Ik zal mijn pink eens tegen jouw kloten tikkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
Dacht al KLB is eindelijk vooruitgang aan het boeken. Komt die klote Pink weer terug
Eindelijk geef je te kennen wat de ware grootte is van dat ding wat je een lul noemt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal mijn pink eens tegen jouw kloten tikken
Ik ben je vriend niet, en ik wil het ook niet zijn. Je vindt jezelf ietsje teveel geweldig. Van dat soort mensen ben ik niet echt een liefhebber van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Persoonlijke redenen vriend.
Ga jij wel?
Eerder van hoe een tikje van mijn rechter pink jou in elkaar doet kruipenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Eindelijk geef je te kennen wat de ware grootte is van dat ding wat je een lul noemt.
Sounds like a 'you' problemquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:16 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, en ik wil het ook niet zijn. Je vindt jezelf ietsje teveel geweldig. Van dat soort mensen ben ik niet echt een liefhebber van.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:32 schreef Pendule het volgende:
Komt omdat de mods van nu voornamelijk links zijn
Jij moet stil zijn, jij hoort bij de vijandquote:
Een vijand met macht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij moet stil zijn, jij hoort bij de vijand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |