@SjaakBauer was vorig jaar in Isreal. Wel wat toffe foto's voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn volgende vakantie is geboekt naar Israël
Zie ik je daar !!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
Nog een paar dagen werken en dan lekker twee weken naar Cyprus
Kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:52 schreef Zoon_John het volgende:
Ik moet vandaag gaan bedenken wat ik kook. Goulash of Rendang?
wel een aanrader om een keer te doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn volgende vakantie is geboekt naar Israël
Ik zou eind december gaan maar ik vrees dat mijn heenticket weggegooid geld gaat zijn gezien de huidige stand van zaken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Sjaakbauer was vorig jaar in Isreal. Wel wat toffe foto's voorbij zien komen.
Knallend het nieuwe jaar inquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou eind december gaan maar ik vrees dat mijn heenticket weggegooid geld gaat zijn gezien de huidige stand van zaken.
allebei en alles invriezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:52 schreef Zoon_John het volgende:
Ik moet vandaag gaan bedenken wat ik kook. Goulash of Rendang?
Dat is ongeveer van dezelfde domheid als een psytrancefestival meepakken in de gazastrook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou eind december gaan maar ik vrees dat mijn heenticket weggegooid geld gaat zijn gezien de huidige stand van zaken.
Ik zag daar een heftig filmpje van voorbij komen. Het ene moment stond ze te raven het andere moment lag ze kogels te ontwijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongeveer van dezelfde domheid als een psytrancefestival meepakken in de gazastrook.
Dat was niet leuk neequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag daar een heftig filmpje van voorbij komen. Het ene moment stond ze te raven het andere moment lag ze kogels te ontwijken.
Ik heb op een festival ook wel eens gehallucineerd dat het hele terrein opeens helemaal leeg wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag daar een heftig filmpje van voorbij komen. Het ene moment stond ze te raven het andere moment lag ze kogels te ontwijken.
En ik ben ook van plan in december een psytrance festival te pakken, zo komt het erg dichtbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongeveer van dezelfde domheid als een psytrancefestival meepakken in de gazastrook.
Jordanië kan je ook vrij vlot uit je hoofd zetten gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik ben ook van plan in december een psytrance festival te pakken, zo komt het erg dichtbij.
Nee ik was gewoon van plan Tel Aviv, Jeruzalem en Ramallah te bekijken om dan door te gaan naar Jordanië, want prachtig land, het is daar een beetje warm en geen enge muggen. Maar wellicht moet ik het Israël/Palestina gedeelte maar overslaan.
Wat valt er nog meer te doen in Jordanië dan Petra te bezoeken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik ben ook van plan in december een psytrance festival te pakken, zo komt het erg dichtbij.
Nee ik was gewoon van plan Tel Aviv, Jeruzalem en Ramallah te bekijken om dan door te gaan naar Jordanië, want prachtig land, het is daar een beetje warm en geen enge muggen. Maar wellicht moet ik het Israël/Palestina gedeelte maar overslaan.
Europese fluitketel gespot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat valt er nog meer te doen in Jordanië dan Petra te bezoeken?
Schoolreis naar Israël vind ik ook wel een pareltje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat ik dagelijks uitpluis wat er allemaal in Jordanië te doen is. Enlighten me wereldreiziger.quote:
Allemaal iPhone gebruikers @onlogisch @Pisces29quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks te weten om te beseffen dat in elk land meer is dan één locatie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat ik dagelijks uitpluis wat er allemaal in Jordanië te doen is. Enlighten me wereldreiziger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |