Lekker maat. Werd tijd ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nagenoeg weg. Slechts met side lateral raises nog last. Het zit dus overduidelijk in de lateral delts. Ik heb goede hoop dat het de komende maanden verder wegtrekt zodat ik helemaal pijnvrij kan sporten.
erg leukquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:53 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie die post om 08:50:00 gevolgd door forumgebruikster @:pisces29 die post om 08:52:00
[ afbeelding ]
iPhone 15?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Nieuwe telefoon besteld
Geen Xinomie @:onlogisch
Zouden ze samen uit bed zijn gerold?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:53 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie die post om 08:50:00 gevolgd door forumgebruikster @:pisces29 die post om 08:52:00
[ afbeelding ]
Insinueer je nu dat @Scrummie en @Pisces29 mokerdik zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zouden ze samen uit bed zijn gerold?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:53 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb NWS uit mijn forum index gehaald.
Nooit gedacht dat deze dag zou komen.
Dat is jouw invullingquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat @:Scrummie en @:Pisces29 mokerdik zijn?
Gewoon niet meer vragen wat hij vandaag gaat lunchen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:54 schreef Scrummie het volgende:
@:Pisces29 en ik krijgen er van langs op deze ochtend.
Onvoorstelbaar.
Dat deed ik al nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon niet meer vragen wat hij vandaag gaat lunchen.
Dat zal hem leren!
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al bedacht wat ik ga lunchen straks! Ik ga twee tosti's maken!
Lekker! Maar te veel werk voor nu.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Saus met een paar sneetjes brood genot.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Ik voel een Samsung in de lucht hangen.quote:
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |