SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
O ja die heb ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dat een paar keer gedaan met vriendinnen
Erg leuk
Nou ja het was eigenlijk wel een surprisevakantie, want Fles had alles uitgezocht en een beetje gepland, en ik kreeg het boekje bij aankomstquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n surprisevakantie, of hoe heet dat bedrijf ook alweer?
je hebt onsquote:
O daar hou ik wel van, als een ander het plant.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja het was eigenlijk wel een surprisevakantie, want Fles had alles uitgezocht en een beetje gepland, en ik kreeg het boekje bij aankomstVond het wel leuk
quote:
2 dagen denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel een week mee doen he.
leuker kan ik het niet makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat een goed weekendje worden.
Dit is voor een avondje toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel een week mee doen he.
Ghibliquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
12:43
[ afbeelding ]
Nausicaa ook besteld. Ironisch genoeg kost de lage yen me alleen maar geld zo.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is voor een avondje toch?
als je met zijn tweeen bent wel iddquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een uurtjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |