En dat doet hij zonder morren.quote:Op maandag 25 maart 2024 02:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Werd ook nog even fijntjes verteld aan de kant te gaan voor de snellere Norris …
Hij lijkt wel beter met de banden dan vorig jaar, maar nog niet goed genoeg.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat doet hij zonder morren.
Wat een goede jongen.![]()
En 30 seconden is natuurlijk onzinnig, dat begrijp jij toch ook wel?
Was anders een prima resultaat gisteren.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij lijkt wel beter met de banden dan vorig jaar, maar nog niet goed genoeg.
Op zich wel maar achter je teammaat zitten is nooit goed.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was anders een prima resultaat gisteren.
Dan kijk ik alleen de start.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het moet vandaag gebeuren bij de start.
We zijn een paar maanden verder en het begint me nu ook wel op te vallen. Hij had een prima seizoen in 2023 maar dit jaar is ie weinig opvallend. En dat valt extra op omdat Norris dit jaar een superseizoen heeft.quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ik vind Piastri tot nog toe tegenvallen dit seizoen. In de quali en race komt hij nog niet aan Norris, maar daar naast laat hij imo ook nog geen briljante momenten zien.
Je eigen topic hè?quote:
Weet niet of het veel nut heeft om van iedere coureur een topic aan te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis heel veel coureurtopics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |