quote:
Blij dat ik niet heel hard heb lopen radenquote:
Jij post knuppel en het is vrijdag.quote:
Ooit weleens binnen geweest?quote:
Ik ooit voor een getuigenis.Imposant wel.quote:
Ik ook ooit, maar dan in het nieuwe gedeelte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit voor een getuigenis.Imposant wel.
Bij mij ook,had er helemaal geen zin in.Werd door de politie van school gehaald.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook ooit, maar dan in het nieuwe gedeelte.
Was wel een dingetje
Ja dat weet ik Marioquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:43 schreef mario390 het volgende:
weten du dat wm 2030 in
6 landen is op 3 kontingenten??![]()
@:chufi
Ik heb iets vaags ontdekt.Jij heet opeens @casitaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk meer om maken...
Oh begin ja daar nu ook al mee?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
1
[..]
Ik heb iets vaags ontdekt.Jij heet opeens @:Casita
Leg het me even uit dan,want ik snap er niks van?quote:
huh?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
1
[..]
Ik heb iets vaags ontdekt.Jij heet opeens @:Casita
Jij liked een post van mij.en krijg dit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
Geen idee waar en hoe je erbij komt ? Ik ken dr niet eens
Echt heel weird.quote:
Weirdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij liked een post van mij.en krijg dit.
[ afbeelding ]
Als ik ga kijken zie ik Chufi staan.
check nog eens... deed hier net een likequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij liked een post van mij.en krijg dit.
[ afbeelding ]
Als ik ga kijken zie ik Chufi staan.
Deze klopt wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
check nog eens... deed hier net een like
Carmen heet ze schijnbaar... Maar Sly heeft lopen rondbazuinen dat het mijn kloon is dus wie weet zit daar iets misquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze klopt wel.
Zal wel een soort Hanna zijn.
Daar zit het linkje dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Carmen heet ze schijnbaar... Maar Sly heeft lopen rondbazuinen dat het mijn kloon is dus wie weet zit daar iets mis
Goedenavond Tonja,dat weet jij beter dan ons hoe het daar is.quote:
Hier hier wel ja, maar daar hier nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond Tonja,dat weet jij beter dan ons hoe het daar is.
Biertje dan maar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier hier wel ja, maar daar hier niet
Nasdrovje.quote:
Deze had ook gekund.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef tonja het volgende:
Een vriendin van me vroeg om een liedje over bier te doen maar het mocht niet te 'scrabous' zijn, dus Bier en Tieten viel af![]()
Ze wil het gebruiken voor haar stream over bier a.s. dinsdag. Toen heb ik What Shall We Do With The Drunken Sailor maar gedaan. De vriendin heeft de video gemaakt, ik de muziek.
Nee helaas, ik versta er weinig van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
Of deze,maar je kan zeker geen Fries?
Bier in je haar.quote:
Er zit een haar in mijn glas...quote:
quote:
Jawel, tijdje terug nog geprobeerd te spelen, maar het was te lastig geloof ik. Nog maar eens een keertje proberen.quote:
Ik moet nog steeds het boek van Michiel Romyen lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Jawel, tijdje terug nog geprobeerd te spelen, maar het was te lastig geloof ik. Nog maar eens een keertje proberen.
Ik heb hem met handtekening,niet dat dat veel uitmaakt maar het is een mooi boek.Staan ook tekeningen in van hem.quote:
Met handtekening is gewoon cool!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hem met handtekening,niet dat dat veel uitmaakt maar het is een mooi boek.Staan ook tekeningen in van hem.
Ik bedenk nog iets ... misschien heeft ze dr like weer ingetrokken maar heb je wel de alert ontvangenquote:
Dat zou kunnen.Maar dan weet ik nog steeds niet wie deze user is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedenk nog iets ... misschien heeft ze dr like weer ingetrokken maar heb je wel de alert ontvangen
Een dame uit Amsterdam die weinig post maar veel meeleest in sommige subfora...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Maar dan weet ik nog steeds niet wie deze user is.
De leukste die ik heb is een boek van DADARA met eigen tekening.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Met handtekening is gewoon cool!
Ik wist niet dat ie ook tekent.
Point taken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een dame uit Amsterdam die weinig post maar veel meeleest in sommige subfora...
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De leukste die ik heb is een boek van DADARA met eigen tekening.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wel fijn dat je terugleest.quote:
Heb je weekend?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Opende topic op blz 1.. niet gezien dat t al verder was
dansavond in italiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een dame uit Amsterdam die weinig post maar veel meeleest in sommige subfora...
Ja dat ken ik alleen maar vanuit Italie...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:48 schreef mario390 het volgende:
bij freeze moeten ze altijd stillstaan
Ik heb geen DM maar eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik alleen maar vanuit Italie...
Yep.quote:
Maar kan niet senden Einstein.quote:
In Amerika en Engeland zeggen ze het ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik alleen maar vanuit Italie...
Dan is het vast koud ... oh ja wel eens in AUS gezienquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
In Amerika en Engeland zeggen ze het ook
Nee,laat het daar maar lekker staan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef mario390 het volgende:
daar is onden in de fotoreihe en beeld van en
geburt, zall ik dat plaatsen?
Mss bij de buren.quote:
Dat is nou nog eens een reden om je trommelvliezen door te rammen met een zwaardquote:
Ik een custom made met mp3 (was kadootje van iemand voor mn dochter)quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
80songs zijn meer cds
en ik heb abba gold
okayquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik een custom made met mp3 (was kagootje van iemand voor mn dochter)
Overruled.quote:
Huh grappigquote:
Mijn verklaring is dat 80% wat daar staat opgegroeid is met Abba.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh grappig![]()
Maar waarom op tlmorrowland?.
Je zou het verwachten op yesterday planetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh grappig![]()
Maar waarom op tlmorrowland?.
En die willen een manquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn verklaring is dat 80% wat daar staat opgegroeid is met Abba.
Heer GOA in tha house.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou het verwachten op yesterday planet
Maar pas na 12 uur.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Von Marko Schiefmacher?
Heb je wat leuks?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Draaien we plaatjes? Of lullenwemaarwaïnderondte?
Goede verklaringquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn verklaring is dat 80% wat daar staat opgegroeid is met Abba.
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Draaien we plaatjes? Of lullenwemaarwaïnderondte?
Ach,hoe een verrassing.quote:
Je moet wel liquide zijn om daar te zijn,dat redt je niet met een krantenwijk.quote:
Soms heb je een vraag... waar je het antwoord niet op weet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Huh hoe kan je antwoord nou weg zijn?
Je blijft maar vragen stellen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Huh hoe kan je antwoord nou weg zijn?
Doe ik het goed zo Schatje?quote:
Nothing really mattersquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar .. does it matter?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik het goed zo Schatje?
Vindt je het lekker zo?
Zoiets?
Ditquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..].. nee.. die dan weer net niet
Juist.. dat gaat gewoon zo van: Hier pak an! Flats, daar heb je het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist.. dat gaat gewoon zo van: Hier pak an! Flats, daar heb je het!OpschepperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Relax, ook jij krijgt je portie
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ha! Ik ook.. en wat wil je er graag bij?
maar kortquote:
Neem dan wittequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had een heerlijke pasta met gemengde paddo's en roomsaus vanavond..![]()
Alleen die rode wijn.. kak daar altijd van in
Mijn dochter wilde graag samen een flesje rood erbij drinken.. wie ben ik dan om dat te weigerenquote:
Moment..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn dochter wilde graag samen een flesje rood erbij drinken.. wie ben ik dan om dat te weigeren
Hahaha.. wat was het?... en wat is het nu?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moment..
Ik pas jouw leeftijd even aan in mijn hoofd
Jonger.. ouder..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha.. wat was het?... en wat is het nu?
Kom maar op.. kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jonger.. ouder..![]()
Wil je niet beledigen..
ja maar wat had je zelf het liefst gewild ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn dochter wilde graag samen een flesje rood erbij drinken.. wie ben ik dan om dat te weigeren
40<->60?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom maar op.. kan wel wat hebben
Biertje en daarna koffie met rum.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar wat had je zelf het liefst gewild ?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou..ergens ongeveer in het midden daarvan
Maar technisch gezien kun je natuurlijk een dochter van 18 hebben en nog onder de 40 zijnquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar technisch gezien kun je natuurlijk een dochter van 18 hebben en nog onder de 40 zijn
Ohjee.. gebruik ik weer volzinnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uhuh
Daar klink je nu te oud voor
Meestal een uurtje...quote:
quote:
Zie dtsquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:27 schreef mario390 het volgende:
dat werd toch en erg grote kind
[ afbeelding ]
Huh??quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Oh, zo eentje.... GoA telt er bij haar ook maar 15 jaar bij op.
Ik ben geen oudje..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja..van die power napjes...dat doen die oudjes
Ah.. nou ik gun je elke secondequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben geen oudje..
Kan gewoon niet slapen...
Onhandig met werk
Dankjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah.. nou ik gun je elke seconde
Wie is dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:27 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat wordt vast een bloederige bevalling marioquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:27 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
gesponserde wijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
kregen ze en wijntje in italie, en
nu dansen alle im pool
Wiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
kregen ze en wijntje in italie, en
nu dansen alle im pool
in bikiniquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nu douchen bij
love me tender
Geniet er maar van marioquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nu douchen bij
love me tender
Wowquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef casita het volgende:
Hé ik was vanavond weer nieuws in dit topic, nou fresh fruit ik heb jou in het fb topic geliked omdat ik vind dat D het schoothondje van Deis is. en precies doet wat madam hem opdraagt en de vervelende eigenschap heeft zoals Deis zich met posten bemoeien. Amen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef casita het volgende:
Hé ik was vanavond weer nieuws in dit topic, nou fresh fruit ik heb jou in het fb topic geliked omdat ik vind dat D het schoothondje van Deis is. en precies doet wat madam hem opdraagt en de vervelende eigenschap heeft zoals Deis zich met posten bemoeien. Amen
Kijk had ik toch gelijk met mn 2e ingeving.. en je bent niet mn kloon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:01 schreef casita het volgende:
heb je nach 2 00 probiert italiequote:
Klopt.. testbeeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nach 2 00 probiert italie
te kijken?
daar gevt het op de zender niks
daar is donker
ik heb gezoekt niks gevonden
maar op en ital.site stond wat metquote:
Niet alles is daaropquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar op en ital.site stond wat met
mediaset plus , ik denk vor betalen
komisch dat het bij 100te italozender
op iptv niet is
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:03 schreef mario390 het volgende:
duitse mtv even ned.act
twenty 4 seven slave to the music
nance![]()
@:FreshFruit
Zei ik toch.quote:
Je bent al langer wakker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij had t over 1 uurtje.. dit is zeker 3
Ben haske aardig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 02:27 schreef HappyCharly het volgende:
P
[..]
Plus doe eens aardig..
Liever slaap ik door
Dansen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké, aardig tegen mij bedoelde ik
Met bijpassende schoenen.quote:
Slaap je al?quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
quote:
Goedemorgen kree.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 06:07 schreef kree het volgende:
moet dit ff crossposten hoor want zie al die lieve vogeltjes. Oj deze hebben we hier, gelukkig woon ik niet meer daar nu want ellende.Ik heb festivalgangers en toeristenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
haha ja die hier dan niet zo, althans woon ver van dat alles uit de buurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb festivalgangers en toeristen
En demo`s toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb festivalgangers en toeristen
Dat is een beetje verdwenen het laatste jaarquote:
Ik had deze bijna weggeklikt.quote:
quote:
Heb jij dieren kree?quote:
nee want is niet te doen, overwoog nog een goudvis of aquariumquote:
Snap ik,zou ze hier niet graag willen missen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee want is niet te doen, overwoog nog een goudvis of aquarium
Maar wel van kinds af aan gewoond natuurlijk bij mijn ouders en altijd honden daar gehad.
MM'n ma nu nog trouwens hoor, vader is overleden al tijd zoals jullie weten of mss niet. Maar zou wel willen maar kan dat niet praktisch rondkrijgen zeg maar in mijn eentje.
Goedemorgen UN.quote:
Blubquote:
Voordeel van dieren is, ze zijn altijd blij je te zien zeuren verder niet enzo. haha.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,zou ze hier niet graag willen missen.
Idd, ga een week van huis zonder het te zeggen en kijk hoe de hont/kad op je thuiskomst reageert vs de vrouwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Voordeel van dieren is, ze zijn altijd blij je te zien zeuren verder niet enzo. haha.
Nou,de communicatie met onze kat is vrij dwingend van haar kant vaak hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
Voordeel van dieren is, ze zijn altijd blij je te zien zeuren verder niet enzo. haha.
Vrouwen ook wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
Dat zal kat-eigen zijn. Zie het thuis ookAlleen vaak win ik uiteindelijk omdat ik net zo doordruk of ze gewoon misleid, kwaad moet je met kwaad bestrijden maar verder zijn ze lief hoor
Gelukkig gaan we nu door naar het volgende topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |