quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:16 schreef Haags het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met mijn kat die in mijn armen lag.
Heb je die curryworst van op het alpenpleintje op?quote:
Mijn neefjes waren teleurgesteld, maar ze gaan vast nog een keerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:13 schreef Mickytjuh het volgende:
@:pheno langnek is uit de steigers en is weer in vol ornaat te bewonderen
Ja, Lange Jan. Zo noem ik ‘m. En met mij de rest van het plebs in NLquote:
De Eftelingquote:
Katten op de slaapkamerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:16 schreef Haags het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met mijn kat die in mijn armen lag.
Ben daar als kind zijnde 1 x geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De EftelingBen ik echt al 30 jaar niet meer geweest denk ik. Lijkt me best geinig om nog eens terug te gaan, zou me volgens mij voor een dagje weer een kind voelen
quote:
Sorry, ben maar ordinair volkquote:In de volksmond wordt Langnek ook vaak 'Lange Jan' genoemd.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je die curryworst van op het alpenpleintje op?
Daarom zegels sparenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar als kind zijnde 1 x geweest.
Is mij te ver rijden heb ik er niet voor over. EN die prijzen dan is de lol er al weer af
Ben er de afgelopen jaren regelmatig geweest, telkens omdat het weer werd weggegeven als 'bedrijfsuitje' bij mezelf, ouders of broerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De EftelingBen ik echt al 30 jaar niet meer geweest denk ik. Lijkt me best geinig om nog eens terug te gaan, zou me volgens mij voor een dagje weer een kind voelen
Die waren echt lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |