Jammer dat niemand hier TRV topics aanmaakt.quote:
Ik ben zelf GROOT fan van Tenerife.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Jij wel? Ik weet dat @:Mazikeen fan van Tenerife is
Gooi even een leuke kroeg waar ze Feyenoord uitzenden dan kklul.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf GROOT fan van Tenerife.
neequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een hotel/airbnb neemt waar je met bitcoin kan betalen?
dat is wat te veel moeitequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat niemand hier TRV topics aanmaakt.
Gelukkig kan @:onlogisch vanaf de Zuidpool Facetimen.
Zeker jammer. Reistopicgenotquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat niemand hier TRV topics aanmaakt.
Foto in de SC knallen dan.quote:
Prima eilanden om lekker te relaxen en van zee en zon te genieten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf GROOT fan van Tenerife.
En wel op DE APP plaatsen zeker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik stuur foto's naar mijn mama en oma en dat is het wel
Oh, oke.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof forumgebruiker @:aTypisch lid is van DE APP.
Die voetbalden helaas niet toen ik er was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gooi even een leuke kroeg waar ze Feyenoord uitzenden dan kklul.
Natuurlijk niet, ik wil een beetje blenden met de locals dus ga gewoon als een tokkie in voetbalshirt op een terras zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die voetbalden helaas niet toen ik er was.
Ik wilde zeggen: ‘kwart voor zeven dus het wordt sowieso wel ergens uitgezonden’. Maar helaas is Barcelona op hetzelfde tijdstip.
Ik zou als ik jou was lekker loner op het strand met je airpods (heb je die nog?) in op je mobieltje kijken. En na de wedstrijd de stad in voor tapas en bier om te kijken naar Atletico
echt elke irish pub doet dat toch wel als je het vraagt? neem aan dat ze die daar ook wel hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gooi even een leuke kroeg waar ze Feyenoord uitzenden dan kklul.
Het is CL dus ging er even vanuit dat er vast de voorkeur wordt gegeven aan Engelse clubs, maar ik lees nu dat het kwart voor 7 is dus dat zorgt voor mogelijkheden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt elke irish pub doet dat toch wel als je het vraagt? neem aan dat ze die daar ook wel hebben
Naar The Vault, dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is CL dus ging er even vanuit dat er vast de voorkeur wordt gegeven aan Engelse clubs, maar ik lees nu dat het kwart voor 7 is dus dat zorgt voor mogelijkheden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |