Kijk. Iemand die tenminste eerlijk is. In plaats van die quatsch van Caland.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en PSV zijn normaliter titelkandidaten, het logisch dat je daar iets andere afwegingen voor maakt dan RKC en Volendam. Zeker als ze tegen elkaar spelen.
Onzin, Volendam verplaatsen was een mogelijkheid omdat dat al een inhaalwedstrijd was.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat om de inconsequentie mijn beste ggmm. Tegen Feyenoord kon het eigenlijk ook niet, maar werd alles uit de kast gerukt.
Toen zei ik al dat een wedstrijd tegen een kleine club anders afgedaan zou zijn. Dat blijkt nu
Dan Ajax-AZ maar verplaatsen zodat je het probleem groter in plaats van kleiner maakt. Aldus trein2000.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Onzin, Volendam verplaatsen was een mogelijkheid, UEFA wedstrijden verplaatsen is geen mogelijkheid en aangezien er tot December geen tussentijdse speelrondes binnen de eredivisie meer zijn is dit de eerste mogelijkheid.
Logistiek ligt het ook best ingewikkeld, wat @trein2000 wil is gewoon de competitie doorschuiven, dan blijf je ook achter de feiten aanlopen, wat dan ook een stukje competitievervalsing is.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en PSV zijn normaliter titelkandidaten, het logisch dat je daar iets andere afwegingen voor maakt dan RKC en Volendam. Zeker als ze tegen elkaar spelen.
Ajacieden die nog steeds het begrip openbaar forum niet snappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoorders die in het Ajax topic bakkeleien over wanneer de gestaakte wedstrijd van Ajax verder moet worden gespeeld.
Inception de film is er niks bij.
hoezo?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
En start Ajax tegen RKC dan met 10 man?
LEKKERE COMEBACK MAAT!!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die nog steeds het begrip openbaar forum niet snappen.
Knoop in je zakdoek (het programma) is er niks bij.
Ik wil niets. Ik snap het allemaal best wel hoor, zo dom ben ik nou ook weer niet. Alleen het valt op dat zodra het een 'grote' wedstrijd is het ineens wel kan. Terwijl het eigenlijk ook niet kon. Dat verschil in benadering benoemen levert je kennelijk al een eierdop op, het zij zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logistiek ligt het ook best ingewikkeld, wat @:trein2000 wil is gewoon de competitie doorschuiven, dan blijf je ook achter de feiten aanlopen, wat dan ook een stukje competitievervalsing is.
Maar dat had niets met een grote wedstrijd te maken, die Volendamwedstrijd was al een inhaalwedstrijd van de derde speelronde dus die kon je makkelijk nog een keer verplaatsen. Dat soort wedstrijden of data heb je echter nu niet meer tot begin december vanwege interlandweken en EL-wedstrijden van Ajax.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil niets. Ik snap het allemaal best wel hoor, zo dom ben ik nou ook weer niet. Alleen het valt op dat zodra het een 'grote' wedstrijd is het ineens wel kan. Terwijl het eigenlijk ook niet kon. Dat verschil in benadering benoemen levert je kennelijk al een eierdop op, het zij zo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe rood is die iets minder dikke momenteel?
Waar denk je dat de term KNJB vandaan komt?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil niets. Ik snap het allemaal best wel hoor, zo dom ben ik nou ook weer niet. Alleen het valt op dat zodra het een 'grote' wedstrijd is het ineens wel kan. Terwijl het eigenlijk ook niet kon. Dat verschil in benadering benoemen levert je kennelijk al een eierdop op, het zij zo.
Ik vind het wel een verschil of je een inhaalwedstrijd verplaatst of je reguliere programma op een hoop gooit, wat mij betreft had de KNVB die clubs helemaal geen vrij moeten geven voor die voorrondes op misschien PSV na.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij is voor Twente Hans.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de term KNJB vandaan komt?Is natuurlijk wel even wennen nu het jullie aller Ajax betreft.
Iemand met een IQ minder dan 80quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de term KNJB vandaan komt?![]()
Precies, bij die Klassieker mochten op pers na geen mensen meer aanwezig zijn. Nou verwacht ik niet dat heel Waalwijk zal uitstromen om die laatste 10 minuten te gaan kijken in het stadion, maar ze hebben er wel recht op.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logistiek ligt het ook best ingewikkeld, wat @:trein2000 wil is gewoon de competitie doorschuiven, dan blijf je ook achter de feiten aanlopen, wat dan ook een stukje competitievervalsing is.
Aan z'n bril zal het niet liggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dat geen goede vervanger zijn van Steijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |