Omdat hij zijn naam niet kan uitsprekenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die ligt volgens mij niet zo lekker bij Steijn.
Wederom een van de beteren.quote:
Hopelijk krijgt hij ook weer zijn vizier in orde, in het begin ramde hij er paar balen echter lekker achter de keeperquote:
Ik begin daar toch aardig aan te twijfelen...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef alpeko het volgende:
Ik blijf erbij dat je ook met deze knaken achterhoede het defensief beter moet kunnen neerzetten. Exit Steijn!
Evolueert die als hij 30 keer scoort in de Eredivisie?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat Akpom 30 keer wist te scoren in de Championship zegt toch ook wel wat over het niveau van die competitie.
Dit ligt ook, of misschien wel juist, aan de totale afwezigheid van iets van bezetting voor de verdediging. Daardoor moeten ze vaak kiezen of krijgen ze spelers met snelheid op zich af.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef alpeko het volgende:
Ik blijf erbij dat je ook met deze knaken achterhoede het defensief beter moet kunnen neerzetten. Exit Steijn!
Hoeveel minuten heeft die nou in de punt gehad buiten deze invalbeurt? Haller zag er ook niet uit toen hij opeens als een soort rechtsbuiten moest acteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat Akpom 30 keer wist te scoren in de Championship zegt toch ook wel wat over het niveau van die competitie.
Eerste ook hoor, je hebt wel de betere kansen maar voetballend lijkt het nergens op, de enige mazzel is dat AEK er ook helemaal niets van kan.quote:
Die gaan zich wel plaatsen lijkt mequote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste ook hoor, je hebt wel de betere kansen maar voetballend lijkt het nergens op, de enige mazzel is dat AEK er ook helemaal niets van kan.
Een nieuwe TD gaat echt een helse zomer tegemoet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste ook hoor, je hebt wel de betere kansen maar voetballend lijkt het nergens op, de enige mazzel is dat AEK er ook helemaal niets van kan.
In de Conference League heb ik geen zin inquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:03 schreef PicoMMP het volgende:
Alsof we ook maar iets in de KO-fase van de EL te zoeken hebben
Zou wel moeten, net als @Dven Mislintatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |