SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik neem bijna nooit meer mee bij één bezoek , helpt vastquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen als ik ik maar 2 of 3 dingen heb
Ga je roti maken?quote:
Ik ook niet omdat ik dagelijks naar de supermarkt ga (en hier in het dorp kun je sowieso al niet zelfscannenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem bijna nooit meer mee bij één bezoek , helpt vast
Kom haten danquote:
Als ik wat nodig heb ga ik langs de supermarkt en ben ik binnen 10 minuten weer thuis, en de super is tot 22:00 open. dus dan is er geen noodzaak voor grote boodschappen oidquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat ik dagelijks naar de supermarkt ga (en hier in het dorp kun je sowieso al niet zelfscannen)
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar de Effenaar.
Ik zal me tussendoor nog wel hier laten zien![]()
![]()
have funquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar de Effenaar.
![]()
Ik alleen als ik bijna niks heb. Ook een keer had ik maar één product.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een één of andere reden zit ik zo goed als nooit in de steekproef.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen als ik ik maar 2 of 3 dingen heb
Ziet er lekker uitquote:
Ik kan gewoon het avondeten niet vooruit plannen, dus ik doe elke dag boodschappen en bedenk vaak pas in de supermarkt wat ik ga etenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik wat nodig heb ga ik langs de supermarkt en ben ik binnen 10 minuten weer thuis, en de super is tot 22:00 open. dus dan is er geen noodzaak voor grote boodschappen oid
Verschrikkelijk lekker.quote:
Dat doe ik alquote:
Welk concert vanavond?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar de Effenaar.
![]()
Ik doe het elke dag zodat ik wat meer beweging heb op een dagquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan gewoon het avondeten niet vooruit plannen, dus ik doe elke dag boodschappen en bedenk vaak pas in de supermarkt wat ik ga eten
Een warme? Vers uit de oven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |