SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en van schreuderquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:
De keeper is van het niveau Heerenveen/NEC
De verdediging stelt geen reet voor, alleen Hato is een leuk spelertje.
Ze hebben geen middenveld en een luie domme aanval .
Maar het is allemaal de fout van Steijn
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat.
als je zelfs met deze groep het voor elkaar krijgt niet minimaal 5e maar 16e te staan, jouw groep niet weet te motiveren en het wel voor elkaar krijgt een groep de wei in te sturen zonder plan danwel automatismes dan faal je wel als coach.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en van schreuder
en van heitinga
ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald
ook deze zomer weer
genot
Valt allemaal reuze mee maar het staat voor geen meter. Druk zetten op de verkeerde momenten, enorme ruimtes achterin die worden weggegeven. Ik ging van Feyenoord naar Ajax en je weet tactisch echt niet waar je naar zit te kijken. Een Bosz of Slot zou hier zoveel meer uit halen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef PSVCL het volgende:
De keeper is van het niveau Heerenveen/NEC
De verdediging stelt geen reet voor, alleen Hato is een leuk spelertje.
Ze hebben geen middenveld en een luie domme aanval .
Maar het is allemaal de fout van Steijn
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en van schreuder
en van heitinga
ligt er niet aan dat je bij de transfers van bijvoorbeeld 15+ of 20+ miljoen gewoon complete stront hebt gehaald
ook deze zomer weer
genot
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft bizar dat we na de slechtste start ever in de Eredivisie nog steeds een trainer vertrouwen zien krijgen, terwijl normaal gesproken het hoofd van een Ajax-trainer al gevraagd wordt als er 2 keer op rij puntverlies ontstaat en je bovenaan staat.
die namen die je noemt kunnen één faal seizoen qua aankopen prima verbloemenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heitinga en Schreuder hadden Alvarez, Timber en Kudus nog lopen. Scheelt wel een paar slokken op de borrel.
Die is morgen wel weg waarschijnlijk maar inderdaad. Wat een vakonbekwame idioot. Na die 1-2 waren ze het helemaal kwijt, iedereen liep uit positie en er vielen ruimtes op het veld te grote van de Bijlmer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd dat Steijn blijft zitten is meegenomen. Dit is echt genieten.
Dat klopt.quote:
Tja ik snap dat er niet echt goede opties voor handen zijn, maar dit is toch niet meer houdbaar. Je voelt ook aan alles dat deze groep er ook niet meer in gelooft met deze trainer, dan ben je weg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Staan gewoon met de rug tegen de muur. Wie moet je er neer zetten dan? En het is dan nog niet eens zeker of een andere trainer het beter gaat doen. Dan heeft ‘ie met Utrecht, Brighton en PSV al een valse start.
Alleen lees ik nu in Telegraaf dat Steijn het DNA moet bewaken. Dat is meer krediet dan ik dacht.
Je moet je cluppie blijven steunen manquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
Nah altijd kijken of naar de wedstrijden gaan. Maar Steijn MOET er nu uit, je hebt nu 2 weken voor een schone lei.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee, dat was ik al toen ik de opstelling zag dus ik kijk niet meer zolang Steijn er zit, niet uit protest of zo maar gewoon omdat ik weet dat het toch niks wordt.
De totale apathie in de club jegens de resultaten is echt zorgwekkend. Er is echt niemand die de urgentie ziet ofzo, want nadat Mislintat en Pieringatje hun biezen konden pakken is de rest gewoon op dezelfde onbekwame voet verder gegaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |