Jouw kennis van de Nederlandse taal wordt ook steeds lachwekkender, klaasweetnietallesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Als hij AZ verliest dan ligt hij eruit....als dat niet gebeurd dan wordt het nog lachwekkender
Jij moet je muil houwen...ik spreek 135 talen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jouw kennis van de Nederlandse taal wordt ook steeds lachwekkender, klaasweetnietalles
als je avila centraal zet dan snap je het echt niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:34 schreef manny het volgende:
Eigenlijk omgekeerde van wat ik had verwacht. Die Steijn heeft normaal zijn elftallen toch juist verdedigend perfect op orde, en aanvallend een beetje matig. Hoe ingewikkeld kan het zijn om wat afspraken te maken over afstanden en druk zetten.
Volgens mij meer dan 10 miljoen....quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt bijzonder ja. Hoeveel hebben we voor die gast neergelegd?
Ik verwacht vanmorgen al een pushbericht.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt me de laatste van Steijn.
Ja is dat nu een vast dingetje geworden? Met Hato op de back?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je avila centraal zet dan snap je het echt niet.
Ok Henk Klaas.quote:
Gaan ze niet doen, over twee dagen wacht AZ en aan een schokeffect heeft dit elftal niets. Na AZ twee weken geen wedstrijd dus het zal zondagavond/maandagochtend worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht vanmorgen al een pushbericht.
Steijn zegt het centrum met avila en sutalo te willen behoudenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:42 schreef XDo het volgende:
[..]
Ja is dat nu een vast dingetje geworden? Met Hato op de back?
Torren in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Steijn zegt het centrum met avila en sutalo te willen behouden
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Steijn zegt het centrum met avila en sutalo te willen behouden
De 0,1%quote:Avila is na donderdagavond in het bezit van een opvallend 'record'. Bart Frouws, datajournalist bij Voetbal International, komt via X met een opmerkelijke statistiek. Avila verstuurde tegen AEK precies honderd passes, waarvan er 73 aankwamen. Sinds het seizoen 2010/2011 zijn er 1110 spelers geweest die in de Champions League, Europa League of Conference League minimaal honderd passes in één wedstrijd verstuurden, geen van hen had zo'n lage passnauwkeurigheid als Avila.
Tering hee...quote:
Hou nou eens op met die dommigheid over nieuwe aanpak, als mensen vuurwerk gooien en blijven gooien dan zou de wedstrijd ook zonder de nieuwe aanpak gestaakt worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondag 0-2 oid achter tegen AZ en ook die wedstrijd gaat bij de huidige KNVB-aanpak het einde niet halen vrees ik.
Wie zegt dat het over vuurwerk gaat dit keer? Twee bekertjes en we zijn er ook al he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die dommigheid over nieuwe aanpak, als mensen vuurwerk gooien en blijven gooien dan zou de wedstrijd ook zonder de nieuwe aanpak gestaakt worden.
Hij kan in ieder geval niet voetballen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien dat die Avila niet als een puppilletje verdedigt
Nee volgens mij telt dat niet zeiden ze tegen Feyenoord. Ze gooien dan gewoon de persoon uit het stadion.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het over vuurwerk gaat dit keer? Twee bekertjes en we zijn er ook al he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |