quote:
Blij dat ik niet heel hard heb lopen radenquote:
Jij post knuppel en het is vrijdag.quote:
Ooit weleens binnen geweest?quote:
Ik ooit voor een getuigenis.Imposant wel.quote:
Ik ook ooit, maar dan in het nieuwe gedeelte.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit voor een getuigenis.Imposant wel.
Bij mij ook,had er helemaal geen zin in.Werd door de politie van school gehaald.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook ooit, maar dan in het nieuwe gedeelte.
Was wel een dingetje
Ja dat weet ik Marioquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:43 schreef mario390 het volgende:
weten du dat wm 2030 in
6 landen is op 3 kontingenten??![]()
@:chufi
Ik heb iets vaags ontdekt.Jij heet opeens @casitaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk meer om maken...
Oh begin ja daar nu ook al mee?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
1
[..]
Ik heb iets vaags ontdekt.Jij heet opeens @:Casita
Leg het me even uit dan,want ik snap er niks van?quote:
huh?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
1
[..]
Ik heb iets vaags ontdekt.Jij heet opeens @:Casita
Jij liked een post van mij.en krijg dit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
Geen idee waar en hoe je erbij komt ? Ik ken dr niet eens
Echt heel weird.quote:
Weirdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij liked een post van mij.en krijg dit.
[ afbeelding ]
Als ik ga kijken zie ik Chufi staan.
check nog eens... deed hier net een likequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij liked een post van mij.en krijg dit.
[ afbeelding ]
Als ik ga kijken zie ik Chufi staan.
Deze klopt wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
check nog eens... deed hier net een like
Carmen heet ze schijnbaar... Maar Sly heeft lopen rondbazuinen dat het mijn kloon is dus wie weet zit daar iets misquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze klopt wel.
Zal wel een soort Hanna zijn.
Daar zit het linkje dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Carmen heet ze schijnbaar... Maar Sly heeft lopen rondbazuinen dat het mijn kloon is dus wie weet zit daar iets mis
Goedenavond Tonja,dat weet jij beter dan ons hoe het daar is.quote:
Hier hier wel ja, maar daar hier nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond Tonja,dat weet jij beter dan ons hoe het daar is.
Biertje dan maar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier hier wel ja, maar daar hier niet
Nasdrovje.quote:
Deze had ook gekund.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef tonja het volgende:
Een vriendin van me vroeg om een liedje over bier te doen maar het mocht niet te 'scrabous' zijn, dus Bier en Tieten viel af![]()
Ze wil het gebruiken voor haar stream over bier a.s. dinsdag. Toen heb ik What Shall We Do With The Drunken Sailor maar gedaan. De vriendin heeft de video gemaakt, ik de muziek.
Nee helaas, ik versta er weinig van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
Of deze,maar je kan zeker geen Fries?
Bier in je haar.quote:
Er zit een haar in mijn glas...quote:
quote:
Jawel, tijdje terug nog geprobeerd te spelen, maar het was te lastig geloof ik. Nog maar eens een keertje proberen.quote:
Ik moet nog steeds het boek van Michiel Romyen lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Jawel, tijdje terug nog geprobeerd te spelen, maar het was te lastig geloof ik. Nog maar eens een keertje proberen.
Ik heb hem met handtekening,niet dat dat veel uitmaakt maar het is een mooi boek.Staan ook tekeningen in van hem.quote:
Met handtekening is gewoon cool!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hem met handtekening,niet dat dat veel uitmaakt maar het is een mooi boek.Staan ook tekeningen in van hem.
Ik bedenk nog iets ... misschien heeft ze dr like weer ingetrokken maar heb je wel de alert ontvangenquote:
Dat zou kunnen.Maar dan weet ik nog steeds niet wie deze user is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedenk nog iets ... misschien heeft ze dr like weer ingetrokken maar heb je wel de alert ontvangen
Een dame uit Amsterdam die weinig post maar veel meeleest in sommige subfora...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Maar dan weet ik nog steeds niet wie deze user is.
De leukste die ik heb is een boek van DADARA met eigen tekening.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Met handtekening is gewoon cool!
Ik wist niet dat ie ook tekent.
Point taken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een dame uit Amsterdam die weinig post maar veel meeleest in sommige subfora...
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De leukste die ik heb is een boek van DADARA met eigen tekening.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Wel fijn dat je terugleest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |