abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:09:00 #1
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210887155

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zondag 8 oktober 2023 @ 22:09:10 #2
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210887158
Succes jongens!
pi_210887202
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat. _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210887209
De keeper is van het niveau Heerenveen/NEC
De verdediging stelt geen reet voor, alleen Hato is een leuk spelertje.
Ze hebben geen middenveld en een luie domme aanval .

Maar het is allemaal de fout van Steijn _O_
pi_210887338
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:

en van schreuder
en van heitinga

ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald

ook deze zomer weer

genot
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:22:43 #6
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210887370
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat. _O-
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.

Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210887381
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en van schreuder
en van heitinga

ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald

ook deze zomer weer

genot
als je zelfs met deze groep het voor elkaar krijgt niet minimaal 5e maar 16e te staan, jouw groep niet weet te motiveren en het wel voor elkaar krijgt een groep de wei in te sturen zonder plan danwel automatismes dan faal je wel als coach.
pi_210887384
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:

Valt allemaal reuze mee maar het staat voor geen meter. Druk zetten op de verkeerde momenten, enorme ruimtes achterin die worden weggegeven. Ik ging van Feyenoord naar Ajax en je weet tactisch echt niet waar je naar zit te kijken. Een Bosz of Slot zou hier zoveel meer uit halen.
blablablabla
pi_210887399
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
en van schreuder
en van heitinga

ook deze zomer weer

genot
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
pi_210887421
quote:
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
pi_210887435
Is Ron Jans niks voor ajax?
* Verwijderd *
pi_210887446
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
die namen die je noemt kunnen één faal seizoen qua aankopen prima verbloemen

maar er is nog niks nieuws opgestaan, terwijl je ook deze periode gewoon ontzettend veel faalhazen hebt gehaald

vd boomen zou bij AZ Clasie of Bazoer er niet uitspelen
misschien dat zo'n forbs bij feyenoord een minteh als eerste wissel zou vervangen
ajax heeft 4 of 5 linksbacks onder contract, geen een zou Hartman het moeilijk maken _O-

terwijl Feyenoord en met name PSV gewoon spelers halen die bij andere ploegen ook zouden starten

het is echt genieten :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 22:29:47 ]
pi_210887456
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
Die is morgen wel weg waarschijnlijk maar inderdaad. Wat een vakonbekwame idioot. Na die 1-2 waren ze het helemaal kwijt, iedereen liep uit positie en er vielen ruimtes op het veld te grote van de Bijlmer.
blablablabla
pi_210887481
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Die hoopt op een uitnodiging van Feyenoord als Slot vertrekt denk ik :)
pi_210887492
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat klopt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210887505
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.

Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
Tja ik snap dat er niet echt goede opties voor handen zijn, maar dit is toch niet meer houdbaar. Je voelt ook aan alles dat deze groep er ook niet meer in gelooft met deze trainer, dan ben je weg.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210887527
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

(lol)
SteIjN KrIjgT HeT Op dE RaILs

Dit is lachwekkend
Jack does it in real time...
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:41:06 #18
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210887605
Mocht Ajax onverhoopt nog gelijkspelen tegen Rkc dan gaan ze er op doelsaldo alsnog overheen _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_210887629
Misschien kan PSV de historische 10-0 v feyenoord compleet maken met de double en ook 10-0 tegen Ajax? :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 22:45:24 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210887644
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
What can change the nature of a man?
  zondag 8 oktober 2023 @ 22:50:17 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210887693
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
pi_210887711
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
Je moet je cluppie blijven steunen man
* Verwijderd *
pi_210887720
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
Nah altijd kijken of naar de wedstrijden gaan. Maar Steijn MOET er nu uit, je hebt nu 2 weken voor een schone lei.
pi_210887770
quote:
De totale apathie in de club jegens de resultaten is echt zorgwekkend. Er is echt niemand die de urgentie ziet ofzo, want nadat Mislintat en Pieringatje hun biezen konden pakken is de rest gewoon op dezelfde onbekwame voet verder gegaan.

Tyf die Steijn er nou eens uit, laat eens zien dat het genoeg is, zorg dat die ondergrens omhoog gaat en dat het continue gefaal van onbekwame mensen niet meer getolereerd wordt.
pi_210887772
Ik hoorde vanmiddag bij Langs de Lijn de naam Henk ten Cate voorbijkomen, het verbaast me elke keer weer dat ze steeds jaar in jaar uit die pipo noemen terwijl hij al in eeuwen niks meer met voetballen gedaan heeft :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')