Vind het op zich wel een goede balans met Celine. Hij brengt er wat luchtigheid in, maar wel soms flauwe grapjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:36 schreef koffieleuk het volgende:
Edwin's intonatie werkt me ietwat op de zenuwen. Ook een tikkeltje te enthousiast, maar dat heb je wel een beetje nodig.
Eensquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Vind het op zich wel een goede balans met Celine. Hij brengt er wat luchtigheid in, maar wel soms flauwe grapjes.
Ja!quote:
Eensquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Vind het op zich wel een goede balans met Celine. Hij brengt er wat luchtigheid in, maar wel soms flauwe grapjes.
Zeker! Al maak ik me er bij Nederland wel een beetje zorgen on, verreweg het oudste team hier. Allemaal turnsters met veel ervaring, maar je vraagt je af of er op die manier niet misschien een gat gaat vallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:01 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ook wel leuk dat wat 'oudere' turnsters nu aan de top staan. Ook een tijdje zo geweest dat het 16-20 jarigen waren.
Ja true, daar moeten binnenkort wel wat nieuwe turnsters opstaan die op dit niveau mee kunnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker! Al maak ik me er bij Nederland wel een beetje zorgen on, verreweg het oudste team hier. Allemaal turnsters met veel ervaring, maar je vraagt je af of er op die manier niet misschien een gat gaat vallen.
Oud en vertrouwdquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:22 schreef BlauwePhlox het volgende:
Amerika dat eindigt op vloer is mijn favoriete onderdeel van de wedstrijd.
Beetje hyper meestal ja. Maar ze had nu een songfestivallied geloof ik en dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oud en vertrouwd
Vind de vloermuziek van Simone nooit wat, piepklein smetje.
Deed Jordyn Wieber toch beterquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:25 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Beetje hyper meestal ja. Maar ze had nu een songfestivallied geloof ik en dat vind ik dan wel weer leuk.
Lijkt mij nu al zeker dat die tweede worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:31 schreef BlauwePhlox het volgende:
Zou leuk zijn als Brazilië op het podium komt!
Yesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij nu al zeker dat die tweede worden.
Biles mag wel geen grote maken, anders wint Brazilië nog goud.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Yes
Frankrijk kan China nog voorbij voor het brons.
Wow leuk!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:39 schreef koffieleuk het volgende:
Frankrijk waarschiinlijk voor het eerst op het podium sinds 1950, Brazilië voor de eerste keer ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |