quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef Sked het volgende:
Zaterdag uitvallen bij de start en dan kampioen worden omdat Perez het ook verneukt. Kan niet wachten.
Wie opent er dan ook een live topic een dag voordat er gereden wordtquote:
SPOILER: P.S.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Is hiermee dan een of ander record gesneuveld? WDC worden zonder ook maar 1 punt te scoren in het huidige race weekend?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef Sked het volgende:
Zaterdag uitvallen bij de start en dan kampioen worden omdat Perez het ook verneukt. Kan niet wachten.
Schumacher werd kampioen terwijl ie langs de baan stond, en zo zijn er vast nog een paar recente voorbeelden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Is hiermee dan een of ander record gesneuveld? WDC worden zonder ook maar 1 punt te scoren in het huidige race weekend?![]()
Op deze manier kampioen worden (lees: raar) is wel echt des Verstappens!![]()
Jochen Rindt werd kampioen terwijl hij al overleden was, dus het kan altijd gekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Is hiermee dan een of ander record gesneuveld? WDC worden zonder ook maar 1 punt te scoren in het huidige race weekend?![]()
Op deze manier kampioen worden (lees: raar) is wel echt des Verstappens!![]()
Jeetje, die kan ik me niet eens meer herinneren, en toch keek ik al in die periodequote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher werd kampioen terwijl ie langs de baan stond, en zo zijn er vast nog een paar recente voorbeelden.
94 toen hij en Damon Hill niet door een bocht konden, Schumacher naast de baan en Hill de pits in met schade als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Jeetje, die kan ik me niet eens meer herinneren, en toch keek ik al in die periode![]()
(ik heb wel een F1 kijkpauze van een aantal jaren genomen, zeg ik erbij, misschien dat ik dit toen echt gemist heb).
@:Jane:![]()
Ja dit begrijp ik dus ook echt niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie opent er dan ook een live topic een dag voordat er gereden wordt
Yup! Domme actie van Hill toen, als die gewoon 1 bocht had gewacht was hij kampioen geweest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
94 toen hij en Damon Hill niet door een bocht konden, Schumacher naast de baan en Hill de pits in met schade als ik het goed onthouden heb.
Checko rijdt Max eraf bij de startquote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:36 schreef Sked het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik keihard "eikel" roepte toenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup! Domme actie van Hill toen, als die gewoon 1 bocht had gewacht was hij kampioen geweest.
Waarom zou je een mindere coureur in de auto willen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Checko rijdt Max eraf bij de start
En dan volgens week Ricciardo in de auto
Waar kan ik tekenen?
[..]
I
Omdat het leuk is als ook eens iemand anders wint.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Waarom zou je een mindere coureur in de auto willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |