hoe Isral en de internationale gemeenschap omgaan met die gijzelaars. Het zijn er zo veel, daar moet je wat mee. Maar tegelijkertijd is het een gigantisch wapen voor Hamas. We zullen waarschijnlijk veel menselijke schilden gaan zien, misschien wel de walgelijkste oorlogsmisdaad die er is.
zie email 27 oktober
pi_210888351
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja, waardoor zijn vraag automatisch niet meer van toepassing is op mij. Dus eerst naar je eigen kijken alvorens je met de vinger naar een ''buitenlander'' wijst.
Ik wijs niet. Ik stel een vraag.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210888352
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:57 schreef wuuht het volgende:

[..]
Ja, misschien is dat op persoonlijk niveau helemaal niet erg. Ben geen jood tenslotte.
Als je het lekker lijkt om onder een dictator te leven, kies een land en vertrek a.u.b.
pi_210888354
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:50 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Voorraad is een andere issue maar het systeem blokkeert zodra deze overweldigd raakt.
Onzin, het systeem doet aan selecties. Raketten die weinig kans maken bewoond gebied te raken onderschept het niet. Door veel raketten tegelijk af te vuren hopen ze het systeem te overbelasten maar of dat nu succesvol is weten we (nog) niet.

How Israel's Iron Dome missile shield works
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 8 oktober 2023 @ 23:59:36 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210888355
quote:
18s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:51 schreef DavidTwente het volgende:
"Wie moet de Joden hier in het dit land dan afslachten ? Een paar doorgesnoven FvD gekkies?"
@:momo, waarom zeg je dit?
Nou volgens Werkperd moeten de Joden hier vrezen voor iets en dan daarom gaan ze allemaal naar Turkije in plaats van hier. Moslims heb je op beide plekken, maar wat is dan het andere probleem? Baudet en van dat soort extreme figuren zijn nog verder de enige die met antisemitische complotmeuk komen aanzetten.
pi_210888357
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Daar heb ik al op geantwoord maar daarna zwijg je weer. Laf
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 oktober 2023 @ 00:00:23 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210888358
quote:
18s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:51 schreef DavidTwente het volgende:
"Wie moet de Joden hier in het dit land dan afslachten ? Een paar doorgesnoven FvD gekkies?"
@:momo, waarom zeg je dit?
Het was een reactie op Werkperd die het had over vluchtende Joden naar Turkije, omdat ze zich blijkbaar daar veiliger voelden dan in hedendaags Europa, met de holocaust in het achterhoofd.

Momo's reactie is dus: bang voor wie? Wie gaat dan een tweede holocaust ontketenen in Europa?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_210888361
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik wist ook wel dat je hem begreep en ik bedoel niet eens suggestief. Ik vind dat er best een debat over kan plaatsvinden, maar ik ben bang dat zoiets t emotioneel ligt op grote schaal. En dan wordt zo'n belangrijk debat gekaapt door idioten aan 'allerlei kanten'. Maar het is wel belangrijk, aangezien onbegrip een grote rol kan spelen in een nerveuze situatie. Maar je snapt ook dat er mensen zijn die bang zijn dat je buurman ineens je vijand is, en dat is ook niet helemaal ongegrond, wat de reden ook is. Zo'n debat voeren zonder al te veel agressie is best een uitdaging op landelijk niveau, en ondanks dat het misschien nog niet de juiste tijd is, is de waarschijnlijke uitkomst in het heetst van de strijd een punt waarop de boel enorm kan escaleren.
Ik zal even direct antwoord geven op je vraag. Ik ben geboren en getogen in Nederland. Ondanks dat mijn roots ergens anders ligt, zal ik alsnog als eerste de frontlinies opgaan om Nederland te verdedigen .

Ik weet dat jouw tweede vraag automatisch zal zijn, wat als Nederland met een moslimland in oorlog raakt (iets wat vrijwel onmogelijk is). Nou dan stel ik me zoveel mogelijk neutraal op en zal ik niet vechten.

Happy fish now?
pi_210888363
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Daar heb ik al op geantwoord maar daarna zwijg je weer. Laf
Ik kan zo de tel niet meer volgen. Waar kom jij nou plots vandaan?
pi_210888367
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:01 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik kan zo de tel niet meer volgen. Waar kom jij nou plots vandaan?
:+
pi_210888368
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:59 schreef hangtime het volgende:

[..]
Als je het lekker lijkt om onder een dictator te leven, kies een land en vertrek a.u.b.
haha nou ja, wij weten beide niet hoe het zou zijn als de geschiedenis anders zou zijn gelopen.
pi_210888369
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 oktober 2023 @ 00:02:45 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210888374
Ik zie dit verhaal rond gaan...

twitter
pi_210888375
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Plak PKK sticker op Hamas en hij staat morgenochtend bij de poort om mee te mogen doen
Hahahaha
pi_210888376
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:00 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zal even direct antwoord geven op je vraag. Ik ben geboren en getogen in Nederland. Ondanks dat mijn roots ergens anders ligt, zal ik alsnog als eerste de frontlinies opgaan om Nederland te verdedigen .

Ik weet dat jouw tweede vraag automatisch zal zijn, wat als Nederland met een moslimland in oorlog raakt (iets wat vrijwel onmogelijk is). Nou dan stel ik me zoveel mogelijk neutraal op en zal ik niet vechten.

Happy fish now?
Duidelijk.
Gewoon een eerlijk antwoord.
Ga er geen oordeel over vellen oid. Vind t wel te waarderen dat je gewoon een eerlijk antwoord geeft.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210888377
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Mensen die dit een goed moment vinden om dit soort dingen te tweeten zijn ziek en een gevaar voor de staatsveiligheid.
zie email 27 oktober
  maandag 9 oktober 2023 @ 00:03:23 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210888379
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:53 schreef marsan het volgende:

[..]
Makkelijke manier om een vraag te ontwijken.

Heb je Vis al antwoord gegeven dan?
Ik hoef echt niet per se antwoord, de vraag stellen is soms al genoeg om te voelen dat daar nogal een gewicht aanhangt. Het is namelijk een interessante, maar ook een zeer gevoelige vraag. Ik kan mij voorstellen dat ie dat niet zomaar even gaat antwoorden op het internet, maar ik zou het toejuichen als mensen meer daarover met elkaar zouden kunnen praten. Onwetendheid, alvast invullen wat een ander moet denken of zeggen, onbegrip, dat gaat sowieso niet helpen. Ik zou wel eens willen weten wat ervoor zou kunnen zorgen voor meer affiniteit met met het land waarin je woont op dat gebied, maar ook of men beseft wat voor ontzettende gruwelijkheden er kunnen komen als we hier in een oorlog met elkaar zouden zitten en dat je daar actief tegen kan ageren, en of dat die wil er is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210888380
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ja iedereen kan lekker vooruit behalve Israeli?
pi_210888382
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:02 schreef Momo het volgende:
Ik zie dit verhaal rond gaan...

[ twitter ]
Leuk verhaal wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 oktober 2023 @ 00:05:07 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210888385
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:

[..]
Leuk verhaal wel
Ja echt enig verkrachting en moord....
pi_210888389
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik hoef echt niet per se antwoord, de vraag stellen is soms al genoeg om te voelen dat daar nogal een gewicht aanhangt. Het is namelijk een interessante, maar ook een zeer gevoelige vraag. Ik kan mij voorstellen dat ie dat niet zomaar even gaat antwoorden op het internet, maar ik zou het toejuichen als mensen meer daarover met elkaar zouden kunnen praten. Onwetendheid, alvast invullen wat een ander moet denken of zeggen, onbegrip, dat gaat sowieso niet helpen. Ik zou wel eens willen weten wat ervoor zou kunnen zorgen voor meer affiniteit met met het land waarin je woont op dat gebied, maar ook of men beseft wat voor ontzettende gruwelijkheden er kunnen komen als we hier in een oorlog met elkaar zouden zitten en dat je daar actief tegen kan ageren, en of dat die wil er is.
Deels eens maar ga dan niet een ontwijkend antwoord geven. Zeg gewoon gaat je geen reet aan oid.
  maandag 9 oktober 2023 @ 00:05:30 #87
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_210888390
We gaan in ieder geval een klote tijd tegemoet weer in de wereld. De relatieve vrede tussen 2017 en 2021 is weer helemaal klaar.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_210888391
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:02 schreef marsan het volgende:

[..]
Duidelijk.
Gewoon een eerlijk antwoord.
Ga er geen oordeel over vellen oid. Vind t wel te waarderen dat je gewoon een eerlijk antwoord geeft.
En wat als ik nee, ik zal nooit voor Nederland vechten had gezegd? Zou ik gelijk een bepaalde label op mijn voorhoofd gedrukt krijgen?

Je moet snappen dat ik mezelf niet aan jou of jouw soort hoef te bewijzen. Dat jij niet meer of minder Nederlander bent dan ik.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 oktober 2023 @ 00:06:25 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210888394
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:01 schreef wuuht het volgende:

[..]
haha nou ja, wij weten beide niet hoe het zou zijn als de geschiedenis anders zou zijn gelopen.
Ik denk dat de Duitse bezetting met alle beperkingen voor de Nederlanders, de razzia's, de executies etc. boekdelen spreekt.

Overigens, de film Fatherland, met Rutger Hauer, gaat in op deze gedachtegang. Best een interessante film.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 9 oktober 2023 @ 00:06:31 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210888395
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:00 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Happy fish now?
Ik was al een happy fish dat je bereid was erover te praten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')