abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210888791
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 01:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Hier een artikel van de WSJ, het is via Iran gegaan. Maar veel is mij ook nog onduidelijk.
https://www.wsj.com/world(...)ng-bbe07b25?mod=e2tw
Volgens Hamas. Blinken ziet (voor als nog) geen bewijs dat Iran een rol had in de terroristische aanvallen. Laten we voorlopig niet in de hand spelen van Hamas, die al te graag een escalatie wilt.
pi_210888812
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 01:38 schreef LXIV het volgende:
1) Ik geloof niet dat Israël met al zijn infiltranten en technische systemen dit echt niet heeft zien aankomen, dat is haast onmogelijk. Vooral gezien de schaal van deze operatie.
2) Dat impliceert dat ze er dus bewust voor gekozen hebben om niet meteen in te grijpen.
3) De enige reden die ik me kan bedenken is om een casus belli te hebben, mogelijk tegen Iran.

De sympathie in het Westen staat nu aan hun zijde, dus als mijn redenatie klopt zullen we dit snel merken. Dus beschuldigingen aan Iran dat ze er aanzet hebben gegeven, bewijs zus etc…

Hoop het niet btw
Als 1, 2 en 3 waar zijn gaan ze zich echt niet beheersen.
pi_210888813
quote:
1) Ik geloof niet dat Israël met al zijn infiltranten en technische systemen dit echt niet heeft zien aankomen, dat is haast onmogelijk. Vooral gezien de schaal van deze operatie.
2) Dat impliceert dat ze er dus bewust voor gekozen hebben om niet meteen in te grijpen.
3) De enige reden die ik me kan bedenken is om een casus belli te hebben, mogelijk tegen Iran.

De sympathie in het Westen staat nu aan hun zijde, dus als mijn redenatie klopt zullen we dit snel merken. Dus beschuldigingen aan Iran dat ze er aanzet hebben gegeven, bewijs zus etc…

Hoop het niet btw
Het lijkt mij eerder andersom. Als Iran inderdaad betrokken is, is het waarschijnlijk deels daar gepland waardoor Israël minder goed zicht erop had.

Plus hebben ze veel meer geavanceerde middelen om onder de radar te blijven gekregen.

Alsnog gefaald om dit niet te ontdekken, maar geen systeem is perfect.

Wat zou sowiesk de reden zijn dat Israël een casus Belli tegen Iran zou willen hebben? En in staat van oorlog verkeert, en honderen jonge Israelis verliest? Kan mij moeilijk voorstellen dat iemand hiermee akkoord is gegaan.
  maandag 9 oktober 2023 @ 04:48:09 #229
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210888838
het is gewoon ziek als je met paragliders festivalgangers gaat vermoorden&gijzelen.

't is daar 'n ziek soort gestoord zootje en dat moet gezuiverd worden maar hoe gaan we dat doen als ze daar kweken als konijnen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 9 oktober 2023 @ 05:13:26 #230
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_210888848
Goedemorgen, benieuwd wat deze dag maar weer gaat brengen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_210888880
quote:

Hoop het niet btw
Dit. Echt no wat dat Israel dit niet wist. Ze weten zelfs welke vlieg waar vliegt. ;)
Dit is gewoon weer een vies spel dat wordt gespeeld over de rug van onschuldige burgers (aan beide kanten).
Protège moi de mes désirs.
  maandag 9 oktober 2023 @ 06:09:20 #232
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210888889
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 05:47 schreef arvensis het volgende:

[..]
Dit. Echt no wat dat Israel dit niet wist. Ze weten zelfs welke vlieg waar vliegt. ;)
Dit is gewoon weer een vies spel dat wordt gespeeld over de rug van onschuldige burgers (aan beide kanten).
Jaaaaa het is de schuld van Israël. Die zionisten toch, gelukkig heb jij ze mooi door! Hebben ze die gaskamers in ww2 ook zelf gebouwd denk je?
pi_210888893
Ohja natuurlijk, Iran zit erachter, mooi excuus om ze aan te vallen
pi_210888921
quote:

Hoop het niet btw
Mijn sympathie staat helemaal niet aan de kant van Israël :{

Edit: ook niet aan die van Hamas trouwens, maar wel aan die van de Palestijnen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_210888927
Wat een shitshow.
pi_210888942
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 00:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is dus het verschil, ze worden in ieder geval veroordeeld, de Russen en Palestijnen niet.
Degene waarbij bewijs is worden veroordeelt. En als je het over veroordelingen hebt, een pijnpunt bij de Arabische wereld was natuurlijk een Amerikaanse gevangenis in Cuba waar mensen gemarteld zijn en zonder proces vast blijven zitten. En men had bin laden ook gevangen kunnen nemen en een proces geven.

Nee ook westerse mogendheden begaan oorlogsmisdaden aan de lopende band.
  maandag 9 oktober 2023 @ 06:46:42 #237
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210888948
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 01:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hopelijk kan Israël zich beheersen. Dat ze alle Hamas-locaties aanvallen is logisch. Maar als ze omwille van de schaal ook civiele locaties gaan aanvallen om maar een evenredig aantal doden ‘aan de andere kant’ te maken vind ik dat ook gewoon een oorlogsmisdaad.
Er zijn geen burgerdoelen in Gaza, enkel militaire doelen en terroristen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210888953
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 06:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Bijna 2,5 miljoen mensen wonen er, waaronder uiteraard ook veel kinderen. Als je dit soort dingen roept ben je geen haar beter dan Hamas hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_210888959
quote:

[..]
Hey Poetin!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 9 oktober 2023 @ 06:56:04 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210888981
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 01:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Slayage die het over bias heeft.

Priceless...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 9 oktober 2023 @ 06:59:29 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210888996
quote:

[..]
De psy-ops van Israël heeft op jou in ieder geval gewerkt zoals gepland
The End Times are wild
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:00:47 #242
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210889000
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 03:20 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Het lijkt mij eerder andersom. Als Iran inderdaad betrokken is, is het waarschijnlijk deels daar gepland waardoor Israël minder goed zicht erop had.

Plus hebben ze veel meer geavanceerde middelen om onder de radar te blijven gekregen.

Alsnog gefaald om dit niet te ontdekken, maar geen systeem is perfect.

Wat zou sowiesk de reden zijn dat Israël een casus Belli tegen Iran zou willen hebben? En in staat van oorlog verkeert, en honderen jonge Israelis verliest? Kan mij moeilijk voorstellen dat iemand hiermee akkoord is gegaan.
De vrije hand om de nucleaire capaciteit van Iran uit te schakelen…
The End Times are wild
pi_210889029
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:01 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Nou ja, het is wel werkzamer voor Israel natuurlijk, je bent er dan wel vanaf. Zo niet, zit je over 30 jaar nog met dit gedoe. Het doel heiligt de middelen.
Dan hebben de nazi's dus toch gewonnen. :X
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:09:23 #244
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210889033
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 05:47 schreef arvensis het volgende:

[..]
Bnw
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210889054
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is dus de vraag, als Israel deze Gazastrook in de negentiger jaren al had opgeruimd was de aanval van een aantal dagen terug niet mogelijk geweest. Het conflict voort laten duren zonder enige oplossing zorgt op termijn ook tot een hoop bloedvergieten.
Allemaal achteraf gelul. Ze hadden de joden nooit in die regio moeten plaatsen.
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:16:57 #246
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210889071
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is het soort Himmleriaans redeneren dat tot bloedvergieten onder onschuldige mensen leidt. En idd, Hamas-denken.
Dat klopt, maar wat is een andere oplossing in dit conflict? Zie jij die?

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 09-10-2023 10:08:21 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 9 oktober 2023 @ 07:18:24 #247
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210889074
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:16 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat klopt, maar wat is een andere oplossing in dit conflict? Zie jij die?
Als je in de extremere oplossingen wil gaan denken zijn volksverhuizingen nog een stap voor massale genocide.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 09-10-2023 10:08:24 ]
pi_210889080
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als je in de extremere oplossingen wil gaan denken zijn volksverhuizingen nog een stap voor massale genocide.
Dat is wel een stap die groepen en partijen die tegen Israel zijn al jaren opperen op forums en in Nederland.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210889081
Geef die geïndoctrineerde kinderen een PS5, een cursus Nederlands en een blond vriendinnetje en ze zijn zo weer op het rechte pad.
pi_210889087
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 07:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Aan de andere kant, ga eens forums.marokko.nl lezen. Hier valt het gelukkig nog mee. En ze maken het je verdomd lastig om nog normaal naar de groep te kijken. Dat is namelijk een mainstream forum.
Wat hebben wij daar mee te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')