"Maar hun salaris"quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel de afgeroomde versie van Kinkladze en een speler die ze bij Sint Truiden liever kwijt dan rijk zijn.
Denk trouwens niet dat de bovenste 3 bij elkaar 30 miljoen gekost hebben (lol)
Misschien was het doel om Helmond Sport achterna te gaan , de gingen ook snijden .quote:
Die man is niet gek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien was het doel om Helmond Sport achterna te gaan , de gingen ook snijden .
Tadic wist het trouwens al na 1 gesprekgenot
Lang en Dest zijn ook echt niets bijzonders dus heel goed dat die niet zijn gekomen. Schouten heb ik te weinig zien spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Schouten, Dest, Lang, dat moeten we niet willen bij Ajax”
Kloptquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die liever geen Bosz wilden zien bij Ajax.
Denk dat hij toch heel wat beter had gepresteerd dan onze vriend Steijn
Kom op, Lang is echt wel een bijzondere speler.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang en Dest zijn ook echt niets bijzonders dus heel goed dat die niet zijn gekomen. Schouten heb ik te weinig zien spelen.
Kerel lang was vandaag in God modequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lang en Dest zijn ook echt niets bijzonders dus heel goed dat die niet zijn gekomen. Schouten heb ik te weinig zien spelen.
Als ik kijk naar onze huidige rechtsback en linksbuiten dan zou ik een aardige moord doen voor Lang en Dest, hetzelfde geldt voor Bosz als trainerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
14e plek voor Steijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt
Bosz gaat het fantastisch doen en twee keer kampioen worden en Europees voetbal spelen na de winter.
Oh wacht
Hahahahaha
Hij heeft zijn momenten absoluut maar het is geen Tadic.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op, Lang is echt wel een bijzondere speler.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt
Bosz gaat het fantastisch doen en twee keer kampioen worden en Europees voetbal spelen na de winter.
Oh wacht
Hahahahaha
Bijzonder toch hoe opportunistisch mensen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Schouten, Dest, Lang, dat moeten we niet willen bij Ajax”
Een constatering van het feit dat die spelers op dit moment vele malen beter presteren op een hoger niveau dan elke van de 12(!) spelers die door Mislintat in het vreemdelingenlegioen zijn opgenomen is opportunistisch.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder toch hoe opportunistisch mensen kunnen zijn.
Wat Ajax op de mat legt is momenteel bedroevend maar of die spelers nou heel veel verschil zouden maken weet ik niet, die Schouten misschien wel, Lang vind ik ook een leuke speler maar Dest is het gewoon niet dus een beetje opportunistisch is het wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een constatering van het feit dat die spelers op dit moment vele malen beter presteren op een hoger niveau dan elke van de 12(!) spelers die door Mislintat in het vreemdelingenlegioen zijn opgenomen is opportunistisch.
Oké dan.
Schouten is beter dan Tahirovic, vd Boomen en Mannsverk, en minimaal gelijkwaardig aan Taylor op dit moment. Scheelt je zo 10 tot 15 miljoen euro als je voor hem was gegaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Ajax op de mat legt is momenteel bedroevend maar of die spelers nou heel veel verschil zouden maken weet ik niet, die Schouten misschien wel, Lang vind ik ook een leuke speler maar Dest is het gewoon niet dus een beetje opportunistisch is het wel.
Heb je gisteren PSV gekeken?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schouten is beter dan Tahirovic, vd Boomen en Mannsverk, en minimaal gelijkwaardig aan Taylor op dit moment. Scheelt je zo 10 tot 15 miljoen euro als je voor hem was gegaan.
Lang is beter dan Bergwijn en Forbs op dit moment, ook al heeft die laatste wel potentie.
Dest is natuurlijk veel beter dan Salah Edine en minimaal gelijkwaardig zo niet beter dan wat Sosa en Avila laten zien.
Scheelt je zo weer 15 miljoen aan transfer geld.
Om dan nog maar niet te spreken over iedereen die Bosz maar een matige trainer vond - die snoert op dit moment wel aardig wat mondjes bij Ajax gezien de totale wanprestatie van alles en iedereen binnen Ajax, en de manier waarop PSV op dit moment staat.
Je gaat nu ontkennen dat Lang en Schouten gisteren goed speelden ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je gisteren PSV gekeken?
Dat alles beter is dan Ajax momenteel maakt ze nog niet goed hè.
Dest lijkt me een back die je wel wat minuten kunt laten staan tegen bijvoorbeeld een Feyenoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Ajax op de mat legt is momenteel bedroevend maar of die spelers nou heel veel verschil zouden maken weet ik niet, die Schouten misschien wel, Lang vind ik ook een leuke speler maar Dest is het gewoon niet dus een beetje opportunistisch is het wel.
Je had dan in ieder geval een basis van spelers die het al eens op het hoogste niveau hebben laten zien in plaats van een allegaartje aan tweede divisiespelers.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is opportunistisch om te denken dat spelers als Lang of Tillman of Schouten niet mee zouden delen in malaise bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |