Kan ik lezen ja. Waarom het zo wel werkt geen idee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Als ik op deze link klik kan ik het gewoon lezen. Jullie ook?
Yep! Dat is denk ik een achtergrondartikel, met uitgebreide informatie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Als ik op deze link klik kan ik het gewoon lezen. Jullie ook?
Al gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:Jippie jij leest graag, hierboven werkt de link van Mono wel.. Dus als je nog even tijd over hebt
Achtergrondartikel over het onderwerp, grote kans dat deze morgen ook niet meer te lezen is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik lezen ja. Waarom het zo wel werkt geen idee.
En toch vraag ik me dan af waarom beide gelijk, onze waarde vriend probeert het te draaien naar een long Covid verhaal wat niet de essentie van het hele verhaal is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep! Dat is denk ik een achtergrondartikel, met uitgebreide informatie.
Ik verbeter mijzelf dan maar 'Long Covid achtige klachten na vaccinatie'. Het Postvaccinatiesyndroom (PVS) dus. Blijf ik er toch bij dat zowel mijn waarde collega als Wantie allebei wel gelijk hebben. De NRC brengt het uitgebreider dan de NOS.
Ah dat wist ik dus niet, maar @Monomeism bedankt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Achtergrondartikel over het onderwerp, grote kans dat deze morgen ook niet meer te lezen is.
En ik als gevaccineerd en gezond, heb respect voor de keuze van mensen die zich niet lieten vaccineren. Maar heb nooit de aversie tegen vaccinatie en gevaccineerden gesnapt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja ik vond het weren van gezonde mensen zonder QR code op bepaalde plekken een klap in gezicht van gezonde mensen.
Nou dit dus, gevaccineerd en ongevaccineerd in onze groep maakte het nooit iets uit. Eigen keuze.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
En ik als gevaccineerd en gezond, heb respect voor de keuze van mensen die zich niet lieten vaccineren. Maar heb nooit de aversie tegen vaccinatie en gevaccineerden gesnapt.
Ik lees het als Long Covid machtige klachten, dat is ook hetgeen hij schrijft. Vind het woord vaccinatieschade een erg negatieve bijklank hebben door het te pas en te onpas gebruiken van dat woord als er ineens iemand dood neerviel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En toch vraag ik me dan af waarom beide gelijk, onze waarde vriend probeert het te draaien naar een long Covid verhaal wat niet de essentie van het hele verhaal is.
Ik geef juist aan dat er meer en meer aandacht komt voor schade na prikken.. Maar maakt niet uit lieve Jippie ik ga ff PSVkijken... Belangrijke zaken gaan voor
En ik lees het als vaccinatie schade waar ze over schrijven... Maar goed. Maakt allemaal niet meer uit nu. PSV begint zo en als ze winnen kom ik lief terug en anders ga ik lopen bitchen op jou, en iedereenquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik lees het als Long Covid machtige klachten, dat is ook hetgeen hij schrijft. Vind het woord vaccinatieschade een erg negatieve bijklank hebben door het te pas en te onpas gebruiken van dat woord als er ineens iemand dood neerviel.
Aan de terugkeer van mazelen is te zien waar het anti-vaccinatie sentiment toe kan leiden.
Heb ook familieleden en vrienden die zich niet hebben laten vaccineren. No problem. Maar toen ik aan het wachten was op een operatie heb ik visites etc met hen wel gemeden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou dit dus, gevaccineerd en ongevaccineerd in onze groep maakte het nooit iets uit. Eigen keuze.
Ik gun je een fantastische wedstrijdquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik lees het als vaccinatie schade waar ze over schrijven... Maar goed. Maakt allemaal niet meer uit nu. PSV begint zo en als ze winnen kom ik lief terug en anders ga ik lopen bitchen op jou, en iedereen
Ik snap het ook wel, daarom heb ik constant in het hele vaccinatie gebeuren ook gehamerd erop waarom "ik" het niet gedaan heb. Voor iemand anders zijn de keuzes compleet anders. Maar het blijven keuzes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ook familieleden en vrienden die zich niet hebben laten vaccineren. No problem. Maar toen ik aan het wachten was op een operatie heb ik visites etc met hen wel gemeden.
Das lief... Al zie ik het zwaar in vanavond.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik gun je een fantastische wedstrijd
Tja, er zijn momenten geweest waarbij iedereen werd geweerd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja ik vond het weren van gezonde mensen zonder QR code op bepaalde plekken een klap in gezicht van gezonde mensen.
Dat is wat ze er nu van gemaakt hebben ja. Gister toen ik het plaatste was het nog lekker to the point, eindelijk eens een stuk waarin ze kritisch durfden te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep! Dat is denk ik een achtergrondartikel, met uitgebreide informatie.
We mogen hier bijzondere vergelijkingen maken toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, er zijn momenten geweest waarbij iedereen werd geweerd.
De vergelijking is wel bijzonder, een tijdelijk ongemak met een levenslang verlies aan gezondheid, dat ontkend wordt/werd.
Stond er gisteren wel dat de Long Covid achtige klachten oaan de vaccinatie te wijten waren, want volgens mij is het een vermoeden en is de herkomst van de klachten juist niet eenvoudig vast te stellen. Omdat de klachten over de hele wereld voorkomen, weliswaar in kleine aantallen, lijkt het wel aannemelijk maar ontbreekt een hard bewijs.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is wat ze er nu van gemaakt hebben ja. Gister toen ik het plaatste was het nog lekker to the point, eindelijk eens een stuk waarin ze kritisch durfden te zijn.
Vanochtend zat ie achter een betaalmuur en nu is ie weer beschikbaar maar is het een ontzettend langdradig verhaal geworden wat ik nauwelijks nog terug herken.
Je zou bijna denken dat ze door iemand op de vingers zijn getiktquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is wat ze er nu van gemaakt hebben ja. Gister toen ik het plaatste was het nog lekker to the point, eindelijk eens een stuk waarin ze kritisch durfden te zijn.
Vanochtend zat ie achter een betaalmuur en nu is ie weer beschikbaar maar is het een ontzettend langdradig verhaal geworden wat ik nauwelijks nog terug herken.
Het is een complotquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze door iemand op de vingers zijn getikt
We mogen het ook benoemen neem ik aan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
We mogen hier bijzondere vergelijkingen maken toch?
Ik zie geen verschil met de eerste keer toen ik het artikel aanklikte.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nou die kleine aantallen betwijfel ik. Want:quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stond er gisteren wel dat de Long Covid achtige klachten oaan de vaccinatie te wijten waren, want volgens mij is het een vermoeden en is de herkomst van de klachten juist niet eenvoudig vast te stellen. Omdat de klachten over de hele wereld voorkomen, weliswaar in kleine aantallen, lijkt het wel aannemelijk maar ontbreekt een hard bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |