Dit dus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de NOS is wielrennen dus gewoon opvulling.
"Eski"quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de NOS is wielrennen dus gewoon opvulling.
Stond al een tijd op jouw radar natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een fenomeen uit het Amerikaanse amateurcircuit.
Uiteraard, deze man is regelmatig slachtoffer van het fenomeen Ashlin Barry.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stond al een tijd op jouw radar natuurlijk.
Nou ja. ‘Vroeger’ had dit nog een behoorlijke status als klassieker. Als ik nu de kopgroep zag dan is dat enigszins gedevalueerd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Flop koers in welke zin?
Is wel een koers die laatste jaren weinig aandacht krijgt.
De vraag is of hij MAL voorbij kan, de echte zegekoning van 2023.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wilde juist zelf om Pogacar nog voorbij te gaan qua aantal zeges dit jaar
Qua deelnemersveld is het niet veel meer, qua koersverloop is het wel een stuk gevarieerdere dan toenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou ja. ‘Vroeger’ had dit nog een behoorlijke status als klassieker. Als ik nu de kopgroep zag dan is dat enigszins gedevalueerd.
Die staat er nog boven inderdaad, al weet ik niet of hij al die zeges ook behoudtquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
De vraag is of hij MAL voorbij kan, de echte zegekoning van 2023.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die staat er nog boven inderdaad, al weet ik niet of hij al die zeges ook behoudt
Het geeft aan dat Oscarito zuiver met zijn lichaam om is gegaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Oscar Sevilla die nog steeds profkoersen wint
Dit kan toch niet jongens.
Zo'n man moet totaal gek van de fiets en het trainen zijn. Weet net als Valverde totaal niet wat hij anders met z'n leven aan moet. Ik vind het wel iets mooi hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Het geeft aan dat Oscarito zuiver met zijn lichaam om is gegaan.
Daar gaat de helft van de zeges van TotalEnergiesquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik ben ontroostbaar.
Vrij korte ritten. Hopelijk meteen vuurwerk dat eerste weekendquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:34 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 3 etappes van de Giro. Inderdaad bergop finish in etappe 2, etappe 1 zal wel grotere groep worden en een massasprint in etappe 3.
2024 nu al een klotejaarquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik ben ontroostbaar.
Prima beginquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:34 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 3 etappes van de Giro. Inderdaad bergop finish in etappe 2, etappe 1 zal wel grotere groep worden en een massasprint in etappe 3.
Zuiver.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Het geeft aan dat Oscarito zuiver met zijn lichaam om is gegaan.
Volgens Vaughters was het omgekeerde waar: als je lichaam eenmaal gewend is geraakt aan EPO gaat het minder efficiënt met zuurstof om. Dat was zijn verklaring waarom T. Dekker zo moeilijk slecht was zonder doping.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zuiver.(Ik snap dat je sarcastisch bent hoor)
Was het niet zo dat het gebruik van EPO permanente veranderingen kan veroorzaken in je lichaam waardoor je er profijt van blijft houden? Dat zou wel verklaren waarom die ouwe lullen zo lang zo goed blijven. Die zaten natuurlijk midden in de EPO-generatie.
Ik ben benieuwd hoe dat over 10 of 20 jaar met de nieuwere generaties gaat.
Er waren er flink wat bij Gewiss, een Berzin bijvoorbeeld, die inderdaad een niet heel lange piek hadden en echt als een nachtkaars uit gingen op relatief jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens Vaughters was het omgekeerde waar: als je lichaam eenmaal gewend is geraakt aan EPO gaat het minder efficiënt met zuurstof om. Dat was zijn verklaring waarom T. Dekker zo moeilijk slecht was zonder doping.
Welk land komt dan straks op die #plek 5?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Momparler moet dringend eens wat telefoontjes plegen. Omdat Bilbao niet zoals aangekondigd naar Guangxi gaat, dreigt Spanje nu op een paar honderd punten plek #5 mis te lopen en daardoor met een man minder te moeten starten in Parijs.
Einde tijdperk wegkapitein?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Jelle
https://www.wielerflits.n(...)toch-ook-iets-waard/
@:mani89
Het is toch godsgeklaagd dat je 3 jaar lang geen ene kut presteert maar ook echt 0,0 in een World Tour ploeg waar je 100% voor je eigen kans kan rijden in jouw wedstrijden en dan nog durft te klagen dat niemand je op je 34ste een nieuw contract aanbiedt. Met je dikke harses.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Jelle
https://www.wielerflits.n(...)toch-ook-iets-waard/
@:mani89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |