abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212156096
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Als ik op deze link klik kan ik het gewoon lezen. Jullie ook?
Kan ik lezen ja. Waarom het zo wel werkt geen idee.
Lach met een schone bips
pi_212156117
@Jippie jij leest graag, hierboven werkt de link van Mono wel.. Dus als je nog even tijd over hebt :)
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:31:20 #278
485843 crew  Jippie
pi_212156333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Als ik op deze link klik kan ik het gewoon lezen. Jullie ook?
Yep! Dat is denk ik een achtergrondartikel, met uitgebreide informatie.

Ik verbeter mijzelf dan maar 'Long Covid achtige klachten na vaccinatie'. Het Postvaccinatiesyndroom (PVS) dus. Blijf ik er toch bij dat zowel mijn waarde collega als Wantie allebei wel gelijk hebben. De NRC brengt het uitgebreider dan de NOS.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:32:09 #279
485843 crew  Jippie
pi_212156353
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:Jippie jij leest graag, hierboven werkt de link van Mono wel.. Dus als je nog even tijd over hebt :)
Al gedaan. ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:33:07 #280
485843 crew  Jippie
pi_212156380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan ik lezen ja. Waarom het zo wel werkt geen idee.
Achtergrondartikel over het onderwerp, grote kans dat deze morgen ook niet meer te lezen is.
pi_212156427
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Jippie het volgende:

[..]

Ik verbeter mijzelf dan maar 'Long Covid achtige klachten na vaccinatie'. Het Postvaccinatiesyndroom (PVS) dus. Blijf ik er toch bij dat zowel mijn waarde collega als Wantie allebei wel gelijk hebben. De NRC brengt het uitgebreider dan de NOS.
En toch vraag ik me dan af waarom beide gelijk, onze waarde vriend probeert het te draaien naar een long Covid verhaal wat niet de essentie van het hele verhaal is.

Ik geef juist aan dat er meer en meer aandacht komt voor schade na prikken.. Maar maakt niet uit lieve Jippie ik ga ff PSV _O_ kijken... Belangrijke zaken gaan voor :)
Lach met een schone bips
pi_212156439
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:33 schreef Jippie het volgende:

[..]
Achtergrondartikel over het onderwerp, grote kans dat deze morgen ook niet meer te lezen is.
Ah dat wist ik dus niet, maar @Monomeism bedankt.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:38:06 #283
485843 crew  Jippie
pi_212156465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja ik vond het weren van gezonde mensen zonder QR code op bepaalde plekken een klap in gezicht van gezonde mensen.
En ik als gevaccineerd en gezond, heb respect voor de keuze van mensen die zich niet lieten vaccineren. Maar heb nooit de aversie tegen vaccinatie en gevaccineerden gesnapt.
pi_212156495
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
En ik als gevaccineerd en gezond, heb respect voor de keuze van mensen die zich niet lieten vaccineren. Maar heb nooit de aversie tegen vaccinatie en gevaccineerden gesnapt.
Nou dit dus, gevaccineerd en ongevaccineerd in onze groep maakte het nooit iets uit. Eigen keuze.
Lach met een schone bips
pi_212156558
En wat ik over vaccineren ook al vaker gezegd heb. Ik vond het voor mij niet nodig aangezien ik al heel vroeg het gehad heb en daarom op antistoffen vertrouwde. En heeft schijnbaar gewerkt. Iedereen moet het lekker zelf weten. Ook als er weer een booster ronde komt. Up 2 iedereen.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:43:15 #286
485843 crew  Jippie
pi_212156583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En toch vraag ik me dan af waarom beide gelijk, onze waarde vriend probeert het te draaien naar een long Covid verhaal wat niet de essentie van het hele verhaal is.

Ik geef juist aan dat er meer en meer aandacht komt voor schade na prikken.. Maar maakt niet uit lieve Jippie ik ga ff PSV _O_ kijken... Belangrijke zaken gaan voor :)
Ik lees het als Long Covid machtige klachten, dat is ook hetgeen hij schrijft. Vind het woord vaccinatieschade een erg negatieve bijklank hebben door het te pas en te onpas gebruiken van dat woord als er ineens iemand dood neerviel.

Aan de terugkeer van mazelen is te zien waar het anti-vaccinatie sentiment toe kan leiden.
pi_212156623
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik lees het als Long Covid machtige klachten, dat is ook hetgeen hij schrijft. Vind het woord vaccinatieschade een erg negatieve bijklank hebben door het te pas en te onpas gebruiken van dat woord als er ineens iemand dood neerviel.

Aan de terugkeer van mazelen is te zien waar het anti-vaccinatie sentiment toe kan leiden.
En ik lees het als vaccinatie schade waar ze over schrijven... Maar goed. Maakt allemaal niet meer uit nu. PSV begint zo en als ze winnen kom ik lief terug en anders ga ik lopen bitchen op jou, en iedereen :+
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:46:24 #288
485843 crew  Jippie
pi_212156641
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou dit dus, gevaccineerd en ongevaccineerd in onze groep maakte het nooit iets uit. Eigen keuze.
Heb ook familieleden en vrienden die zich niet hebben laten vaccineren. No problem. Maar toen ik aan het wachten was op een operatie heb ik visites etc met hen wel gemeden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 19:47:06 #289
485843 crew  Jippie
pi_212156658
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En ik lees het als vaccinatie schade waar ze over schrijven... Maar goed. Maakt allemaal niet meer uit nu. PSV begint zo en als ze winnen kom ik lief terug en anders ga ik lopen bitchen op jou, en iedereen :+
Ik gun je een fantastische wedstrijd w/
pi_212156672
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb ook familieleden en vrienden die zich niet hebben laten vaccineren. No problem. Maar toen ik aan het wachten was op een operatie heb ik visites etc met hen wel gemeden.
Ik snap het ook wel, daarom heb ik constant in het hele vaccinatie gebeuren ook gehamerd erop waarom "ik" het niet gedaan heb. Voor iemand anders zijn de keuzes compleet anders. Maar het blijven keuzes.
Lach met een schone bips
pi_212156681
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik gun je een fantastische wedstrijd w/
Das lief... Al zie ik het zwaar in vanavond.
Lach met een schone bips
pi_212158407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja ik vond het weren van gezonde mensen zonder QR code op bepaalde plekken een klap in gezicht van gezonde mensen.
Tja, er zijn momenten geweest waarbij iedereen werd geweerd.

De vergelijking is wel bijzonder, een tijdelijk ongemak met een levenslang verlies aan gezondheid, dat ontkend wordt/werd.
pi_212158574
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat is wat ze er nu van gemaakt hebben ja. Gister toen ik het plaatste was het nog lekker to the point, eindelijk eens een stuk waarin ze kritisch durfden te zijn.

Vanochtend zat ie achter een betaalmuur en nu is ie weer beschikbaar maar is het een ontzettend langdradig verhaal geworden wat ik nauwelijks nog terug herken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 21:33:33 #294
485843 crew  Jippie
pi_212158703
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, er zijn momenten geweest waarbij iedereen werd geweerd.

De vergelijking is wel bijzonder, een tijdelijk ongemak met een levenslang verlies aan gezondheid, dat ontkend wordt/werd.
We mogen hier bijzondere vergelijkingen maken toch?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 21:37:38 #295
485843 crew  Jippie
pi_212158775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat is wat ze er nu van gemaakt hebben ja. Gister toen ik het plaatste was het nog lekker to the point, eindelijk eens een stuk waarin ze kritisch durfden te zijn.

Vanochtend zat ie achter een betaalmuur en nu is ie weer beschikbaar maar is het een ontzettend langdradig verhaal geworden wat ik nauwelijks nog terug herken.
Stond er gisteren wel dat de Long Covid achtige klachten oaan de vaccinatie te wijten waren, want volgens mij is het een vermoeden en is de herkomst van de klachten juist niet eenvoudig vast te stellen. Omdat de klachten over de hele wereld voorkomen, weliswaar in kleine aantallen, lijkt het wel aannemelijk maar ontbreekt een hard bewijs.
pi_212158778
quote:

[..]

Je zou bijna denken dat ze door iemand op de vingers zijn getikt ;)
pi_212159034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat ze door iemand op de vingers zijn getikt ;)
Het is een complot ;)
pi_212159316
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef Jippie het volgende:

[..]
We mogen hier bijzondere vergelijkingen maken toch?
We mogen het ook benoemen neem ik aan.
pi_212159366
quote:

[..]

Ik zie geen verschil met de eerste keer toen ik het artikel aanklikte.
pi_212159489
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Stond er gisteren wel dat de Long Covid achtige klachten oaan de vaccinatie te wijten waren, want volgens mij is het een vermoeden en is de herkomst van de klachten juist niet eenvoudig vast te stellen. Omdat de klachten over de hele wereld voorkomen, weliswaar in kleine aantallen, lijkt het wel aannemelijk maar ontbreekt een hard bewijs.
Nou die kleine aantallen betwijfel ik. Want:

• Er is enorme onderrapportage bij het Lareb.
• Symptomen long covid en vaxschade zijn gelijk, is samen toch een flinke groep.
• Vaxschade melden heerst nogal een taboe op,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')