abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210875110
Israel is aangevallen vanuit de Gazastrook.
Palestijnen, Hezbollah, Hamas en ook de Taliban schijnen dit een goed moment te vinden om Israël aan te vallen.
De USA zal nu minder goed kunnen helpen vanwege het feit dat ze al heel veel geld en materiaal naar Oekraïne sturen.
Ze hebben ook munitie uit Israël weg gehaald en naar Oekraïne gestuurd.
En toen de Amerikanen weg gingen uit Afghanistan hebben ze de Taliban goed bewapend achter gelaten.
pi_210875226
Het zou mij niet verbazen als dit opgezet is door Iran en Rusland om de macht van de USA in het midden oosten en oost Europa te verminderen.
pi_210875342
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:24 schreef Candymannetje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als dit opgezet is door Iran en Rusland om de macht van de USA in het midden oosten en oost Europa te verminderen.
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Israël?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210875405
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Rusland en Iran hier meer winst uit zouden gaan dan NATO en Israël?
Zodat de USA zijn aandacht, geld en wapens moet gaan verdelen tussen Oekraïne en Israël.
Het gaat niet goed in de USA, het rommelt in de politiek, problemen met budget en hebben al veel reserves aan Oekraïne gegeven.
Dit is het moment voor ze om een nieuw conflict te starten.
Al verwacht ik dat er ook wel wapens opduiken die door Oekraïners verkocht zijn aan Hamas ofzo.
pi_210875420
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zodat de USA zijn aandacht, geld en wapens moet gaan verdelen tussen Oekraïne en Israël.
Het gaat niet goed in de USA, het rommelt in de politiek, problemen met budget en hebben al veel reserves aan Oekraïne gegeven.
Dit is het moment voor ze om een nieuw conflict te starten.
Al verwacht ik dat er ook wel wapens opduiken die door Oekraïners verkocht zijn aan Hamas ofzo.
Als ze iets van betekenis willen realiseren kost dat toch evengoed aandacht, geld en wapens aan hunner zijde?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210875444
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:41 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als ze iets van betekenis willen realiseren kost dat toch evengoed aandacht, geld en wapens aan hunner zijde?
Klopt maar Rusland maakt nu meer kans in Oekraïne en Iran wilt dolgraag Israël en de USA verzwakken.
Dan is dit een goed tijdstip lijkt mij.
pi_210875543
Leopards, F16s en $$$$$$$$$ voor Palestina om te helpen in hun strijd tegen de bezetter?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210876068
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_210876250
quote:
Wat een verschrikkelijke onzin van een klaarblijkelijke loser.
Conscience do cost.
pi_210876262
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:12 schreef ems. het volgende:

[..]
Wat een verschrikkelijke onzin van een klaarblijkelijke loser.
bedankt
pi_210876277
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Conscience do cost.
pi_210876299
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:15 schreef ems. het volgende:
Veel betere BNW inval:

Israël, bekend van een van de beste veiligheidsdiensten ziet zo'n gigantische aanval opeens niet aankomen. Paar honderd doden, handjevol gegijzelden. Maar nu heeft Israel wel weer eindelijk een fijne casus belli om gaza plat te leggen. Mede dankzij de steun die het krijgt vanuit het buitenland voor vergelding.

Of zagen ze het misschien wel aankomen en hebben ze het laten gebeuren? Relatief klein offer voor iets waarvan we weten dat de rat van een Netanyahu en zijn enge medegelovigen het heel graag willen. Lebensraum.
Is ook mogelijk. Maar wat weten wij nou precies wat daar gebeurt?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:33:15 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210876416
quote:
Veel betere BNW inval:

Gelukkig ben jij in staat om het neutraal te bekijken!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210876427
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Gelukkig ben jij in staat om het neutraal te bekijken!
Totaal niet. Ik heb aan beide kampen een broertje dood 8-)
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Is ook mogelijk. Maar wat weten wij nou precies wat daar gebeurt?
Relatief weinig. De een meer dan de ander. Maar vanaf hier blijft het grotendeels speculeren natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_210876451
quote:
Veel betere BNW inval:

Maar van wie gaan ze dan steun krijgen?
pi_210876500
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar van wie gaan ze dan steun krijgen?
Israël? Die kreeg na gisteravond al vanuit alle hoeken van de wereld morele steun. Iets wat voor hun een stuk belangrijker is dat materiële steun. Met hun huidige arsenaal zijn die paar moslimterroristen in de zandbak sowieso al geen echte bedreiging op het moment dat Israël daadwerkelijk kwaad wil doen.
Conscience do cost.
pi_210876572
quote:
8s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef ems. het volgende:

[..]
Israël? Die kreeg na gisteravond al vanuit alle hoeken van de wereld morele steun. Iets wat voor hun een stuk belangrijker is dat materiële steun. Met hun huidige arsenaal zijn die paar moslimterroristen in de zandbak sowieso al geen echte bedreiging op het moment dat Israël daadwerkelijk kwaad wil doen.
A zo, ja als je het zo bekijkt kan het wel ja.
pi_210876606
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
quote:
The Taliban Asks Iran for Passage Across Country to Assist Hamas in Annihilation of Israel – After Joe Biden Armed Taliban with $80 Billion in US Weapons and Supplies
pi_210880540
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef Candymannetje het volgende:
Maar ja als de Taliban er ook nog bij komt....
https://www.thegatewaypun(...)israel-assist-hamas/
[..]

'to annihilate Israel', de Palestijnse kwestie laat ze koud, behalve als ze iets moeten zeggen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210887389
quote:
Veel betere BNW inval:

Dit vind ik wel gangbaar. Netanyahu staat er (wederom) niet best voor en is vorige maand nog (wederom) openlijk bekritiseerd door allemaal hoge exfiguren van de Mossad. Een maand later staat de Mossad met de billen en kan Netanyahu met gestrekt been de Gaza strook in wat het stemvee daar in Israël heerlijk vindt. Netanyahu is een Joodse Erdogan.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_210889519
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 22:24 schreef Windhapper het volgende:

[..]
Dit vind ik wel gangbaar. Netanyahu staat er (wederom) niet best voor en is vorige maand nog (wederom) openlijk bekritiseerd door allemaal hoge exfiguren van de Mossad. Een maand later staat de Mossad met de billen en kan Netanyahu met gestrekt been de Gaza strook in wat het stemvee daar in Israël heerlijk vindt. Netanyahu is een Joodse Erdogan.
Ja, dat onder zijn bewind zijn inlichtingdiensten compleet door de grootste aanval in een halve eeuw zijn verrast zal Netanyahu politiek weer helemaal op de kaart zetten :Y :')
pi_210894381
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon

Met de recente ontwikkelingen is dit relevanter dan ooit

Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike

Brief in kwestie:

Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekraïne . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen

Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .

Andere landen om in de gaten te houden :

China vs Taiwan

Israël vs Iran

Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic

Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid

Het is mijn verwachting dat de westen zich achter Israël zal scharen

Ondertussen is Israël bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg

Krijgen we een 'reguliere' ww3 of word het 'biblical'?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 9 oktober 2023 @ 19:18:25 #23
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210895584
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
Copy/paste van mijn eigen topic gemaakt in feb 2022:BNW / WW3: The road to Armageddon

Is dit een vooropgezet plan om een oorlog te veroorzaken met de gehele moslimwereld? Zoals het ook beschreven wordt in de brief van Albert Pike

[ afbeelding ]

Brief in kwestie:

[ afbeelding ]

Nu er oorlog is uitgebroken tussen Rusland en Oekraïne . Is de vraag hoe het conflict zich verder zal ontwikkelen

Mocht er een NWO komen dan zal eerst Amerika van de troon gestoten moeten worden als supermacht .

China vs Taiwan

Israël vs Iran

Dome of the Rock
Islamic shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem. Its initial construction was undertaken by the Umayyad Caliphate on the orders of Abd al-Malik during the Second Fitna in 691-692 CE, and it has since been situated on top of the site of the Second Jewish Temple, which was destroyed by the Romans in 70 CE. The original dome collapsed in 1015 and was rebuilt in 1022-23. The Dome of the Rock is in its core one of the oldest extant works of Islamic

[ afbeelding ]

Mocht er iets met de dome of the rock gebeuren . Dan zijn de rapen gaar. De scenario zoals die geschets is door Albert Pike word dan werkelijkheid

Ondertussen is Israël bezig met het herbouwen van de 3e tempel waar ze hun moshiach verwachten. Alleen staat die moskee nog in de weg

:'( Hou op met me, heb 3 jaar niet kunnen reizen vanwege iets met prikken en testen enzo... Nu weer alles plat trek ik niet meer hoor..
Lach met een schone bips
pi_210896629
Grappig dat er nu berichten komen dat Hamas oa wapens gebruikt die aan Oekraine geleverd werden.
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210897016
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 17:32 schreef Ali_boo het volgende:

[ afbeelding ]

Brief in kwestie:

[ afbeelding ]

China vs Taiwan

Israël vs Iran

Dome of the Rock

[ afbeelding ]

illuminati van Weishaupt is een Amerikaanse afsplitsing van de jezuieten.

de ware vijand van die lucifer is de waarheid van het christendom, dat die aanbeden zal worden staat ook gewoon in de bijbel. 1 en 2 thessalonicenzen. het is de finale manifestatie van de geest van de antichrist van 1 johannes.

Wat betreft Israel heeft Paulus het over een mysterie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Alarmonoff op 09-10-2023 20:50:58 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')