Snel vergeten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:00 schreef Adames het volgende:
[..]
En Ueda ook al onzichtbaar
Het is niet je dag vandaag
Beter gereden dan vorige week maat. De stijgende lijn is ingezet!quote:
Je zou bijna denken dat ze z'n auto saboteren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En nu ff een week ertussen voor Oscar om te regroupen.
Ik hoop de 'oude' Piastri weer te zien in Brazilië.
Het is allemaal verder wel weinig overtuigend de laatste races. :/quote:Op zondag 9 november 2025 20:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een bal bandenstrategie
Arme Oscar. Heerlijke move. Wel even jammer van Charles, maar dan nog.
Zijn kwali pace is fucked up geworden. Hoe die dat heeft geregeld geen idee, maar zonde is het wel. Als die dat rechttrekt maakt die nog kans, maar Norris is nu magistraal bezig.quote:Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal verder wel weinig overtuigend de laatste races. :/
Vorig jaar ook na Singapore. Toen ook na Singapore geen enkel podium meer, afgezien van Qatar.quote:Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal verder wel weinig overtuigend de laatste races. :/
En dan had die op Qatar ook nog "geluk" dat Norris te hard reed onder dubbel geel. (waardoor hij een penalty kreeg)quote:Op zondag 9 november 2025 22:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorig jaar ook na Singapore. Toen ook na Singapore geen enkel podium meer, afgezien van Qatar.
Geen idee joh.quote:Oscar Piastri weet niet hoe het kan dat er vrijdagochtend vanuit zijn Instagram-account een bericht werd gedeeld waarin voormalig F1-baas Bernie Ecclestone stelde dat Lando Norris binnen McLaren wordt voorgetrokken. De Australiër heeft het bericht inmiddels verwijderd.
Het bericht bevatte een citaat van Ecclestone, die beweerde dat McLaren de voorkeur zou geven aan de Britse coureur vanwege diens grotere commerciële waarde en uitstraling. De repost leidde direct tot nieuwe speculaties over onvrede binnen het team, iets dat de laatste maanden al vaker is gebeurd.
De 24-jarige Piastri, die zich in Las Vegas als zesde kwalificeerde, werd na afloop geconfronteerd met zijn opvallende socialemedia-activiteit, maar zei dat hij zelf niet wist dat het bericht was gepubliceerd.
"Ik werd wakker en zag het. Geen idee hoe het erop is gekomen," zei hij tegen onder meer Motorsport Week. “Als ik het al gedeeld heb, dan moet dat per ongeluk zijn gebeurd. Het was in elk geval niet de bedoeling."
Piastri had na de Grand Prix van Nederland 34 punten voorsprong op Norris, maar sindsdien is zijn vorm ingestort. Hij verloor de leiding in het kampioenschap en kwam met 24 punten achterstand op Norris naar Las Vegas.
Tot overmaat van ramp voor Piastri pakte Norris ook nog eens poleposition. Max Verstappen eindigde als tweede en Williams-coureur Carlos Sainz begint de race verassend als derde. De Grand Prix van Las Vegas begint zondag om 5.00 uur (Nederlandse tijd).
Prima gereden vandaag.quote:Op zondag 23 november 2025 06:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Oscar opstandig wordt.
Nu heb ik Instagram al een tijdje niet meer maar ik weet wel dat er in het rijtje knoppen sinds enige tijd een irritante "repost" knop is (of was) waar je makkelijk op kan drukken (en verder geen bevestiging vraagt) als je iets anders wilde doen. Kan zomaar gebeurd zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)t-voorgetrokken.html
[..]
Geen idee joh.
"is" in dit geval, anders was dit ongelukje waarschijnlijk nooit gebeurd. En de daaruit ontstane fophef, om even in FOK!jargon te spreken.quote:Op zondag 23 november 2025 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nu heb ik Instagram al een tijdje niet meer maar ik weet wel dat er in het rijtje knoppen sinds enige tijd een irritante "repost" knop is (of was) waar je makkelijk op kan drukken (en verder geen bevestiging vraagt) als je iets anders wilde doen. Kan zomaar gebeurd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |