In de sportschool kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond zal gaan sporten of thuis blijf en Ajax ga kijken.
Ik ga niet naar de sportschool. Of badmintonnen of Ajax kijken. Dat is de keuze.quote:
Geen idee wat is dit is maar ik zie kleurtjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag de Japanse bluray versies.
[ afbeelding ]
Want die vind ik mooier.
meestal na de training kan ik de kantine nog wel de 2e helft kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de sportschool. Of badmintonnen of Ajax kijken. Dat is de keuze.
Ik dacht dat het magneetjes waren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee wat is dit is maar ik zie kleurtjes.
sporten anders staat je hetzelfde te wachten als dimmyquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond zal gaan sporten of thuis blijf en Ajax ga kijken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond niet sporten en ik ga geen Ajax kijken.
ik ook niet. Tegen wie moet Ajax?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
Als er weer rugby op tv is, kijk ik ook geen ajaxquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
Rugby kijk ik ook niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als er weer rugby op tv is, kijk ik ook geen ajax
Dit vraag je echt aan mij? Maar goed even KPN app geopend en die zegt tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook niet. Tegen wie moet Ajax?
Opzich wel praktisch dat DHL nog niet is geweest als ke niet thuis was toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:11 schreef Pheno het volgende:
Ik leef nog na het sporten. Treurige gewichten, maar ja, het is een begin.
En huisarts was niet blij.
DHL natuurlijk niet langs geweest.
<einde dagboek>
Nou je weet het weleens niet. Van wat ik er van heb begrepen speelt Ajax de laatste tijd tegen zowel de tegenstander als tegen zichzelfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Rugby kijk ik ook niet.
[..]
Dit vraag je echt aan mij? Maar goed even KPN app geopend en die zegt tegen Feyenoord.
Hij zag een antwoord op de depressietest die hem niet aanstond. Maar he, er wordt al actie op ondernomen volgende maand, maar vroeg zich af of ik toch geen medicatie nodig had.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opzich wel praktisch dat DHL nog niet is geweest als ke niet thuis was toch?
En waarom was de huisarts niet blij?
Neuh, meer in het algemeen. Iedereen die het weet mag antwoordenquote:
Voetbalquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, meer in het algemeen. Iedereen die het weet mag antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |