oke ik ben ook moe....quote:
enige dat t geen monteur was maar de fysioquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt geen keus
dit je kan niet biljarten
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat t geen monteur was maar de fysio
en alleen maar omdat zijn fysio hem naar de weging wil brengenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat t geen monteur was maar de fysio
ja maar hij wilde naar papa want hij wilde meer geldquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en alleen maar omdat zijn fysio hem naar de weging wil brengen
nog 1 die zich moet schamenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar hij wilde naar papa want hij wilde meer geld
Bestaat er ook een bet of Ricciardo naast Verstappen in de RBR2024 zit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:50 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was het in elk geval, maar ben ook wel benieuwd.
hij stuggelt wel meer.... alleen al om zijn voeten op de juiste pedaal te drukkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog 1 die zich moet schamen
"It was quite difficult we did struggle a lot for balance. We had so many issues that I just couldn't fix any of them. Every corner was pretty much different, I think the conditions are very difficult."
Sergio Perez in the TV pen after Q2 exit at the #QatarGP
#F1
ja maar das het hele probleem met autoracen... je moet zoveel geld mee nemen om uberhaupt mee te kunnen doen. Of je moet een team zo gek krijgen dat die het meteen echt in je ziet zitten. Het is gewoon Duur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:01 schreef PS. het volgende:
Maar serieus, ze hebben toch ooit die Superlicentie in het leven gebracht zodat je echt de top van de top in deze autosport kreeg.
Nou weet ik zeker dat er heel veel rijkeluiszoontjes zijn die nog slechten rijden dan Stroll. Maar ik weet ook zeker dat er een hele hoop wat minder rijke jongens zijn die zoveel meer in petto hebben. Want ook in een F2 of 3 kom je niet zonder heel veel geld mee te nemen. En voor zo;n superlicentie tellen nog wel veel meer autosporten mee, maar ook daar draait het allemaal om geld.
Ik zie toch echt liever een systeem zoals bij voetbal. Waar mensen vanaf de F2-3-4-5-6 worden gescout, en zich zo kunnen bewijzen.
Zoals Kimi die vanuit de Formula Renault 2000 de F1 in gingquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:01 schreef PS. het volgende:
Maar serieus, ze hebben toch ooit die Superlicentie in het leven gebracht zodat je echt de top van de top in deze autosport kreeg.
Nou weet ik zeker dat er heel veel rijkeluiszoontjes zijn die nog slechten rijden dan Stroll. Maar ik weet ook zeker dat er een hele hoop wat minder rijke jongens zijn die zoveel meer in petto hebben. Want ook in een F2 of 3 kom je niet zonder heel veel geld mee te nemen. En voor zo;n superlicentie tellen nog wel veel meer autosporten mee, maar ook daar draait het allemaal om geld.
Ik zie toch echt liever een systeem zoals bij voetbal. Waar mensen vanaf de F2-3-4-5-6 worden gescout, en zich zo kunnen bewijzen.
Ja in de hogere klasse rol je nooit echt in, kijk eens wat er zit in de F1, bijna iedereen is wel familie van, of heeft het toevallig erg goed getroffen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar das het hele probleem met autoracen... je moet zoveel geld mee nemen om uberhaupt mee te kunnen doen. Of je moet een team zo gek krijgen dat die het meteen echt in je ziet zitten. Het is gewoon Duur.
Bij voetbal is er ook wel investering, maar das meer de tijd en energie en evtueel van de ouders vervoerspul... maar das niet zo veel geld als dat er bij autoracen in om gaat.
Die botsautootjes zijn stukken duurder dan een setje scheenbeschermers en een sportbroekje
Dat zijn wel wat toevalligheden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoals Kimi die vanuit de Formula Renault 2000 de F1 in ging
still checkingquote:
Hamilton is arm opgegroeid. Heeft ook een stichting opgezet voor kinderen in een soortgelijke situatie. Voor financile ondersteuning.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja in de hogere klasse rol je nooit echt in, kijk eens wat er zit in de F1, bijna iedereen is wel familie van, of heeft het toevallig erg goed getroffen.
Maar ook in de lagere klasses zoals bijvoorbeeld een nationale rally is dat wel zo hoor, het is bjina allemaal zoons van, of mensen die toevallig geld hebben.
Aan de ander kant, zonder dat geld had deze sport ook niet kunnen bestaan in deze hoedanigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |