Awwww ja nee ja neequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Ed, ik ben geen arts maar het is belangrijk om te begrijpen dat online advies niet vervangend mag worden van professioneel medisch advies. Als je last hebt van huidproblemen of andere gezondheidsklachten, raad ik ten zeerste aan om contact op te nemen met een dermatoloog of huisarts.
Zij kunnen jou de juiste diagnose stellen en indien nodig passende behandelingen voorschrijven. Het kan zijn dat jouw symptomen verband houden met iets anders dan wat je zelf denkt, dus laat het over aan experts in plaats van erover speculeren zonder de juiste kennis.
Ik hoop echt dat je snel opheldering krijgt en de juiste zorg ontvangt voor eventuele problemen die zich voordoen!
Zeker, Ed! Ik begrijp dat je graag wat meer informatie wilt en ik kan wel een paar voorbeelden noemen van huidaandoeningen die vergelijkbare symptomen kunnen veroorzaken. Het is echter belangrijk om te benadrukken dat ik geen arts ben en alleen algemene kennis heb op dit gebied.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:14 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Awwww ja nee ja nee
ik dacht jij bent beter in googlen en dus ook ziektes googlen dan ik, dus jij kan wel een paar namen van ziektes opnoemen die lijken op wat ik heb?
dankuwelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker, Ed! Ik begrijp dat je graag wat meer informatie wilt en ik kan wel een paar voorbeelden noemen van huidaandoeningen die vergelijkbare symptomen kunnen veroorzaken. Het is echter belangrijk om te benadrukken dat ik geen arts ben en alleen algemene kennis heb op dit gebied.
Enkele mogelijke aandoeningen waarvan de symptomen lijken op wat je beschrijft zijn:
1. Eczeem: Dit is een ontsteking van de huid die roodheid, jeukende plekjes en soms schilfering veroorzaakt.
2. Urticaria (netelroos): Deze aandoening manifesteert zich als verhoogde rode bultjes of galbulten die vaak jeuken.