Morgen mag ze weer een poging doen op haar WR.quote:

Nee ik zag wel dat er streams waren op TVE maar niet gekeken .. maar leuk jong en oudquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen mag ze weer een poging doen op haar WR.
Heb je nog wat meegekregen van het Spaanse indoor kampioenschap? Ik wel.
[ twitter ]

Julien Hagen enters the chat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Letsile Tebogo loopt met 30,71 het 'wereldrecord' van Wayde van Niekerk op de 300m (30,81) uit de boeken
https://twitter.com/JulienHagen/with_repliesquote:Part 1. Er gaat eren mooi verhaal aan vooraf. Ik heb in mijn junioren tijd met Michael Johnson getraind. Voor de race sprak ik hem en zei, ‘You won’t be past me before the first 200m…’ Na 160m kwam er een raket onder mij door…
Part 2. Ik lag toen wel goed in de race. 2e en op koers voor een NR. Echter had ik alle energie in de eerst 200m gestoken en was het na 220m
OP! Op beeld van CNN zie je Johnson keihard lachen en daarna wijzen…naar mij, bijna spugend op de grond.

Vloon weer lekker pieken op een toernooi dat er niet toe doet, in Parijs straks de aanvangshoogte niet halenquote:

Team NL troep, ziet er nochtans uit als prima omstandighedenquote:Op zondag 18 februari 2024 10:16 schreef Nober het volgende:
Futselaar, Holterman en Deelstra gaan niet finishen.

Ja, en?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |