Dit dus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de NOS is wielrennen dus gewoon opvulling.
"Eski"quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de NOS is wielrennen dus gewoon opvulling.
Stond al een tijd op jouw radar natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een fenomeen uit het Amerikaanse amateurcircuit.
Uiteraard, deze man is regelmatig slachtoffer van het fenomeen Ashlin Barry.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stond al een tijd op jouw radar natuurlijk.
Nou ja. ‘Vroeger’ had dit nog een behoorlijke status als klassieker. Als ik nu de kopgroep zag dan is dat enigszins gedevalueerd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Flop koers in welke zin?
Is wel een koers die laatste jaren weinig aandacht krijgt.
De vraag is of hij MAL voorbij kan, de echte zegekoning van 2023.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wilde juist zelf om Pogacar nog voorbij te gaan qua aantal zeges dit jaar
Qua deelnemersveld is het niet veel meer, qua koersverloop is het wel een stuk gevarieerdere dan toenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou ja. ‘Vroeger’ had dit nog een behoorlijke status als klassieker. Als ik nu de kopgroep zag dan is dat enigszins gedevalueerd.
Die staat er nog boven inderdaad, al weet ik niet of hij al die zeges ook behoudtquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
De vraag is of hij MAL voorbij kan, de echte zegekoning van 2023.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die staat er nog boven inderdaad, al weet ik niet of hij al die zeges ook behoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |