Dat je tosti gewoon echt NIET lekker kan zijn. Gewoon niet. Het klinkt echt te smerig voor woorden zelfs. Dus niet een kwestie vän smaken verschillen, nee, een kwestie van "je lult uit je nek, ik geloof niet dat je zoiets eet, laat staan lekker vindt".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
User @Pisces29 is op het juiste padquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Maar wat voor telefoon wordt het dan @:Wereldgozer?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:pisces29 is op het juiste pad
Bedankt Gerrit Hiemstra, ik zie dat het donderd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland zet forumgebruiker @:freaky40 voor paal in het Ajax topic.
De kaas is op.quote:
Je werkt toch elke dag?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:28 schreef onlogisch het volgende:
Pfff. Werk ik eindelijk eens, is @:AFCNiels er niet meer
jammer dat het weer ordinair moet worden en @Coco zegt niks (alleen als ik 1 keer per zoveel maanden per ongeluk iets ordinair zeg)quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk deed het niet teveel pijn en was je gaatje groot genoeg om te ontvangen.
RamboDirk is al reddeloos verloren, jij nog niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat het weer ordinair moet worden en @:coco zegt niks (alleen als ik 1 keer per zoveel maanden per ongeluk iets ordinair zeg)
Ik ben er ingetrapt dat je al die calls telkens niet kunt ‘horen’.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Nog een weekjequote:Op maandag 9 oktober 2023 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er ingetrapt dat je al die calls telkens niet kunt ‘horen’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |