Kun je uitleggen waarom we binnenkort verkiezingen hebben?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
We hebben er vaccinatieschade en een totalitaire wereldorde aan overgehouden.
Je denkt toch niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom we binnenkort verkiezingen hebben?
je kunt het dus niet uitleggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen?
Ik kan het wel uitleggen. De verkiezingen zijn er om de schijn op te houden dat we in een democratische staat leven.quote:
En wie regeert er dan werkelijk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen. De verkiezingen zijn er om de schijn op te houden dat we in een democratische staat leven.
Van covid?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ga niet huilie huilie doen als je myocarditis krijgt.
Het World Economic Forum en de EU.quote:
Vaccinatieschade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Van covid?
Daar heb je wel een punt.
Meld je gewoon eens aan als stemmenteller bij een stembureau, dan kan je met eigen ogen toekijken hoe het proces verloopt. Deal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen. De verkiezingen zijn er om de schijn op te houden dat we in een democratische staat leven.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen?
Idd, schijnvertoning om de bruikbare idioten het idee te geven dat ze nog wat in de melk te brokkelen hebben met hun stembiljetje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Idd, schijnvertoning om de bruikbare idioten het idee te geven dat ze nog wat in de melk te brokkelen hebben met hun stembiljetje.
Denken dat mensen dat denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Denken dat als jan lul ergens een kruisje zet hij meer te vertellen heeft dan bedrijven en superrijken met hun miljarden aan lobby geld
quote:Ook afgelopen kwartaal oversterfte, oorzaak niet duidelijk
Nog steeds overlijden in Nederland meer mensen dan in de jaren voor de coronapandemie. Het CBS becijfert dat in het derde kwartaal van dit jaar zo’n 1800 mensen meer zijn overleden dan verwacht, oftewel 5 procent. Daarmee is sprake van oversterfte. Dat was het vorige kwartaal ook al het geval.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-duidelijk~a3eb04af/
De olifant in de kamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |