mwahquote:
Ja achjaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja echt kut is dat die ziektejezus
Hmmmquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
mwah
Had ook een best confronterend gesprekje met de woonbegeleiding vanochtend na de koffie. Punten bespreken waar ik nu tegen aan loop en we aan gaan werken eventueel
O ja nog even kijken wat ik met al die AH spaarkaarten voor de film ga doen. 1 tje heb ik al ingeleverd voor komende zondag.quote:
ik waardeer je sterkte, maar j komt er waarschijnlijk nooit meer vanafquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja achja
We hebben het er maar mee te doen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar gaat echt hiet zo hoor fles, je gaat zo zeker dood aan kanker voor je zestigstige
Gast. Lekker optimistisch. Heeft ze vast een hoop aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik waardeer je sterkte, maar j komt er waarschijnlijk nooit meer vanaf
tenzij de medisch wetenschap nog met iets komt
ja heb jij de oplossing dan, ben realistisch?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gast. Lekker optimistisch. Heeft ze vast een hoop aan.
Heb 'm ook groenten zien eten hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja een enkele keer doet geen kwaad , maar fles eet volgens mij elke dag vette meuk
Niet geheel waar. Ze zijn er wel achter waarom het gebeurt (spaarmodus van lichaam), maar het weer resetten ervan kost tijd. Ze zijn er nog niet achter of ze dat kunnen versnellen. Ik begin nu langzamerhand opte krabbelen, maar heb het dan wss ook niet zo heftig als esquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh nee reed hier door een grote stad en buiten zag ik vanalles (boer in de stad)quote:
Dood gaan we toch een keer. Kan je beter voor die tijd er goed van genietenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb 'm ook groenten zien eten hoor![]()
Maar van vettig eten krijg je eerder hartproblemen dan kanker volgens mij
Er wordt wel steeds meer biomedisch onderzoek gepubliceerd, dus dat geeft wel wat hoop.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat denk je dat zo'n opmerking bijdraagt aan het gesprek dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja heb jij de oplossing dan, ben realistisch?
Jawel je nest uit de knop om en gewoon weer wat doenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:29 schreef Karzai het volgende:
er is nog steeds geen remedie hoor voor chronische covid patienten, kan het ook niet leuker maken
Even het lichaam uit en aan zettenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ze zijn er wel achter waarom het gebeurt (spaarmodus van lichaam), maar het weer resetten ervan kost tijd. Ze zijn er nog niet achter of ze dat kunnen versnellen. Ik begin nu langzamerhand opte krabbelen, maar heb het dan wss ook niet zo heftig als es
Nou is ook wel zo hoor. Ik ken niemand die gezonder leefde dan mijn moeder en zij is uiteindelijk ook vrij jong overleden. Dus tsja. Het is gewoon pech of geluk volgens mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dood gaan we toch een keer. Kan je beter voor die tijd er goed van genieten
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel je nest uit de knop om en gewoon weer wat doen
Er is vooral in ergotherapie veel hulp om er mee om te gaan en langzaam (soms heel langzaam) weer op te krabbelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:29 schreef Karzai het volgende:
er is nog steeds geen remedie hoor voor chronische covid patienten, kan het ook niet leuker maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |