Charlotte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De ene heet Lotte, de andere Bas
Ben alweer thuis. Het echte leven gaat weer beginnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit jij niet ergens ver weg te ontfokken?:D
Aiii.. het echte levenquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben alweer thuis. Het echte leven gaat weer beginnen
Ik verstop me er vandaag nog even voorquote:
quote:
Ik heb haar live gezien paar jaar geleden. In Nijmegen in openluchttheater de Goffert.quote:
< Positief jaloersquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb haar live gezien paar jaar geleden. In Nijmegen in openluchttheater de Goffert.
Verstond er geen hout van maar man wat was het prachtig
Aloa geeft het antwoord al.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat zit er in die rondjes?
Dit is wel heel overdreven bladerdeeg.quote:
Herfst is comming.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel heel overdreven bladerdeeg.
Is bijna hetzelfdequote:Op zondag 8 oktober 2023 09:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tss tss.. pain au chocolat
Zolang je één of beide van die twee smorgens vers voor me haalt ga ik hierover niet in discussiequote:
Dealquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je één of beide van die twee smorgens vers voor me haalt ga ik hierover niet in discussie
Adele even vergeten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Las ooit ergens dat Sade de best verkopende vrouwelijke artiest of all time was en is van de UK
En terecht
Daar gaat even niet om.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat gejank klinkt elke single hetzelfde
quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gaat even niet om.
En Amy dan?
Fake news.quote:
Die Elton hèquote:
Was met nummer ook mooi.Haar fans vonden het top dat ze "die man met gitaar" een kans gaf om mee te doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Elton hè
Die man komt nog uit het zwartwit tijdperk![]()
En elk decennia een hit
Goedemorgen factcheckerquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zal het wel waar zijn
Goedemorgen Domni.quote:
Te vroeg he,,,de zon komt net opquote:
Hij zingt ook : Don`t.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te vroeg he,,,de zon komt net op
Morguh Domnivoorquote:
Aw balenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... ik helemaal naar de Jumbo...geen croissants en geen pain au chocolate
Stapje voor stapjequote:
Trots op jou.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar was HC vannacht, vraag je je af?
Asleep!![]()
En de Lidl of Jumbo dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... ik helemaal naar de Jumbo...geen croissants en geen pain au chocolate
Er staat toch Jumbo.quote:
Deze zag ik afgelopen week al eerder.quote:
Dus ik moet maar even wat halen en naar jou brengenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was me te ver... Gelukkig heb ik een deal
quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus ik moet maar even wat halen en naar jou brengen
Oudje...maar word er vrolijk vanquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zag ik afgelopen week al eerder.
Niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maareh, dat is niet "even" hè
Daar kan ik wel een Kaiserbrödje mee delen:Yquote:
Niet meer voor mij.Heb die tijd wel gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat word een geweldige avond
Heb nog nooit iets hallucinogenic genomen...maar sluit niet uit dat ik ooit probeerquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet meer voor mij.Heb die tijd wel gehad.
Zit ff te denken... Misschien wel iets.. maar iig nog geen paddo'squote:Op zondag 8 oktober 2023 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets hallucinogenic genomen...maar sluit niet uit dat ik ooit probeer
Wel heel mooie ervaringen gehad hoor.Maar het is wel goed zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb nog nooit iets hallucinogenic genomen...maar sluit niet uit dat ik ooit probeer
quote:
Nu ben ik wel benieuwd wat je ooit hebt gehad eigenlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ff wakker wordendanmaar?
quote:
Ff wakker wordendanmaar?quote:
Kwootverklootquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ff wakker wordendanmaar?
[..]
Valt erg mee...
K
Echt hoor,het is soms net een dwarse puber.quote:
Nee, niet meer. Blijkbaar lezen we verkeerd. 30 punten is ook goed.quote:
De eerste keer zag ik mezelf zitten...quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
Valt wel mee,en dan K noemen.
En hoe was dat?
Ik heb het zelf nog nooit gedaan.Wel veel over gelezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De eerste keer zag ik mezelf zitten...
De 2de en laatste kwam ik mezelf tegen![]()
Geen drama verder.
Wat zijn dit dan weer voor randdebieltjes?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen vannacht in Grun.
[ twitter ]
Hij is geklemd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan weer voor randdebieltjes?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,het is soms net een dwarse puber.
Oeps.quote:
Maar goed dat je hebt geslapen.quote:
Nog even en iemand gaat bolken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Het is net alsof ik DTS zit met die korte opmerkingen
puzziebaybeeequote:
Mag toch hopen van niet.quote:
Brrrrquote:
Ik zie je niet meer zo vaak hier, ik kom zelf ook niet meer zo vaakquote:
quote:
Je zou het ook kunnen negeren , want jullie houden het allebei in standquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als iemand me erover aanspreekt en het is niet fair, dan reageer ik er op ja
Is niet echt mijn stijl van koken leave.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
Maak jij ooit balkenbrij @:FreshFruit?
Ik was er even op ingegaan en daarna heb ik t over andere dingen gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen negeren , want jullie houden het allebei in stand
Mijne ook niet.. maar was benieuwd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet echt mijn stijl van koken leave.
Happy C, is okee.En de korte opmerkingen is een dingetje tussen ons.Jij haalt DTS aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen negeren , want jullie houden het allebei in stand
Wie zegt dat ze niet okay is? Ik denk dat het voornamelijk een interpretatie dingetje isquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Happy C, is okee.En de korte opmerkingen is een dingetje tussen ons.Jij haalt DTS aan.
Heel simpel,een bolognese saus.En dan op mijn manier met extra groente.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijne ook niet.. maar was benieuwd.
Wat kook jij graag?
Lekkerquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel simpel,een bolognese saus.En dan op mijn manier met extra groente.
Nee niet zo heel vaak meer. Zo af toe kom ik weer effe buurten. En ik probeer altijd smorgens de vogeltjes van pullup mee te pakken, dat vind ik altijd leuk om mijn dag mee te beginnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie je niet meer zo vaak hier, ik kom zelf ook niet meer zo vaak![]()
Maar nog steeds to the moon and back![]()
Ik ben heel benieuwd naar de Psyche mission
En jij?quote:
De birdies van Pullup zijn idd altijd erg leuk , al kom ik hier niet iedere dag om alles te zienquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee niet zo heel vaak meer. Zo af toe kom ik weer effe buurten. En ik probeer altijd smorgens de vogeltjes van pullup mee te pakken, dat vind ik altijd leuk om mijn dag mee te beginnen.
To the moon and back![]()
![]()
En....Jaaa Psyche! 12 October als alles goed gaat!
James Webbquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De birdies van Pullup zijn idd altijd erg leuk , al kom ik hier niet iedere dag om alles te zien![]()
Ik heb mijn alarm al gezet voor 12 oktoberEn dan duurt het sowieso nog wel een hele tijd voordat ze bij Psyche zijn ,maar die mission ga ik wel met grote interesse volgen, net als James Webb want dat vind ik ook zo intrigerend
Gisteren nog een video gezien over mega structuren die zijn vastgelegd aan de rand van het waarneembare heelal . Ik ben iedere keer weer vol verbazing over wat ze allemaal ontdekken
Ja Hubble heeft zeker een speciaal plekjequote:Op zondag 8 oktober 2023 14:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
James WebbWaanzinnig mooie foto's. Ik zal altijd en voor eeuwig een zwak hebben voor Hubble, maar omg wat een prachtige dingen zijn nu zichtbaar met JW.
Echt hequote:Op zondag 8 oktober 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Hubble heeft zeker een speciaal plekjemaar JW dat is een stap verder en Damn! wat een prachtige shots
Ja dat heb je idd verteld , hoe bijzonder is datquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt he. Zo jammer dat mijn vader dit nooit mee heeft kunnen maken. Ik had denk ik hier ooit verteld dat hij aan Hubble gewerkt heeft? JW zou hij helemaal geweldig hebben gevonden.
quote:
quote:
Ik heb bloedende ogen nu,quote:
Het moet beterquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb bloedende ogen nu,
net ajax gekeken
Nee joh, ze staan nog geen laatste.quote:
Tsjaa, ik kijk al niet meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb bloedende ogen nu,
net ajax gekeken
Zit ik daar met mijn nieuwe Ajax shirtquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ze staan nog geen laatste.
Laat ze dat eerst halen, moet lukken binnenkort tegen de nummer laatste
Ajax in de eerste divisie zou uniek zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ze staan nog geen laatste.
Laat ze dat eerst halen, moet lukken binnenkort tegen de nummer laatste
Is vast iets nuttigs voor te verzinnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zit ik daar met mijn nieuwe Ajax shirt![]()
Echt dit
Kan zomaar een slim idee zijn ja.quote:
Daar spelen ze al hequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax in de eerste divisie zou uniek zijn.
Niet dat ik het hoop ofzo
Ik heb het ook even opgegevenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is vast iets nuttigs voor te verzinnen.
[..]
Kan zomaar een slim idee zijn ja.
Eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Eredivisie!!
Ik heb het nog altijd over de ere en 1e divisie
Ajax speelt OOK in de 1e divisie hequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Eredivisie!!
Ik heb het nog altijd over de ere en 1e divisie
Groningen speelt er nu dus dat zal wel ja`quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heet het nu ook alweer.
De keukencompetitie ofzo?
Vind dat wel een goedkope naam,quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heet het nu ook alweer.
De keukencompetitie ofzo?
Ja, ik snap hem nuquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ajax speelt OOK in de 1e divisie he
Ja, bizar. Probeer niet teveel te kijken, dan wordt het een echt slechte dagquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
Ik volg al de hele dag het nieuws uit Israël.
Man wat een ellende daar.
Ik moet toegeven dat ik er idd ook niet vrolijker van wordtquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, bizar. Probeer niet teveel te kijken, dan wordt het een echt slechte dag
Dit lijkt mij meer op de oorlog van Rusland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik er idd ook niet vrolijker van wordt![]()
Dit is echt weer zo'n dag als b.v. 9/11.
Ik bedoel meer wat er allemaal uit 9/11 is voortgekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij meer op de oorlog van Rusland.
9/11 was wel over na de dag.
Hier in Israel gaat het nog een tijd duren.
Dat wel ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wat er allemaal uit 9/11 is voortgekomen.
De spanning in het midden-oosten is echt enorm nu.
9/11 zagen ze ook niet aankomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Mjah, die spanning is er altijd wel. Wat me vooral opvalt is dat Israel zich heeft laten verrassen. Bizar.
En de debiele trolletjes in het topic hier, hoe groot is het bord voor de kop van die (#*$(#$&*)(#$
Zit wel een groot verschil tussen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
9/11 zagen ze ook niet aankomen.
Schijnt in Maleisië voorbereid te zijn.
Die paragliders zijn getraind in Maleisie blijkbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit wel een groot verschil tussen.
De V.S. aanvallen was niet eerder zo gebeurd.
Israel al zo vaak, die staan ook veel meer paraat.
Niet in Iran?
En dat was nog wel een 'veilig' landquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Die paragliders zijn getraind in Maleisie blijkbaar.
Veel fake nieuws ook wel, dus vraag me af of het waar is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat was nog wel een 'veilig' land
Ze moeten ergens getraind hebben, dus het zou kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel fake nieuws ook wel, dus vraag me af of het waar is.
Dat moet ergens anders gebeurd zijn in ieder geval.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens getraind hebben, dus het zou kunnen.
Fake nieuws is er veels te veel, helemaal nu.
Waarom moet dat ergens anders zijn gebeurd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat moet ergens anders gebeurd zijn in ieder geval.
Die hadden dat echt wel gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet dat ergens anders zijn gebeurd?
Mossad zat toch wel te slapen.
Mjah, dan was het een vrije tijd iets geweest.quote:
Lijkt me wel iets wat opvalt daarquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dan was het een vrije tijd iets geweest.
Zolang ze niet met wapens eraan hingen ...
Want? Er leven best veel mensen, die hebben ook vrije tijd ..quote:
Morguh Domnivoorquote:
Zit de hele nacht al verkeerd te posten zie ik nu.quote:
3 kuifjesquote:
En anders pakt ze deze welquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's een mooi bakkie, voor oma.Daar zie ik haar wel in rijden.
Ja, daar ga je vanzelf voor opzij. Een botsing daarmee is geen pretje.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:29 schreef pullup het volgende:
Lol, houd die maar eens tegen dan....
[ twitter ]
Wat een scheetje. Volgens mij was die al een keertje voorbijgekomen. Althans hij lijkt er wel heel veel opquote:
Morguh Chanel, alles goed?quote:
Ja had een keer zo'n pluisje, dacht net een andere foto maar weet niet meer zekerquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een scheetje. Volgens mij was die al een keertje voorbijgekomen. Althans hij lijkt er wel heel veel op
Maakt ook niet uit, ze blijven mooi om te zienquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja had een keer zo'n pluisje, dacht net een andere foto maar weet niet meer zeker
Morguh Stevenquote:
Goedemorgen, daar kunnen wel een paar oud utopianen opquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
En weer een nieuwe Hummer voor @:Oma-nijn
[ twitter ]
quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, daar kunnen wel een paar oud utopianen op
Haha, vreselijk. Ik gebruikte dat ding alleen voor Utoquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's een mooi bakkie, voor oma.Daar zie ik haar wel in rijden.
Als ik zo'n ding zie moet ik toch aan je denkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, vreselijk. Ik gebruikte dat ding alleen voor Uto![]()
Ik heb niets met die patserbakken
Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding zie moet ik toch aan je denken![]()
Met bijbehorend beeld dat je recht door die poort daar ramt
Lol, ik had wel de neiging somsquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik met hen op het podium gestaan heb?quote:
Fijnquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik met hen op het podium gestaan heb?
quote:
quote:
Geen idee waarom ie dat deed verderquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef pullup het volgende:
Kijk @:marcb1974 daar zit ie nog die klojo, hoop dat v Gaal hem er uit mag mikken.
[ twitter ]
Die heeft het even wat minder naar haar zin nuquote:
Zielig voor die kiddo's die hun tekenfilms willen kijkenquote:
Van Gaal negeert hem ook zo lijkt het, zag het gisteren ook toevallig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef pullup het volgende:
Kijk @:marcb1974 daar zit ie nog die klojo, hoop dat v Gaal hem er uit mag mikken.
[ twitter ]
Reken er maar niet op Marc.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft het even wat minder naar haar zin nu
Als ze nog leeft dan
Weet het echt niet. Ze hebben op dat feest een slachting aangericht.quote:
Ze leeft niet meer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het echt niet. Ze hebben op dat feest een slachting aangericht.
Het is niet logisch om er 1 of meerdere te ontvoeren en die later dan af te maken. Denk dat ze de gijzelaars denken nodig te hebben.
Hey Enginequote:
Volgens Soul wel.Hoe ze achter in die auto lag is verschrikkelijk.quote:
Ja, beestachtig hoe ze zich nu laten zien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens Soul wel.Hoe ze achter in die auto lag is verschrikkelijk.
Wat vindt je van de mensen die het allemaal staan toe te juichen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, beestachtig hoe ze zich nu laten zien.
Die hier in NL? Heb daar wel een mening over ja, is niet heel lief.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van de mensen die het allemaal staan toe te juichen?
Op Twitter hoef je maar iets te zeggen en de hel breekt los.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hier in NL? Heb daar wel een mening over ja, is niet heel lief.
quote:
Mjah, of je twitter nou als maatgevend moet nemen .........quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Twitter hoef je maar iets te zeggen en de hel breekt los.
ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben meer een Demo spotter.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, of je twitter nou als maatgevend moet nemen .........
Ga jij al demonstreren?
Immer online,fascinerend om livestreams te volgen.Is begonnen tijdens corona.En later de boerenprotesten.quote:
Je gaat voor terrorisme dusquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Immer online,fascinerend om livestreams te volgen.Is begonnen tijdens corona.En later de boerenprotesten.
XR bedoel je? Die zijn gestopt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat voor terrorisme dus
En nu ook die debielen in den haag?
Gestopt? Rare terroristen dan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
XR bedoel je? Die zijn gestopt.
Ik ga niet voor terrorisme btw.
Wat me de de laatste tijd ook intrigeert zijn de zgn autonomen/souvereinen.
Zag vorige week een oranje hesje die van een viaduct wilde springen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gestopt? Rare terroristen dan.
In Duitsland heb je die beter, rijksburgers oid, die terug willen naar de tijd van voor hitler.
En hij faalde natuurlijk weerquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag vorige week een oranje hesje die van een viaduct wilde springen.
Nog een paar nachtjes slapen Puzzie.quote:
Yep en ik kan niet wachten zooow spannend is hetquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes slapen Puzzie.
Het leek op een zij.Maar toch maar niet gedaan.quote:
Hoi Dotquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |